تاریخ انتشار: دوشنبه 1403/05/01 - 13:20
کد خبر: 511398

مزایای شگفت ‌انگیز استخدام غیر حضوری، فرصتی برای همه

مزایای شگفت ‌انگیز استخدام غیر حضوری، فرصتی برای همه

فراخوان استخدام غیر حضوری در رایا مارکتینگ از سراسر کشور برای خانم ها و آقایان با درآمد میلیونی و ظرفیت پذیرش بالا.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ فراخوان استخدام غیر حضوری در رایا مارکتینگ از سراسر کشور برای خانم ها و آقایان با درآمد میلیونی و ظرفیت پذیرش بالا.

استخدام غیر حضوری  

استخدام غیر حضوری اقدامیست که در راستای همگام شدن با تکنولوژی کشورهای پیشرفته جهان انجام می گیرد. استخدام غیرحضوری به این معنی است که نیازی نیست شما در محل کار حضور داشته باشید. در واقع با دورکاری، شما می توانید در خانه یا هر کجا که هستید شغل خود را داشته باشید و از آن کسب درآمد کنید. یکی از ایده آل ترین مشاغل برای دورکاری، مشاغل مرتبط با حوزه دیجیتال مارکتینگ است. در ادامه با این فرصت شغلی نسبتا جدید بیشتر آشنا می شویم و آخرین فراخوان استخدام در این حوزه را بررسی می کنیم.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

اگر بخواهیم به زبان ساده دیجیتال مارکتینگ را تعریف کنیم باید بگوییم که به انواع تبلیغات درونگرا و برون گرا برای معرفی خدمات آنلاین در بسترهای اینترنتی مختلف، دیجیتال مارکتینگ گفته می شود. اما این کارها را چه کسانی انجام می دهند؟ در اصل باید ابتدا بپرسیم که چه کسانی به این خدمات نیاز دارند؟ همه مشاغلی که در هر یک از بسترهای دیجیتال مشغول به فعالیت هستند به خدمات دیجیتال مارکتینگ نیاز دارند. برای رفع این نیاز، شرکت هایی راه اندازی شدند که کار آنها ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ به صاحبین چنین مشاغلی است. عمده فعالیت های این شرکت ها به صورت آنلاین و وابسته به اینترنت است. پس طبیعی است که این قبیل شرکت ها به دنبال استخدام نیروی کار به صورت غیر حضوری باشند.

مزایای کار غیرحضوری برای شرکت های دیجیتال مارکتینگ

مدیران و روسای بیزینس های مختلف، این روز ها بیشتر از هر زمانی به دنبال راه هایی برای به روز شدن و تسریع و بهینه کردن هزینه و زمان فعالیت های مربوط به کسب و کار خود هستند. در این مورد، یکی از مباحثی که باید به آن توجه بیشتری شود استخدام غیر حضوری است. از جمله مزایای دورکاری برای شرکت ها به موارد زیر اشاره می کنیم:

  1. امکان دسترسی به افراد متخصص و استعداد های برتر در زمینه های متنوع بدون محدودیت های جغرافیایی
  2. کاهش هزینه ها: عدم نیاز به سرمایه گذاری برای تهیه فضای اداری و تامین تجهیزات و لوازم مورد نیاز برای شغل حضوری
  3. افزایش بهره وری: علیرغم تصور عموم افراد، در مشاغل دورکاری بهره وری به میزان قابل توجهی بیشتر از مشاغل حضوری است. این موضوع به دلیل کاهش تعاملات میان همکاران و سایر عوامل محیطی است.

مزایای دورکاری برای کارمندان

جذب نیروی کار  از سراسر کشور، محدودیت های مربوط به مناطق دور و نسبتا محروم را از بین برده و شرایطی فراهم کرده است که افراد مستعد و متخصص که امکان مهاجرت به شهرهای بزرگ و پیشرفته را ندارند هم بتوانند در کسب و کار مورد نظر خود مشغول به کار شوند و با آن کسب درآمد کنند. از مزایای اصلی دورکاری برای کارمندان و فریلنسرها به موارد زیر اشاره می کنیم:

  1. تایم کاری شناور: برای فریلنسرها و افرادی که به صورت آزادکاری مشغول به کار می شوند، ساعت کاری مشخصی در نظر گرفته نمی شود و می توانند هر ساعتی از شبانه روز را صرف انجام پروژه ها کنند. این امر به مدیریت بهتر امور شخصی و کاری کمک می کند.
  2. صرفه جویی در هزینه و زمان: استخدام غیر حضوری نیاز به حضور در محل کار ندارد؛ به همین دلیل به میزان زیادی در هزینه ها و زمان، صرفه جویی می شود.
  3. فرصت شغلی بیشتر در دورکاری و فریلنسری: فرصت های شغلی حضوری فقط محدود به حوزه های کاری اطراف شما هستند؛ اما فرصت های شغلی آنلاین و غیرحضوری، تمام مشاغل ایده آلی که در سراسر دنیا هستند را شامل می شود.
  4. حضور بیشتر در خانواده: این مورد به ویژه برای مادران و بانوان خانه دار حکم یک برگ برنده را دارد. رسیدگی به فرزندان، امور خانه و کار در کنار هم، با تمرکز بالا و خیالی آسوده می تواند بسیار ایده آل باشد.

مزایای شگفت ‌انگیز استخدام غیر حضوری، فرصتی برای همه

مزایای فریلنسری

لیست فرصت های شغلی غیرحضوری، مرتبط با حوزه دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ شاخه های مختلفی دارد که هر یک به مهارت و تخصصی متفاوت نیاز دارند. به همین دلیل دیجیتال مارکتینگ فرصت های شغلی متنوع و جذابی هم دارد که در ادامه لیستی از آنها را می بینیم:

  • تولید محتوا

 اگر عاشق نوشتن، ایده ‌پردازی و خلق محتوای جذاب هستید، می ‌توانید به عنوان تولید کننده محتوا در وب‌سایت‌ ها، وبلاگ‌ ها و شبکه ‌های اجتماعی مشغول به کار شوید. برای اینکه با اصول نویسندگی آشنا شوید کافی است مطالبی در رابطه با آموزش تولید محتوا مطالعه نمایید. بعد از کسب اطلاعات لازم در این مورد بلافاصله میتوانید در مجموعه هایی که به نویسنده نیاز دارند مشغول به کار شوید.

  • متخصص سئو

 بهینه سازی وب ‌سایت ‌ها برای موتورهای جستجو و افزایش رتبه آنها در نتایج جستجو، کاری است که متخصص سئو انجام می دهد. این کار چیزی فراتر از تولید محتوا و نویسندگی است.

  • مدیریت شبکه ‌های اجتماعی

 اگر به شبکه ‌های اجتماعی علاقه مند هستید و می ‌توانید با مخاطبان به طور موثر تعامل برقرار کنید، می توانید مدیریت شبکه های اجتماعی برندهای مختلف را به عهده بگیرید.

  • طراح گرافیک

تولید تصاویر و ویدئو یکی از فرصت های شغلی پردرآمد در دنیای دیجیتال مارکتینگ است که استخدام غیر حضوری برای آن طرفداران زیادی دارد.

  • متخصص تبلیغات آنلاین

 در این حرفه، شما باید کمپین ‌های تبلیغاتی را در پلتفرم ‌های مختلف مانند گوگل ادز، اینستاگرام و... مدیریت کنید و به برندها در جذب مشتریان جدید کمک کنید.

** نکته: در مورد هر یک از این شاخه های دیجیتال مارکتینگ تحقیق کنید و ارزیابی کنید که در کدام یک می توانید موفق تر باشید. این مشاغل، فوق العاده جذاب هستند که با کسب مهارت در آنها به درآمدهای بالایی خواهید رسید.

شغل ایده ‌آل خود را در رایا مارکتینگ پیدا کنید

برای استخدام غیر حضوری در رایا مارکتینگ تفاوتی ندارد که شما در کدام شهر، روستا یا حتی کشور زندگی میکنید. در هر نقطه از دنیا، برای استخدام دورکاری در شرکت های متقاضی اقدام کرده و مراحل بعدی به صورت کاملا آنلاین طی خواهد شد.

ابتدا باید مهارت ها و علایق خود را بسنجید و متناسب با آنها یکی از عنوان های شغلی که به آنها اشاره شد را انتخاب کنید و در مورد آن اطلاعات و مهارت های لازم را کسب کنید.

سپس فرم درخواست استخدام غیر حضوری در وب سایت رایا مارکتینگ را پر کرده و منتظر تماس بخش کارگزینی باشید. در این تماس، اطلاعاتی در مورد پروسه استخدام، مدارک مورد نیاز و ساعات کاری و... به همراه تاریخ مصاحبه آنلاین به شما ارائه می شود. بعد از چند جلسه مصاحبه در صورت قبولی، کار شما آغاز شده و به عنوان پرسنل دورکار تمام وقت یا پاره وقت یا فریلنسر، مشغول به کار خواهید شد. لازم به ذکر است که برای عنوان های شغلی فریلنسری مانند تولید محتوا و نویسندگی مصاحبه آنلاین صورت نمی گیرد.

مزایای شگفت ‌انگیز استخدام غیر حضوری، فرصتی برای همه

استخدام غیرحضوری در رایا مارکتینگ

به تیم پویا و خلاق رایا مارکتینگ بپیوندید

جهان در حال تحول است و همه مشاغل به دنبال بهترین راه ها برای همگام شدن با این تغییرات هستند. از همین رو شرکت هایی اقدام به استخدام غیر حضوری کرده اند. از جمله شرکت هایی که اخیرا فراخوانی مبنی بر استخدام غیر حضوری داشته رایا مارکتینگ است. این مجموعه بزرگ دیجیتال مارکتینگ برای تکمیل کادر حضوری و غیر حضوری خود در حوزه های کاری متنوع، پرسنل تمام وقت و فریلنسر می پذیرد. شرایط کاری و فرصت های شغلی این شرکت را با دقت مطالعه کرده و سپس فرم استخدام غیر حضوری را تکمیل نمایید تا شما هم به عنوان عضوی از این مجموعه مشغول به کار شوید و کسب درآمد کنید.

فراموش نکنید که داشتن تعهد و وجدان کاری در هر شغلی لازمه ماندگاری، موفقیت و ارتقاء شغلی است. امیدواریم در این مسیر موفق باشید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آغاز همکاری علمی بین دانشگاه‌های ایران و اندونزی
آخرین درخواست مرحوم «سعید راد» از وزیر ارشاد
عالمی، یک امضا تا سرپرستی استقلال
نسل طلایی و رایگان رئال!
روسای برتر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی معرفی شدند
تامین ۱۴۷ میلیارد تومان بودجه حمایت از دانشجویان خارجی
افزایش تسهیلات ‌دهی به تواید در گرو نظارت مستمر بر بانک‌ها
اعلام زمان نتایج قرعه‌کشی خودروهای وارداتی
کناره‌گیری بایدن از انتخابات قیمت نفت را بالا برد
نرخ بیکاری با ۲.۵ میلیون اشتغال کاهش یافت
سلیمی: قانون نظارت بر رفتار نمایندگان باید هر چه سریع‌تر اصلاح شود
هشدار جدی به مشترکان پرمصرف برق
۳ نکته در مورد انصراف بایدن از رقابت‌های انتخاباتی
نتیجه نهایی آزمون حوزه‌های علمیه خواهران شهریور اعلام می‌شود
تصمیم کارگروه علمی ویژه اعتراضات آزمون دستیاری پزشکی اعلام شد
تکلیفی به نام «وحدت»
واکنش زاکانی به تهدید اعضای شورای شهر +فیلم
طحان‌نظیف: با تنفیذ حکم ریاست‌ جمهوری اقدامات او اعتبار شرعی و قانونی پیدا می‌کند
برنامه‌ریزی نتانیاهو برای دیدار با ترامپ
دیدار با رهبری پس از ۱۳ سال +فیلم
قدردانی دانشجویان کشور از اقدام شجاعانه یمنی‌ها علیه رژیم صهیونیستی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top