تاریخ انتشار: دوشنبه 1403/05/01 - 14:10
کد خبر: 511408

گرامی مقدم: صدای واحد مجلس و دولت باعث موفقیت نظام می‌شود

گرامی مقدم: صدای واحد مجلس و دولت باعث موفقیت نظام می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: عدم صدای واحد در دولت و مجلس اولین آسیبش به اقتصاد و معیشت مردم می‌خورد، و بنابراین همکاری دولت و مجلس در نهایت باعث پیشبرد اهداف نظام و موفقیت نظام می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اسماعیل گرامی مقدم عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب در رابطه با لزوم همکاری دولت و مجلس خاطرنشان کرد: در واقع حرکت یک نظام سیاسی با ارکان همه وزون و موازن و متناسب سه قوه انجام می‌گیرد، بنابراین سه تا از این قوه در حقیقت تکمیل کننده یکدیگر هستند.

وی افزود: یعنی یک کدام خط مشق گذاری را انجام می‌دهد ه مجلس است و قانونگذاری می‌کند، و دیگری آن خط مش‌ها و قانون را اجرا می‌کند که همان دولت است و اگر این‌ها با همدیگر نخواهند کار بکنند و بخواهند خدای ناکرده مسائل سیاسی و حزبی را مداخله بدهند و مانع از کار یکدیگر بشوند حتماً آن کسی که متضرر می‌شود و آسیب می‌بیند، خود هم مجلس و هم دولت و در کلان آن نظام سیاسی است.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در ادامه تصریح کرد: عدم صدای واحد در دولت و مجلس اولین آسیبش به اقتصاد و معیشت مردم می‌خورد، و بنابراین همکاری دولت و مجلس در نهایت باعث پیشبرد اهداف نظام و موفقیت نظام می‌شود.

وی در ادامه گفت: شایسته و بایسته است که با تاکیداتی که رهبری انقلاب داشتند، و در فرمایشات ایشان محرز بود مسائل ملی را باید نمایندگان مجلس به مسائل گروهی و جناحی ترجیح بدهند ممکن است یک دولتی با مجلس هماهنگ نباشد ی این ارتباطی پیدا نمی‌کند به اینکه این‌ها با یکدیگر ارتباط نداشته باشند.

گرامی مقدم تصریح کرد: می‌تواند رقابت سیاسی سالم را داشته باشند اما در کار اجرایی و سیاست گذاری با هم هماهنگ باشد، من امیدوار هستم که با این تاکیداتی که مقام معظم رهبری داشتند مجلس و دولت با همدیگر کار بکنند تا وضعیت بدی که در کشور در بحث اقتصادی وجود دارد حل و فصل بشود.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: ارتباط خوب مجلس دولت باعث حل مسائل کلان کشور و حتی روابط بین‌الملل ایران می‌شود و تاثیرگذار است و باعث سهولت در خیلی از مراودات کشور با منطقه و اروپا می‌شود.

گرامی مقدم در پایان گفت: این همکاری و صدای واحد دولت و مجلس باعث بهبود وضعیت معیشتی مردم می‌شود و در دعواهای سیاسی کارها پیش نمی‌رود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
خبر خوش بنیاد ملی علم برای تازه فارغ‌التحصیلان متقاضی پسادکتری
خبر خوب معاون وزیر علوم در خصوص دسترسی دانشگاه‌ها به پایگاه‌های علمی
واکنش ابراهیم حاتمی‌کیا به درگذشت سعید راد
تعجب اعضای حزب کمونیست چین از فعالیت بانوان ایرانی در احزاب
آغاز به کار مدرسه تابستانی آموزش زبان فارسی با هوش مصنوعی
هوای تهران آلوده شد
سردار آزمون به «لالیگا» نزدیک شد
نخست وزیر ژاپن با پزشکیان گفتگو کرد
تقدیر پزشکیان از رای مثبت قزاقستان در حمایت از غزه
مجلس زیر میز گزینه‌های مطرح شده برای وزارت امور خارجه زد
آغاز همکاری علمی بین دانشگاه‌های ایران و اندونزی
آخرین درخواست مرحوم «سعید راد» از وزیر ارشاد
عالمی، یک امضا تا سرپرستی استقلال
نسل طلایی و رایگان رئال!
روسای برتر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی معرفی شدند
تامین ۱۴۷ میلیارد تومان بودجه حمایت از دانشجویان خارجی
افزایش تسهیلات ‌دهی به تواید در گرو نظارت مستمر بر بانک‌ها
اعلام زمان نتایج قرعه‌کشی خودروهای وارداتی
کناره‌گیری بایدن از انتخابات قیمت نفت را بالا برد
نرخ بیکاری با ۲.۵ میلیون اشتغال کاهش یافت
سلیمی: قانون نظارت بر رفتار نمایندگان باید هر چه سریع‌تر اصلاح شود
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top