تاریخ انتشار: چهارشنبه 1403/05/03 - 10:12
کد خبر: 511677

دردسر جدید برای کامالا هریس در انتخابات آمریکا

دردسر جدید برای کامالا هریس در انتخابات آمریکا

یک دیده‌بان شفافیت در آمریکا با استناد به افشاگری‌های سنا گزارش داد، کامالا هریس، معاون بایدن در ۳ سال گذشته ۹۱.۵ درصد از کارمندانش را از دست داده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ این افشاگری چند روز پس از تصمیم جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی و تایید هریس به عنوان جانشین منتشر شد.

هریس در آستانه انتخابات نوامبر به شدت تحت فشار است تا سریع‌تر نیروهای مدنظرش را جایگزین کند و علاوه بر شکل‌دهی به تیم انتخاباتی خود، سیاست‌های آتی را تعیین کرده و در عین حال، دونالد ترامپ را هم در تیررس خود داشته باشد. تازه‌ترین نظرسنجی‌ها حاکی از پیشتازی ۲ درصدی او مقابل ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات است.

به نقل از شبکه خبری راشا تودی، دیده‌بان شفافیت موسوم به «اوپن د بوکز» (OpenTheBooks) یک سازمان غیردولتی است که مخارج دولت آمریکا را نظارت می‌کند. این نهاد، فهرست عناوین و اسامی کارکنان دفتر کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا را که از گزارش شش ماهه دبیر مجلس سنا حذف شده بود، تجزیه و تحلیل کرده است.
این گروه گزارش داد: «از ۳۱ مارس ۲۰۲۴، تنها چهار نفر از ۴۷ کارمند اولیه دفتر هریس از سال اول که توسط معاون رئیس‌جمهور استخدام شدند، هنوز و به طور مداوم و بدون وقفه فعال هستند.»

این نهاد غیردولتی همچنین اعلام کرد، نرخ جابجایی کارکنان بایدن ۷۷ درصد است و از ۵۶۰ کارمند اولیه او در کاخ سفید، تنها ۱۲۷ نفر از سال ۲۰۲۱ در سمت خود باقی مانده‌اند.

مشکلات هریس در حفظ کارکنان در گذشته هم مطرح بوده و پایگاه خبری هیل تیم او را به عنوان یک «در گردان» توصیف کرده است. این وب‌سایت خبری در تابستان ۲۰۲۲ گزارش کرده بود که بیش از ۱۳ «دستیار برجسته» دفتر معاون رئیس‌جمهور آمریکا را در کمتر از یک سال ترک کرده‌اند.

وب‌سایت آکسیوس هم «فرسودگی شغلی، فرصت‌های بهتر» و نگرانی در مورد اینکه این افراد برای همیشه نام«شخص هریس» را با خود یدک بکشند، به عنوان برخی از دلایل نرخ بالای ترک کار توسط کارمندان در دفتر معاون رئیس‌جمهور آمریکا ذکر کرده است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
مخالفت با انتقال املاک دانشگاه پیام نور به سایر دانشگاه‌ها
پایگاه اطلاعات و مدارک تحصیلی کشور رونمایی شد
ربات گفتگوی هوشمند برای پاسخگویی به دانشجویان از راه رسید
سامانه جامع امور دانشجویان بین‌الملل رونمایی شد
فراخوان جایزه برای پایان‌نامه‌های هوش مصنوعی اعلام شد
در واقعه اخیر شخص رهبری کشور را اداره کرد
اعلام زمان پیش فروش بلیت اتوبوس‌های اربعین
چهره‌ها در مراسم تشییع «سعید راد» +عکس
فروش بیش از ۷ تن طلا در ۳۹ حراج
توصیه‌ای به زائران اربعین حسینی
ستاره جدا شده پرسپولیس بیش از ۷۰میلیارد تومان گرفته است!
علیرضا بیرانوند؛ خواب بدی برایت دیده‌اند!
اعلام زمان مراسم یادبود زنده یاد سعید راد
ساعت کاری بانک‌ها تغییر نکرده است
درگیری لفظی نمایندگان مجلس +فیلم
آخرین تصمیم شهید رئیسی چه بود؟ +فیلم
بمب نقل و انتقالات در تبریز +جزئیات
زائران اربعین برای هر دینار چقدر پرداخت کنند؟
کری خوانی رسمی و سنگین باشگاه پرسپولیس با عدد شش!
تحول در صنعت آهک با آهک‌های میکرونیزه کانی کاوشکاران دماوند
محرابیان: از تنش آبی خارج شدیم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top