تاریخ انتشار: چهارشنبه 1403/05/03 - 19:55
کد خبر: 511727

توضیحات سردار رادان درباره گذرنامه اربعین

توضیحات سردار رادان درباره گذرنامه اربعین

فرمانده کل انتظامی کشور در مرز شلمچه گفت: پلیس به هیچ عنوان در مرز گذرنامه برای کسی صادر نخواهد کرد در نتیجه کسانی که قصد زیارت اربعین دارند باید قبل از مراجعه به مرز گذرنامه تهیه کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، سردار احمدرضا رادان امروز (۳ مردادماه) در حاشیه بازدید از مرز شلمچه گفت: در ادامه بازدید از مرزهای هفتگانه که قرار است برای اربعین زائران حضرت اباعبدالله از این مسیرها به زیارت بروند امروز بعد از بازدید از مرز مهران وارد مرز شلمچه شدیم.

ایسنا در خبری نوشت: وی افزود: بحمدلله اقداماتی که همکاران من در مرزبانی و انتظامی باید انجام می‌دادند تقریباً می‌توان گفت همه اقدامات به پایان رسیده و در چهار موضوع امنیت از مرکز تا به مرزهای هفتگانه، تسهیل در شدآمدی و کنترل آن برای کاهش حوادث رانندگی، گذرنامه و روابط دیپلماتیک آماده خدمت به زائران هستیم.

فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: روزانه نزدیک به ۶۰ هزار نفر در اپلیکیشن پلیس من برای گذرنامه زیارتی در حال ثبت نام هستند که پس از آماده شدن به منزل آنان پست خواهد شد.

وی با تاکید بر این که مردم دریافت گذرنامه را به روزهای آخر موکول نکنند و از هم اکنون باید در این خصوص اقدام کنند، بیان کرد: در روابط دیپلماتیک و بین الملل بحمدلله امروز در بالاترین سطح ارتباطی با برادران کشور عراق هستیم.

سردار رادان گفت: از حیث انتظامی، مرزبانی، راهنمایی و رانندگی و سایر اموراتی که مربوط به پلیس است، همه موضوعات آماده هستند تا ان‌شالله بتوانیم در خدمت زائران عزیز باشیم.

وی در حوزه اتباع خارجه بیان کرد: اتباع خارجه باید از کشورهای خودشان ویزا تهیه و سپس سفر زیارتی خود را شروع کنند و اتباع خارجه که به صورت مجاز در ایران زندگی می‌کنند در طرح خادم قرار می‌گیرند .

وی افزود: در حال رایزنی آخرین توافق با برادران کشور عراق در خصوص اتباع خارجه هستیم ولی آن چیزی که مشخص است به احتمال زیاد اتباع صرفاً از یکی از مرزها باید عبور کنند که آن را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

سردار رادان در پایان تصریح کرد: گذرنامه زیارتی و دایم حتما باید از مبدا تهیه شود و پلیس به هیچ عنوان در مرز گذرنامه برای کسی صادر نخواهد کرد در نتیجه کسانی که قصد زیارت اربعین دارند باید قبل از مراجعه به مرز گذرنامه تهیه کنند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
احضار سفیر انگلیس به وزارت امور خارجه
نمرات امتحانات نهایی پایه دوازدهم تغییر کرد
بانک‌ها پنج‌شنبه تعطیل شدند
حدنصاب تأمین برق تهران شکسته شد
شرایط انتخاب مدیران مدارس اعلام شد
سعید راد تشییع شد
قدردانی الوکره از پرسپولیس پس از قرارداد با عبدالکریم حسن
جزئیات امتیازات برای ورود بدون کنکور به دانشگاه فرهنگیان
سفیر آلمان به وزارت امور خارجه احضار شد
تخفیف خدمات آموزشی جهاددانشگاهی همزمان با سالگرد این نهاد
میانگین اهدای خون در کشور ۲۷ نفر در ازای هزار نفر است
ذخایر طلا و ارزهای آزاد کشور افزایش یافت
واردات خودروهای کارکرده اشتباه و مسیر انحرافی است
اعتبارنامه پزشکیان توسط اعضای شورای نگهبان امضا شد
چرا حمله به یمن، انصارالله را متوقف نمی‌کند؟
واکنش وزیر علوم به جذب غیرقانونی هیات علمی دانشگاه‌ها
بورس در آخرین روز هفته منفی شد
شعب منتخب عرضه ارز اربعین اعلام شد
شوخی رئیس بانک مرکزی با مخبر +فیلم
پزشکیان: من کاری نمی‌توانم بکنم +فیلم
نام شهید رئیسی روی تابلو پاستور شرقی حک شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top