تاریخ انتشار: شنبه 1403/04/30 - 12:37
کد خبر: 511137

افشاگری برخی مسئولان کابینه اسرائیل

افشاگری برخی مسئولان کابینه اسرائیل

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواهان برکناری «یوآو گالانت» وزیر جنگ این رژیم است اما جرأت آن را ندارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» به نقل از منابع آگاه خود بدون ذکر نام نوشت: بنیامین نتانیاهو خواهان برکناری یو آو گالانت است و مشورت‌های محرمانه ای را در این راستا انجام داده است اما جرأت انجام این کار را ندارد.

این منابع آگاه تصریح کردند: نتانیاهو در راستای برکناری گالانت مشورت‌های محرمانه انجام داده است اما از ترس گسترش اعتراضات جرأت اتخاذ این تصمیم را ندارد.

همچنین برخی مسئولان کابینه رژیم صهیونیستی فاش کردند که تماس ها و ارتباطات بین نتانیاهو و دستگاه نظامی به ریاست گالانت قطع است.

برپایه این گزارش، گالانت به طور خودکار برخلاف خواسته های نتانیاهو برای ایجاد تغییرات و یا اصلاحات در ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی، از این ستاد حمایت می‌کند.

پیش از این، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» گزارش داد که اختلاف بین نتانیاهو و رؤسای سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی موسوم به «شاباک» و سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی موسوم به «موساد» بر سر مذاکرات غیرمستقیم با مقاومت فلسطین برای دستیابی به آتش بس در نوار غزه و مبادله اسیران وجود دارد.

بر اساس این گزارش، اختلاف بین نتانیاهو و روسای موساد و شاباک موید این امر است که نخست وزیر رژیم صهیونیستی مانع توافق با گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه است.

در همین رابطه، منابعی در هیات مذاکره کننده رژیم صهیونیستی حمایت رئیس موساد از اصول تعیین شده نتانیاهو درباره آتش بس از جمله عدم بازگشت به زعم او «نیروهای مسلح» به شمال نوار غزه را تکذیب کردند.

این منابع گفتند که رئیس موساد از همه اصول نتانیاهو حمایت نمی‌کند، بلکه تنها در صورتی که جنبش حماس توافق نکند، از بازگشت جنگ حمایت می‌کند.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد: اصرار نتانیاهو بر مکانیزمی برای جلوگیری از بازگشت (به زعم نتانیاهو) شبه نظامیان به شمال نوار غزه، مذاکرات را مختل خواهد کرد.

این رسانه صهیونیستی افزوده است: یک قدم تا بازگرداندن زنده حدود ۳۰ گروگان (اسیر صهیونیست) فاصله داریم و توافق بر سر گروگان‌ها (اسیران) ظرف دو هفته امکان پذیر است.

مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی همچنین نسبت به احتمال تاخیر در انعقاد توافق و کشته شدن اسیران صهیونیست بیشتر در جریان درگیری‌های نوار غزه هشدار دادند.

پس از گذشت بیش از ۹ ماه از جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، این جنگ که با ۲ هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه افتاد، تاکنون به اهداف خود نرسیده است و تنش و بحران در سطح سیاسی و نظامی و توده صهیونیست ها درباره عملکرد نتانیاهو تشدید شده است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
امسال ۵ هزار طلبه پذیرش می‌شوند
دستگیری اراذل و اوباش در تهران
قیمت بلیت پروازهای اربعین اعلام شد
خواننده پاپ چند زندانی را آزاد کرد
نتانیاهو خواهان برکناری گالانت است اما جرأت آن را ندارد
افت ۱۰ هزار واحدی شاخص بورس
یک اتفاق زشت در حاشیه نماز جمعه تهران
شناسایی نخستین فرد مبتلا به تب دنگی در تهران
قیمت بلیت پروازهای اربعین اعلام شد +فیلم
زمان اعلام نتایج قرعه کشی خودروهای وارداتی
اضافه شدن وینگر خارجی و بدنساز به اردوی استقلال در ترکیه
زمان پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان تغییر کرد
امداد خودرو دامغان/ خدمات فوری و حرفه‌ای
آزمون کنکور ۱۴۰۴
آغاز مهلت مجدد انتخاب رشته در آزمون ارشد علوم پزشکی از فردا
مرحله نهایی لیگ برنامه‌نویسی دانشجویی ایران برگزار می‌شود
دیدار فعالان اقتصادی بخش خصوصی با پزشکیان
۹ تناقض شورای راهبری با دیدگاه های پزشکیان
مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شد
اسامی کارگروه های تعیین وزرای دولت پزشکیان
یک پرسپولیسی روی نیمکت آبی‌ها
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top