تاریخ انتشار: یکشنبه 1403/04/31 - 16:45
کد خبر: 511329

چهل و چهارمین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی برگزار می‌شود

چهل و چهارمین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی برگزار می‌شود

چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی با شعار «جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان» برگزار می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، با نزدیک شدن به 16 مردادماه، از پوستر چهل و چهارمین سالگرد تشکیل این نهاد با شعار «جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان»  رونمایی شد.

نهاد جهاددانشگاهی که رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) از آن به‌عنوان یکی از ستون‌های انقلاب اسلامی یاد می‌کنند، سابقه‌ای 44 ساله در رصد مسائل و چالش‌های کشور و حل آن با اعتماد به توان متخصصان داخلی و تولید فناوری‌های پیشرفته موردنیاز دارد.

این نهاد پیشرو، همواره مصمم بوده تا با اعتماد به جوانان و اتکاء بر مدیریت جهادی الهام گرفته از ایمان اسلامی و بر مبنای شناخت مشکلات واقعی و نیازهای تخصصی جامعه به دنبال ارائه دانش، فناوری و تجاریسازی و ایجاد زیرساخت فرهنگی موردنیاز آن باشد و با ایجاد یک زیست‌بوم نوآورانه و فناورانه درراه عزّت و پیشرفت دانش‌بنیان کشور قدم بردارد.

در حال حاضر جهاددانشگاهی به ظرفیتی امیدبخش در جامعه تبدیل‌شده و در جایگاهی قرار دارد که توانمندی‌اش برای حرکت در مرز علم و تبدیل آن به فناوری‌های کاربردی در صنایع مختلف، به اثبات رسیده است و عموم مردم ایران اسلامی، می‌توانند از دستاوردهای آن در حوزه‌های پزشکی، مهندسی و کشاورزی تا ارائه آموزش‌های تخصصی و اقدامات فرهنگی بهره‌مند شوند.

در چهل و چهارمین سالگرد تشکیل این نهاد انقلابی، شعار «جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان» همچنان محور فعالیت‌ها قرار گرفت و پوستر سالگرد با توجه به مفاهیم به کار گرفته‌شده در این شعار طراحی شد.

این پوستر در جهاددانشگاهی واحد هنر طرحی شده است که  گرافیست و طراح پوستر فوق با ارایه توضیحاتی در رابطه با مفاهیم، نمادها و نشانه‌های مستتر در طراحی پوستر چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی گفت:در شعار سه کلید واژه اصلی(ایمان، امید و جوانان) معیار ایده پردازی قرارگرفته و به‌جای استفاده از فونت از خوشنویسی برای عنوان سالگرد بهره گرفته‌شده است.

در هنر خوشنویسی، دو اصل صفا و شان اهمیت بسزایی دارد که فقط در خط اساتید خوشنویسی مشهود است، که استفاده از خوشنویسی این دو اصل را با سایر ارزش‌های هنری همراه خواهد کرد.

گفتنی است، مراسم چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی و معرفی جهادگران نمونه امسال 16 مردادماه، هم‌زمان با سالروز تشکیل این نهاد برگزار می‌شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
مراقب کلاهبرداران سرمایه گذاری ارز دیجیتالی باشید
کاهش نیم درصدی نرخ بیکاری دانش آموختگان
صحرایی: بحران کمبود معلمان را حل کردیم
تالار مفاخر پزشکی ایران رونمایی می‌شود
دو برابر نیاز کشور اینترنت تامین کردیم
خزعلی: اصلاح و تدوین ۳۰ لایحه در حوزه زنان
پیش بینی رشد سالانه ۱۸ درصدی پذیرش دانشجو در هوش مصنوعی
طهرانچی با پزشکیان دیدار کرد
محمد عبدالسلام: عمق اسرائیل را هدف قرار خواهیم داد
رتبه‌های برتر کنکور به دانشگاه فرهنگیان می آیند
حضور پزشکیان در جلسه علنی مجلس +عکس
چهل و چهارمین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی برگزار می‌شود
اعلام شماره‌های ضروری در کشور عراق برای زائران اربعین
رشد تولید و رفع ممنوعیت واردات راهگشای بن‌بست صنعت خودرو ‌شد
آیین‌نامه اجرایی واردات خودروهای کارکرده ابلاغ شد +عکس
افزایش حدود ۲ درصدی سهم اقتصاد دیجیتال در تولید ناخالص ملی
قالیباف: تمام تلاش خود را برای کمک به دولت به کار خواهیم بست
نتایج قرعه‌کشی امروزِ خودروهای وارداتی چه زمانی اعلام می‌شود؟
محرومیت سنگین در انتظار بیرانوند
عرضه گوشت قرمز در کشتارگاه‌ها در خرداد ۱۴۰۳ به ۳۳٬۱۶۷ تن رسید
برنامه‌های جدید شبکه نسیم با بازگشت جناب‌خان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top