تاریخ انتشار: یکشنبه 1403/04/31 - 11:56
کد خبر: 511281

انصارالله: منتظر پاسخ دردناک یمن باشید

انصارالله: منتظر پاسخ دردناک یمن باشید

یک مسئول ارشد انصارالله با تاکید بر اینکه هیچ کجای فلسطین اشغالی برای صهیونیست‌ها امن نخواهد بود خطاب به اشغالگران هشدار داد که منتظر پاسخ دردناک و سخت یمن باشید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛در ادامه واکنش‌های یمنی‌ها به تجاوز وحشیانه رژیم اشغالگر به بندر الحدیده، «محمدعلی الحوثی» عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد که کشورهای عربی موظفند موضع رسمی خود را در قبال تجاوز رژیم اشغالگر به یمن اعلام کنند.

وی افزود: به هیچ وجه قابل قبول نیست که هیچ کشور عربی، این اقدام متجاوزانه صهیونیست‌ها ضد یمن را بپذیرد. هر کسی که موضع خود را در قبال حمله وحشیانه اسرائیل به یمن اعلام نکند، خودش را رسوا کرده و خیانت آشکار خود به امت اسلامی را فاش ساخته است.

از طرف دیگر «علی القحوم» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با هشدار به اشغالگران درباره عواقب تجاوز وحشیانه به الحدیده گفت: به صهیونیست‌ها می‌گوییم که زیاد خوشحال نباشید؛ زیرا پاسخ دردناک و سخت یمنی‌ها در راه است و هرگز نمی‌گذاریم که از مجازات فرار کنید.

این مسئول انصارالله تاکید کرد: ما با معادله چشم در برابر چشم، مقابل دشمن ایستاده‌ایم که معادله ثابت در قواعد درگیری بوده و طبق آن درگیری‌ها گسترش خواهد یافت و عواقب آن برای دشمنان بسیار وخیم خواهد بود. عملیات‌های ما همچون زلزله‌ای بر سر متجاوزان خواهد بود و اسرائیل را نابود می‌کند. به دشمن می‌گوییم که پاسخ یمن، قوی، قاطع و اجتناب ناپذیر است و به تعویق نمی‌افتد و منتظر شگفتی‌های ما باشید.

علی القحوم خطاب به صهیونیست‌ها تاکید کرد: شما چند گزینه پیش روی خود دارید، اینکه فلسطین اشغالی را ترک کرده و به جایی برگردید که از آنجا آمده بودید یا در پناهگاه‌ها زندگی کنید و بدانید که حمایت‌های آمریکا سودی برای شما نخواهد داشت.

این عضو دفتر سیاسی انصارالله اظهار داشت: دستی که حاکمیت یمن را نقض کند و کشور و مردم ما را مورد تجاوز قرار دهد، قطع خواهد شد. نبرد طولانی است و صهیونیست‌ها باید تاوان سنگینی بپردازند.

بامداد جمعه گذشته، ارتش یمن با یک پهپاد دوربرد خود به نام یافا، مرکز تل‌آویو را هدف قرار داد که در اثر آن یک صهیونیست کشته شد و شماری نیز زخمی شدند. در این علمیات یک ساختمان نزدیک به سفارت آمریکا هدف قرار گرفت که در نوع خود بی‌سابقه بود.

رژیم اشغالگر در واکنش به این عملیات، عصر دیروز شنبه، بندر الحدیده را هدف قرار داد که 3 نفر شهید و 87 نفر دیگر زخمی شدند.

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن شامگاه شنبه طی بیانیه‌ای در این زمینه اعلام کرد: دشمن اسرائیلی تهاجم وحشیانه‌ای به استان الحدیده انجام داد و با چندین حمله به نیروگاه برق که شهر ساحلی الحدیده را تامین می‌کرد، بندر الحدیده و مخازن سوخت را نیز هدف قرار داد که همگی اهداف غیرنظامی هستند.

وی افزود: نیروهای مسلح یمن به این تجاوز آشکار پاسخ خواهند داد و با استعانت از خداوند متعال در ضربه زدن به اهداف حیاتی دشمن اسرائیلی دریغ نخواهند کرد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اعلام شماره‌های ضروری در کشور عراق برای زائران اربعین
رشد تولید و رفع ممنوعیت واردات راهگشای بن‌بست صنعت خودرو ‌شد
آیین‌نامه اجرایی واردات خودروهای کارکرده ابلاغ شد +عکس
افزایش حدود ۲ درصدی سهم اقتصاد دیجیتال در تولید ناخالص ملی
قالیباف: تمام تلاش خود را برای کمک به دولت به کار خواهیم بست
نتایج قرعه‌کشی امروزِ خودروهای وارداتی چه زمانی اعلام می‌شود؟
محرومیت سنگین در انتظار بیرانوند
عرضه گوشت قرمز در کشتارگاه‌ها در خرداد ۱۴۰۳ به ۳۳٬۱۶۷ تن رسید
برنامه‌های جدید شبکه نسیم با بازگشت جناب‌خان
جزئیات مصوبه جدید مالیاتی دولت اعلام شد
معرفی خرید جدید استقلال؛ شاگرد قدیمی آقای نکونام
ابلاغ عوارض واردات مرغ و گوشت به گمرکات کشور
وراث سهام عدالت برای دریافت سود باید سجامی شوند
نماینده مجلس: دولت تا پایان شهریور برای پرداخت مطالبات گندم‌کاران فرصت دارد
ارائه ۲۸۳ فقره لایحه به مجلس توسط معاونت پارلمانی دولت سیزدهم
وزیر ارتباطات: توسعه نسل پنجم تلفن همراه به ۲۰۰۰ سایت افزایش پیدا کرده است
تبریک رئیس‌جمهور گینه به پزشکیان
شصت و چهارمین اجلاس بانک مرکزی با حضور مخبر برگزار شد
پزشکیان: آمدیم تا مشکلات مردم را حل کنیم
دیدار رئیس جمعیت هلال احمر با پزشکیان
زاکانی: با ۷ ساله شدن دوره ششم شوراهای شهر مخالف هستم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top