تاریخ انتشار: چهارشنبه 1403/05/03 - 08:45
کد خبر: 511647

روند افزایش دما در بیشتر نقاط کشور

روند افزایش دما در بیشتر نقاط کشور

سازمان هواشناسی اعلام کرد طی پنج روز آینده در بیشتر مناطق کشور به‌جز استان‌های ساحلی دریای خزر، روند تدریجی افزایش دما به‌ویژه در مناطق مرکزی و دامنه های جنوبی البرز مرکزی و شرقی در پیش خواهد بود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سازمان هواشناسی، در پنج روز آینده در برخی مناطق شرق، شمال شرق و جنوب شرق به‌ویژه منطقه زابل، بخش‌هایی از مرکز و جنوب غرب و مناطقی از استان‌های واقع در دامنه های جنوبی البرز، در بعضی ساعات وزش باد شدید، خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

امروز (چهارشنبه) در برخی مناطق اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، شمال آذربایجان غربی، شمال و شرق آذربایجان شرقی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات البرز مرکزی و غربی، همچنین ارتفاعات واقع در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شرق و شمال هرمزگان و پنجشنبه در گیلان، برخی مناطق استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، نیمه شمالی آذربایجان غربی، مازندران، ارتفاعات البرز مرکزی و غربی به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

از فردا (پنجشنبه) تا یکشنبه در ارتفاعات واقع در هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان، در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست.

جمعه و شنبه در برخی مناطق گیلان، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی، رگبار پراکنده رخ می‌دهد. یکشنبه در گیلان، برخی مناطق اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، نیمه شمالی آذربایجان غربی، مازندران، گیلان، ارتفاعات البرز مرکزی و غربی به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، رگبار باران و گاهی رعد و برق پیش بینی می‌شود.
امروز و فردا دریای عمان، مرکز و شرق خلیج فارس، پنجشنبه و جمعه دریای خزر و از جمعه تا یکشنبه خلیج‌فارس و دریای عمان مواج است.

امروز آسمان امروز تهران صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و گاهی افزایش باد خواهد بود. بیشینه دمای امروز پایتخت ۳۹ و کمینه دمای آن ۲۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش‌بینی شده است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحول در صنعت آهک با آهک‌های میکرونیزه کانی کاوشکاران دماوند
محرابیان: از تنش آبی خارج شدیم
دردسر جدید برای کامالا هریس در انتخابات آمریکا
دریافت ارز اربعین بدون ثبت‌نام ممکن نیست
مصرف برق رکورد تاریخی زد
محل احتمالی میزبانی دیدار ایران - قرقیزستان مشخص شد
با یک روش قدیمی، خودروهای برقی به‌سادگی هک می‌شوند!
تصاویری از استقبال متفاوت فرانسوی ها در آستانه افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ +فیلم
گزارش عملکرد ۳ ساله دولت سیزدهم در وزارت نفت
سردار آزمون به دنبال حضور در لیگ امارات
تعطیلی ناگهانی ادارات تهران از ساعت ۱۲ امروز
احزاب اصلاح طلب خود را کنترل کنند!
احمدرضا دستغیب رییس دیوان محاسبات شد
کنایه ۱۱۵ میلیاردی درویش به سپاهان!
چرا باید به بیرانوند آپشن کلین‌شیت بدهند؟
گزینه‌ها برای وزیر بهداشت انتخاب شدند
اعلام آمادگی سردار رادان برای تسهیل سفر اربعین +فیلم
سن جذب اعضای هیات علمی به ۴۰ سال کاهش یافت
خودم را به خاطر غرور و لجبازی بدبخت کردم
فشار زنوزی به ۳ پرسپولیسی برای امضای قرارداد
فاجعه در استقلال؛ خشم هواداران از اتفاق عجیب
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top