تاریخ انتشار: چهارشنبه 1403/04/27 - 21:34
کد خبر: 510983

معاوضه به سود استقلال

معاوضه به سود استقلال

معاوضه رضاییان و حردانی قطعا به سود استقلال است چون رامین در فصل گذشته عملکرد بهتری نسبت به حردانی داشته اما جالب این است که مدافع راست برتر لیگ هیچ‌یک از این دو نفر نبوده‌اند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ استقلال در یک انتقال جنجالی رامین رضاییان را به خدمت گرفته و صحبت از این است که سپاهان برای جانشینی این بازیکن در دفاع راست به دنبال صالح حردانی است. اگر این انتقال انجام شود در واقع دو تیم استقلال و سپاهان مدافعان راست خودشان را معاوضه کرده‌اند، بنابراین شاید مقایسه عملکرد این دو نفر در طول فصل گذشته خالی از لطف نباشد.

عملکردی که در نهایت معدل ۷.۳۵ را برای رامین رضاییان و ۷.۱۶ را برای صالح حردانی به ارمغان آورد. بر اساس نمرات سایت متریکا، رامین دومین مدافع راست برتر لیگ در فصل گذشته بود و حردانی هم رتبه سوم را به خودش اختصاص داد. این دو نفر پشت سر دانیال اسماعیلی‌فر قرار گرفتند که با نمره ۷.۳۷ بهترین مدافع راست لیگ در فصل گذشته لقب گرفت.

ردپای رامین روی ۱۳گل

رامین رضاییان فصل گذشته در ۲۷بازی از ۳۰بازی لیگ برتر برای سپاهان بازی کرد. او در ۲۵مسابقه فیکس بود و در ۲بازی هم به عنوان یار جانشین به زمین رفت. طی ۲۲۱۲دقیقه حضور رامین در ترکیب سپاهان، حاصل کار او زدن ۷گل و ارسال ۶پاس گل برای هم‌تیمی‌ها بود که از این لحاظ او را در صدر مدافعان راست لیگ گذشته قرار می‌دهد.

در واقع هیچ مدافع راستی در طول لیگ بیست‌وسوم به اندازه رامین روی گل‌های تیمش تاثیرگذاری نداشت، حتی دانیال که تنها ۲گل زد و جمعا روی ۷گل موثر بود اما به دلیل برتری در آیتم‌های دیگر به رتبه اول رسید. به هر حال رامین با نمره ۷.۳۵ هم در بین مدافعان راست لیگ دوم شد و هم در بین بازیکنان سپاهان در فصل گذشته. او بعد از شهریار مغانلو دومین بازیکن برتر تیمش بود.

قسم خورده پاس گل ندهد!

شاید باور نکنید اما صالح حردانی در تمام فصل گذشته حتی یک پاس گل هم برای استقلال نداده است! مدافعی که در اولین سال استقلالی شدنش پاس گل بسیار مهم داربی را برای رودی ژستد فرستاد امسال اصلا یک پس گل هم نداد و تعداد گل‌هایش هم فقط یک گل بود که در همان هفته اول مقابل نفت آبادان به ثمر رسید.

اما ظاهرا تخصص صالح که نزدیکانش او را سعادت صدا می‌کنند چیزی فراتر از گل و پاس گل است چون او با همین آمار هم به معدل ۷.۱۶ رسید و رتبه بدی در میان مدافعان راست لیگ نداشت. صالح که ۲۱بازی فیکس بود و ۱۹۲۰ دقیقه بازی کرد با این نمره در بین استقلالی‌ها رتبه دهم را داشت و در واقع دهمین بازیکن برتر آبی‌ها در فصل گذشته شد.

اما در جمع همه بازیکنان لیگ رتبه۴۱ را به دست آورد و در بین مدافعان راست هم غیر از دانیال و رامین کسی را بالاتر از خودش ندید. ظاهرا جمع‌بندی این است که استقلالی‌ها از این انتقال سود زیادی برده‌اند اما باید دید عملکرد این دو مدافع در طول لیگ هم این نظریه را تایید می‌کند یا نه.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
در صورت جنگ تمام خاورمیانه به لرزه درمی‌آید
مذاکرات آتش‌بس و بحران انسانی در غزه محور گفتگو میان فیدان و هنیه
کشف ۲۱۵ کیلوگرم تریاک در اهواز
هشدار نارنجی هواشناسی خوزستان نسبت به وقوع دمای ۴۹ درجه و بالاتر
اثرات پنهان و خاموش جنگ طولانی بر درون «اسرائیل»
شورای نگهبان نقش تعیین‌کننده‌ای در صیانت از قانون ایفا کرده است
حجت الاسلام جباری عمر خود را صرف ترویج معارف اهل بیت کرده است
بخشش قاتل به عشق امام حسین(ع)
سقوط مرگبار یک کارگر به چاهی در آزادراه تهران - شمال
تماس تلفنی نخست وزیر مالزی با رئیس جمهور منتخب
نرم‌افزارهای خطرناک تلفن همراه را بشناسید
دستگیری عامل ربودن کودک ۳ ساله در پارک شهر
افزایش قیمت سکه در بازار تهران
جنایت و نسل کشی در غزه بی سابقه است
نرخ گذاری بلیت هواپیما برای پروازهای اربعین
عربستان دیگر با ما نیست
چین بزرگترین تهدید برای آمریکا است
تصمیم عجیب یامال؛ ستاره بارسا شماره مسی را نخواست!
واکنش فدراسیون فوتبال به اعتراض پرسپولیس
از پرداخت وام اربعین چه خبر؟
اعلام حکم نهادهای رسمی علیه هیأت کرجی + جزئیات
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top