تاریخ انتشار: پنجشنبه 1403/04/28 - 10:56
کد خبر: 511036

واکنش درویش به قرارداد بیرانوند با تراکتور

واکنش درویش به قرارداد بیرانوند با تراکتور

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: تصور نمی‌کردم تراکتور با بیرانوند قرارداد ببندد و فکر کردم عکس قرارداد او فتوشاپ است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ رضا درویش درمورد اینکه شنیده می‌شود فدراسیون فوتبال زودتر از زمان صدور رای کمیته وضعیت در پرونده شکایت پرسپولیس از علیرضا بیرانوند به تراکتوری‌ها برای عواقب نداشتن عقد قرارداد با این دروازه‌بان پالس داده و این شایعه مطرح شده که از سرخ‌پوشان پایتخت درخواست کرده‌لند به دلیل ملی‌پوش بودن او از حق خود عقب‌نشینی کند، اظهار داشت: ابتدا به اهالی رسانه که از ظهر در مقابل باشگاه حضور دارند تا بهترین و آخرین اخبار را به اطلاع هواداران برسانند، خسته‌نباشید می‌گویم.

وی افزود: با شناخت از مسئولان کمیته وضعیت، یقین دارم تحت نفوذ و تحت امر جایی واقع نمی‌شوند و عادلانه قضاوت می‌کنند. ضمن اینکه حداقل با چند حقوقدان خودمان و خارج از باشگاه حتی افراد بین‌المللی مشورت کردیم که حتی روزنه‌ای برای بهره بردن از آن و صدور حکمی غیر از محکومیت بیرانوند وجود ندارد. برخی از این حقوقدانان سابقه فعالیت در کمیته‌های مختلف حقوقی فدراسیون را داشته‌اند. چنین چیزی امکان‌پذیر نیست و حقوق حقه پرسپولیس و هواداران را پیگیری می‌کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس اضافه کرد: حتی اگر اینجا هم نتوانیم به خاطر مردم پرونده را در دادگاه CAS پیگیری خواهیم کرد زیرا مردم در ۲۰_۱۰ روز اخیر دچار مسائل روحی و روانی شده‌اند. سال گذشته التهابات زیادی وجود داشت و حتی یک جوان جان خود را از دست داد. این ضایعه بسیار اسف‌بار است. به راحتی نمی‌توانیم بگوییم طرف فوت کرد. به خانواده او چگونه می‌توان التیام داد که یک سال در غم از دست دادن عزیز خود به جهت التیام آن خانواده‌ها هم شده همه تلاش خود را می‌گذاریم تا به حکمی برسیم که حق هواداران و باشگاه پرسپولیس است.

درویش درمورد شکایت از تراکتور به جهت اغوای بیرانوند، توضیح داد: برای من خیلی عجیب است و بعید می‌دانستم چنین قراردادی ببندند. فکر می‌کردم شایعه است یا عکس مربوط به قراردادش فتوشاپ است اما دوستان گفتند واقعی است. باید حقوقدانان بگویند و در مباحث حقوقی تبحر زیادی ندارم اما آنها هم می‌گویند وقتی بازیکن با جایی تحت قرارداد است و بیش از یک ماه و نیم باشگاه دیگری وارد مذاکره شده و در نهایت قرارداد بسته است، قوانین حاکم حکم به اغوای بازیکن می‌دهد.

وی اضافه کرد: همه تلاش خود را می‌کنیم حقوق هوادار و باشگاه پرسپولیس را در همه ابعاد استیفا کنیم. همه قدرت خود را می‌گذاریم و یقین داریم خدا کمک می‌کند این هواداران پرشمار و متعصب حق خود را از دست ندهند.

مدیرعامل پرسپولیس درخصوص مطرح شدن گزینه‌هایی مثل محمدرضا اخباری، حسین پورحمیدی و .... برای جانشینی بیرانوند، عنوان کرد: پرسپولیس در همه ادوار تاریخ دروازه‌بان‌های بزرگی داشته است. از فردی که شاید اسمش هم در خاطر نباشد از مرحوم عزیز اصلی تا عقاب بی‌بدیل آسیا یعنی احمدرضا عابدزاده. بهروز سلطانی، وحید قلیچ و .... هم دروازه‌بان‌های بزرگ این تیم بودند اما همگی با پرسپولیس به درجات عالی رسیدند. یقین بدانید بازهم حتما دروازه‌بان‌هایی وجود دارند که بتوانند اینجا بیایند و به بزرگی برسند.

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: در لیگ برتر بهترین دروازه‌بان‌ها حضور دارند. ۲ دروازه‌بان بسیار خوب خارجی هم مدنظر داریم که با تشخیص سرمربی بهترین را انتخاب خواهیم کرد.

درویش درمورد مقید بودن پرسپولیس به رعایت قانون سقف بودجه، تصریح کرد: عملکرد ما در ۲ سال اخیر گواه است که با وجود تحت فشار بودن، قانون را رعایت کردم. خیلی غیرقابل قبول است وقتی این قراردادها و مبالغ بیرون می‌آید، در شرایطی که مشخص است هر بازیکن چه قدر می‌گیرد. امیدوارم ظرف هفته‌های آتی نگویند می‌خواهیم سقف را بالا ببریم.

وی درمورد تجمع فردای هواداران مقابل بانک شهر، توضیح داد: این بیشتر مربوط به فضای ضد هواداری است. مگر می‌شود به چشم کسی که به ما محبت کرده، سنگ بزنیم. نزدیک به ۳۰۰ میلیارد تومان در این مدت و بیش از یک میلیون دلار در این حدود یک ماه بانک شهر پرداخت کرده. همین امروز به من ماموریت جذب علی قلی‌زاده را داده و گفتند اگر لازم بود پای کار هستیم‌. گفتند به دلیل دوست داشتن هواداران، این کار را هم بکنید. صد در صد منابع را هم در اختیار ما می‌گذارند.

مدیرعامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: چگونه ممکن است هوادار در مقابل ساختمان جایی که این همه محبت کرده، تجمع بگذارد؟ بازیکنان باشگاه رقیب ۳_۲ شب قبل نزد من بوده و گفتند ۴۰ درصد سال گذشته و ۵۰_۴۰ درصد ۲ فصل قبل را نگرفتند. در شرایطی که در این مدت یک قهرمانی هم نداشتند. ۱۵۰ میلیارد تومان فقط آپشن قهرمانی این ۲ سال را دادیم. پس چگونه باید تجمع راه اندازند. افرادی نمی‌توانند این روند خوب را ببینند و می‌خواهند بانک شهر را به شکلی خراب کنند. درحالیکه هوادار واقعی می‌داند اگر این بانک نبود، الان پرسپولیس نمی‌توانست کاری کند.

درویش اضافه کرد: در این قضایا اسپانسرهایی مثل طبیعت کنار پرسپولیس قرار گرفتند تا مسیر قهرمانی تیم هموار شود. یقین بدانید دشمن ما در قالب دوست می‌خواهد از عواطف و احساسات پاک و صیقلی هواداران استفاده کند. به همین دلیل بحث تجمع را مطرح می‌کند. کدام هوادار است که بداند بازیکنش راحت خوابیده، آپشن قهرمانی و پول تا ۲ سال قبلش را هم گرفته و معترض هم باشد. وظیفه بانک شهر که جذب بازیکن نیست. اصلا مگر فوتبال یا بانک فوتبال است؟ بانک اقتصادی است. افرادی که نمی‌توانند این همدلی را ببینند و قهرمانی را برنمی‌تابند، دنبال تحریک هوادار پرسپولیس هستند تا این مسائل زیر سوال برود.

وی درمورد بازنگشتن عبدالکریم حسن به ایران با وجود تهیه بلیت برای این مدافع قطری، اظهار داشت: تصور می‌کرد باشگاه قطری با ما به توافق رسیده که گفتیم هندز توافقی صورت نگرفته است. طرف مقابل تا فردا مهلت دارد تا فردا توافق مدنظر پرسپولیس را تامین کند. اینگونه نیست که بازیکن بگوید دوست دارم آنجا بازی کنم. او به پرسپولیس تعهد دارد که باید به انجامش مقید باشد. ما هم اعلام کردیم اگر این توافق فراهم شود، انتقالش بلامانع است.

مدیرعامل پرسپولیس درمورد مبلغ مدنظر این باشگاه برای صدور رضایت‌نامه حسن، عنوان کرد: اجازه بدهید بعدا صحبت کنیم.درویش درخصوص آخرین وضعیت مذاکرات با علی علیپور، عنوان کرد: تقریبا تمام شده و چند دقیقه قبل با او صحبت کردیم. مشکلی نداشت. قرار بود امشب به باشگاه بیاید اما از این جهت که با خانواده از خارج از کشور آمده قرار شد فردا بیاید.

وی درپاسخ به اینکه آیا پیشنهاد کتبی باشگاه عربستانی برای جذب اورونوف را دریافت کرده‌اند، گفت: هنوز خیر اما اورونوف به من گفت دوست دارم بازی در آسیا با پرسپولیس را تجربه کرده و با این تیم قهرمان شوم.

مدیرعامل پرسپولیس درمورد شایعه مطرح شدن گزینه‌های مختلف مراکشی در رسانه‌های این کشور برای حضور در جمع سرخ‌پوشان پایتخت، تاکید کرد: بیشترش شایعه است. در بسیاری از پست‌ها بازیکنان غنی و بزرگی داریم که نیازی نبود اما در پست دفاع راست بازیکن بسیار خوبی گرفتیم که قطعا در لیگ می درخشد. همین امشب قرار بود به ایران بیاید اما بچه‌های بین‌الملل باشگاه دنبال حل مشکل ویرایش هستند تا اگر قسمت بود، فردا در خدمتش باشیم‌.

درویش درخصوص ارائه درخواست افزایش سهمیه بازیکنان خارجی به فدراسیون، توضیح داد: گفتیم دست کم تیم‌هایی که در آسیا هستند برای رقابت با تیم‌های بزرگ باید سهمیه بازیکنان خارجی‌شان بیشتر شود. ضمن اینکه الان بازیکن خارجی ارزان‌تر از داخلی است.

وی درمورد زمان اعزام پرسپولیس به اردوی هلند، گفت: ابتدا باید تیم تشکیل شود و پس از آن کار اعزام را انجام بدهیم‌.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زمان حراج جدید شمش طلا اعلام شد
۸۰ درصد داوطلبان آزمون دستیاری دوره ۵۱ مجاز به انتخاب رشته شدند
اخطار ایران به اسرائیل در شورای امنیت +فیلم
جزئیات تازه درباره سوءقصد مسلحانه در سقز
توصیه مهم پورمحمدی به پزشکیان درباره کابینه
جزئیات تازه درباره نتیجه ترور محمد الضیف توسط اسرائیل
سپاهان نقره داغ شد؛ جزئیات جریمه سنگین AFC
شروع بازی‌های المپیک پاریس ۲روز قبل از افتتاحیه
بسته معیشتی رئیس‌جمهور؛ ترفند جدید مجرمان سایبری
چرا فولاد از هر نظر برای یحیی انتخاب خوبی بود؟
شورای تعیین وزرا یا جمع متهمان و محکومان؟
دلیل تفاوت روز عاشورای امسال در ایران و عراق!
در برابر بی حجاب‌ها در مجلس عزای سیدالشهدا چه کنیم؟ +فیلم
سنگ تمام اینتر برای تولد مهدی طارمی
هشدار رئیس اداره گذرنامه فراجا به زائرین اربعین
‌ زیباکلام ظاهراً به اشتباه خودش پی برد
۷ راه علمی برای تقویت حافظه
ماجرای عجیب مسمومیت ۸۰۰ نفر با شربت نذری در مازندران
ترور یک روحانی معروف در کردستان +جزئیات
بایدن برای کناره‌گیری از انتخابات آمریکا اعلام آمادگی کرد! +جزئیات
جریمه چند برابری برای دنده عقب غیرمجاز در شهر و بزرگراه + جزئیات
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top