تاریخ انتشار: شنبه 1403/04/30 - 09:21
کد خبر: 511115

تراکتور با بازیکنان پا به سن گذاشته موفق نمی‌شود!

تراکتور با بازیکنان پا به سن گذاشته موفق نمی‌شود!

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: درست است که تاکتور بازیکنان بزرگی را جذب کرده ولی آنها پا به سن گذاشته هستند و این تیم باز هم موفق نمی شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مرتضی فنونی‌زاده، درباره اینکه سه بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس به تراکتور پیوستند، اظهار کرد: تاریخ ثابت کرده تیم‌هایی که در ایران بازیکنان زبده و مطرح می‌گیرند در آن فصل به مشکل می‌خورند. سال‌ها قبل تیم شهباز ستاره‌های دهه ۵۰ را جذب کرد و نتوانست به موفقیتی که انتظار می‌رفت برسد. ۱۰ تا ۱۵ سال قبل بود که حسین هدایتی آمد و برای استیل آذین بازیکنان بسیار نامداری گرفت، در نهایت هم نتیجه‌ای که باید به دست نیامد. در نهایت هم نه شهباز و نه استیل آذین در فوتبال باشگاهی ما نماندند. امیدوارم که تراکتور بماند، چون تیم ریشه‌دار و پرهواداری است، اما از لحاظ نتیجه این تیم هم به سرنوشت شهباز و استیل آذین دچار می‌شود.

وی ادامه داد: هدایت کردن تیم پر ستاره در ایران سخت است. حتی برای پرسپولیس هم یک فصل وینگو بگوویچ سرمربی شد و شروعی طوفانی داشت، اما در آخر فصل قهرمان نشد. تراکتور با اضافه شدن ملی‌پوشان خارجی، نزدیک به ۸ ملی‌پوش خواهد داشت ولی بازیکنان اسمی، اگر بیرون از ترکیب بماند برای تیم ایجاد حاشیه می‌کند. اگر همه تیمی ستاره باشند، دچار سردرگمی خواهید شد. دیدید که ژوزه مورایس هم نتوانست با سپاهان قهرمان لیگ برتر شود. تیمی موفق می‌شود که به بازیکنان جوان اهمیت و فرصت بازی دهد، چون آنها انگیزه بالایی دارند. با احترام به مردم خونگرم تبریز و آذربایجان، تراکتور نمی‌تواند تا پایان فصل در کورس قهرمانی بماند. بازیکنان پا به سن گذاشته پرسپولیس نمی‌توانند برای تراکتور قهرمانی بیاورند.

اسکوچیچ بزرگ‌ترین اشتباه زندگی‌اش را کرد

پیشکسوت تیم پرسپولیس در مورد اینکه بسیاری معتقدند دراگان اسکوچیچ که موفق‌ترین صعود تیم ملی را به جام جهانی رقم زد در تراکتور قهرمانی می‌آورد، عنوان کرد: اسکوچیچ تیم ملی را به جام جهانی رساند ولی فدراسیون با او خوب برخورد نکرد. خوش استقبال و بد بدرقه بودند و نگذاشتند سرمربی تیمش در جام جهانی باشد که مشخص شد تصمیم اشتباهی بود. با این حال دلیل نمی‌شود او در تراکتور موفق باشد، چون سرمربی تیم ملی زیر ۲۱ سال کرواسی بوده و نتوانسته خوش بدرخشد. او قراردادی با تیمی نداشت و بلافاصله پیشنهاد تراکتور را قبول کرده است. به نظرم اسکوچیچ بزرگ‌ترین اشتباه زندگی‌اش را کرده، چون در دو بازی نتیجه نگیرد، بلافاصله هواداران تراکتور علیه او شعار می‌دهند. پرسپولیس تیمی قوی‌تر می‌بندد و با گاریدو بالاتر از تراکتور و همه تیم‌های لیگ برتر قرار می‌گیرد و قهرمان می شود. پرسپولیس را جوری ببندند که در لیگ نخبگان آسیا اعتبار فوتبال ایران شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نتانیاهو خواهان برکناری گالانت است اما جرأت آن را ندارد
افت ۱۰ هزار واحدی شاخص بورس
یک اتفاق زشت در حاشیه نماز جمعه تهران
شناسایی نخستین فرد مبتلا به تب دنگی در تهران
قیمت بلیت پروازهای اربعین اعلام شد +فیلم
زمان اعلام نتایج قرعه کشی خودروهای وارداتی
اضافه شدن وینگر خارجی و بدنساز به اردوی استقلال در ترکیه
زمان پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان تغییر کرد
امداد خودرو دامغان/ خدمات فوری و حرفه‌ای
آزمون کنکور ۱۴۰۴
آغاز مهلت مجدد انتخاب رشته در آزمون ارشد علوم پزشکی از فردا
مرحله نهایی لیگ برنامه‌نویسی دانشجویی ایران برگزار می‌شود
دیدار فعالان اقتصادی بخش خصوصی با پزشکیان
۹ تناقض شورای راهبری با دیدگاه های پزشکیان
مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شد
اسامی کارگروه های تعیین وزرای دولت پزشکیان
یک پرسپولیسی روی نیمکت آبی‌ها
خبر تازه درباره ایرانی ربوده شده توسط آمریکایی ها پس از ۵۰۰ روز
پاسخ تند یک نماینده مجلس به ستاره محبوب پرسپولیس
افشاگری برخی مسئولان کابینه اسرائیل
تهدید به قتل ترامپ و معاونش + جزئیات
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top