تاریخ انتشار: چهارشنبه 1403/04/27 - 10:52
کد خبر: 510902

کدام کولر گازی برای من مناسب است؟

کدام کولر گازی برای من مناسب است؟

کولر گازی پنجره ای کولری است که باید در یک حفره مانند پنجره نصب شود. در این روش، یونیت خارجی که موتور و سایر اجزا در آن قرار دارند، در محیط خارج قرار می‌گیرند و پنل ورودی که شما می‌توانید با استفاده از آن کولر را خاموش، روشن و تنظیم کنید، در محیط داخلی قرار می‌گیرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ قرن بیست‌ویکم را می‌توان قرنی دانست که انسان‌ها به هرچی تمایل دارند، دست پیدا کرده‌اند! به طور مثال، در زمان‌های بسیار دور برای اینکه انسان‌ها بتوانند محیط اطراف خود را خنک کنند، به سراغ روش‌های متعددی می‌رفتند ( چاله در زمین حفر می‌کردند یا بادگیر می‌ساختند). اما باید بدانید در این قرن، دیگر گرمای هوا مسئله مهمی نیست و شما باید از میان انواع متفاوت کولر گازی که در بازار موجود است، هر گزینه را که به شرایط‌تان می‌خورد، انتخاب کنید. اکنون ممکن است این سوال مطرح شود که از میان کولر گازی پنجره ای و کولر گازی پرتابل کدام برای من بهتر است! این موضوعی است که در ادامه به آن می‌پردازیم!

کولر گازی پنجره ای چه ویژگی‌هایی دارد؟

کولر گازی پنجره ای کولری است که باید در یک حفره مانند پنجره نصب شود. در این روش، یونیت خارجی که موتور و سایر اجزا در آن قرار دارند، در محیط خارج قرار می‌گیرند و پنل ورودی که شما می‌توانید با استفاده از آن کولر را خاموش، روشن و تنظیم کنید، در محیط داخلی قرار می‌گیرد. بهتر است بدانید تفاوت کولرهای پنجره‌ای با اسپلیت‌ها این است که در کولرهای پنجره‌ای یونیت داخلی و خارجی از هم جدا نیست، اما در اسپلیت‌ها این یونیت‌ها از هم جدا هستند.

کولر گازی پرتابل چه ویژگی‌هایی دارد؟

کولر گازی پرتابل نوع دیگری از کولرهای گازی است که شما می‌توانید در زمان خرید، به سراغ آنها بروید. این کولرها ( همانطور که از نامشان مشخص است)، قابل حمل هستند و شما می‌توانید به راحتی آنها را جابجا کنید. کولرهای پرتابل معمولا برای فضاهای کوچک، مانند اتاق خواب، به کار می‌روند و می‌توانند به سرعت این محیط‌ها را خنک کنند.

انواع دیگر کولرهای گازی

به طور کلی، انواع متفاوتی از کولرهای گازی تولید می‌شوند که هر یک دارای ویژگی‌های خاصی هستند. برخی از این کولرها به شرح زیر هستند:

  • کولرهای گازی ایستاده

  • کولرهای گازی دیواری

  • کولرهای گازی ژئوترمال

  • کولرهای گازی مرکزی

بهتر است بدانید برخی از این کولرها برای فضاهای کوچک مناسب هستند و برخی نیز برای فضاهای بزرگ به کار می‌روند. بنابراین، تا شناخت کامل به ویژگی‌ها و عملکرد هر یک ندارید، نباید آنها را خریداری کنید.

نکات مهم در خرید کولرهای گازی

این روزها، خرید به یک پروسه بسیار مهم تبدیل شده است و با توجه به انواع متفاوتی از کولرها که در بازار موجود هستند، نمی‌توان به راحتی خرید کرد. برخی از نکاتی که در زمان خرید کولرهای گازی مهم هستند، به شرح زیر هستند:

  • مراجعه به مراکز معتبر و دریافت ضمانت‌نامه: مهمترین مسئله‌ای که شما باید در زمان خرید به آنها توجه داشته باشید، مراجعه به مراکز معتبر است. زیرا در این مراکز، محصولات دارای تاییدیه‌های بین‌المللی هستند و همراه با آنها، ضمانت‌نامه به مشتری داده می‌شود. این ضمانت‌نامه نشان می‌دهد کالا اصیل است و مشتریان می‌توانند از خدمات پس از فروش گسترده استفاده نمایند.

  • منطقه جغرافیایی: مشتریان قبل از خرید باید منطقه جغرافیایی خود را آنالیز کنند. آیا شما در یک منطقه گرم و خشک زندگی می‌کنید یا گرم و مرطوب؟! آیا هوای منطقه شما کمی گرم است و در بیشترین حالت به 20 درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد یا در در منطقه‌ای هستید که دمای هوا ممکن است به بالای 50 درجه سانتیگراد برسد؟! تمامی این موارد در زمان خرید کولر گازی بسیار مهم هستند.

  • متراژ محیط: یکی دیگر از مواردی که در زمان خرید کولرهای گازی باید به آن توجه داشته باشید، متراژ محیط است. هر چقدر متراژی که قرار است کولر در آن نصب شود، بزرگتر باشد، باید موتور آن قدرت بیشتری داشته باشد.


 


 

برای خرید کولر گازی به کجا مراجعه کنم؟

برای خرید این محصولات باید به یک فروشگاه معتبر و قابل اعتماد مراجعه کنید. فروشگاه جنرال گلد انواع متنوعی از کولرهای گازی را در اختیار شما قرار می‌دهد. کارشناسانی که درا ین مرکز حضور دارند، می‌توانند مشاوره‌های قبل از خرید را در اختیار خریداران قرار می‌دهند. جنرال گلد یکی از مهمترین برندهایی است که در رابطه با کولرهای گازی در بازار موجود است و این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. کیفیت منحصربه‌فرد و طول عمر بالا باعث شده‌اند که این کولرها گزینه اول و آخر برای کسانی باشند که می‌خواهند سرمایه‌گذاری طولانی مدتی را بر روی کولرهای گازی انجام دهند.

 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
استقلال نامه رسمی زد/ آبی‌ها به دنبال خرید بزرگ از ترکیه
زنان از تیم حفاظت ترامپ حذف شدند!
توهین اصلاح‌طلبان به مردم با تمرکز بر واژه «روستا»!
سخنرانی مهم سیدحسن نصرالله در مراسم عاشورا
قطع صحبت‌های نتانیاهو هنگام سخنرانی +فیلم
واکنش رسمی به فیلم انفجار در کاشان و شلیک پدافند هوایی
طعنه سروش به بمب استقلال بود؟
محمد جواد ظریف امشب در تلویزیون
اقای بیرانوند، این‌ها اسمش «سادگی» نیست‌ها!
فرهاد مجیدی در استقلال ممنوع شد؟
بالا و پایین انتقال جنجالی رامین رضاییان به استقلال
کدام کولر گازی برای من مناسب است؟
هیس بیرانوند تراکتوری شد!
تصاویر هوایی از کربلا در صبح روز عاشورا
دومین بازیکن استقلال هم به ملوان پیوست
واکنش وزارت خارجه به ادعای نقش ایران در حمله مسلحانه به ترامپ
وقاحت هووی صیغه‌ای وقتی با زن رسمی روبه‌رو شد
توضیحات اسماعیلی درباره انتصابات در وزارت ارشاد
برگزاری دوره‌های غیرحضوری رایگان برای طلاب و خانواده‌ها
نخستین جشنواره ایده‌های نوآورانه در بین‌المللی سازی برگزار می شود
انتخاب رشته در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی آغاز شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top