تاریخ انتشار: چهارشنبه 1403/05/03 - 21:28
کد خبر: 511730

تمهیدات ترافیکی پلیس برای مراسم اجتماع بزرگ حجاب و عفاف

تمهیدات ترافیکی پلیس برای مراسم اجتماع بزرگ حجاب و عفاف

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ویژه ترافیکی جهت برگزاری "مراسم اجتماع بزرگ حجاب و عفاف " ۱۴۰۳ در پایتخت در استادیوم آزادی را تشریح کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ، سرهنگ احسان مومنی گفت : با توجه به برگزاری مراسم " اجتماع بزرگ حجاب و عفاف " در روز پنج شنبه در ورزشگاه آزادی تهران ، پلیس راهور تهران بزرگ ، برای هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم و سهولت تردد شهروندان ، تمهیدات ویژه ترافیکی پیش بینی کرده است .

وی افزود : توقف در مسیر جنوب به شمال ضلع غربی استادیوم آزادی و همچنین توقف در مسیر شمال به جنوب ضلع شرقی استادیوم آزادی به طور کامل ممنوع خواهد بود .

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : شهروندانی هم که به صورت کاروانی از مساجد و پایگاههای بسیج به سمت ورزشگاه آزادی  به سمت محل  برزگرای  این مراسم تشریف می آورند حتما از ضلع غربی وارد شوند و در پارکینگ های ضلع غربی توقف نمایند .

سرهنگ مومنی گفت : همچنین اتوبوس ها در ضلع شرقی توقف خواهند داشت چرا که تیم های  پلیس راهور  تهران بزگ  از تردد اتوبوس ها در ضلع غربی استادیوم آزادی جلوگیری بعمل خواهند آورد .

وی ادامه داد : برای شهروندانی هم که با خودروی شخصی به این مراسم تشریف می آورند ، تمام پارکینگ ها جهت توقف این وسایل نقلیه نیز باز خواهد بود و می توانند هم در پارکینگ های ضلع غربی و هم در پارکینگ های ضلع شرقی وسایل نقلیه خود را پارک نمایند .

سرهنگ مومنی افزود : این شهروندان می توانند پس از توقف خودروهای خود تا نزدیکی محل برگزاری مراسم از ون های تاکسی که به همین منظور توسط شرکت تاکسیرانی در این محل ها جهت تردد پیش بینی شده استفاده نمایند .
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزگ گفت : همچنین ایستگاه مترو ورزشگاه آزادی به همین منظور فعال خواهد بود که این عزیزان می توانند جهت تردد برای حضور در این مراسم از  آن استفاده نمایند .

وی بیان داشت : بعد از تکمیل ظرفیت پارکینگ های اطراف ورزشگاه رانندگان می توانند در معابر اطراف ورزشگاه که با نصب تابلو مشخص شده است  به صورت مورب به نحوی که قسمت عقب وسیله نقلیه رو به جدول و قسمت جلوی وسیله نقلیه روبه خیابان باشد اقدام به پارک خودروی خود نمایند . 

سرهنگ مومنی از شهوندان خواست حتی المقدور از وسایل نقلیه عمومی مانند مترو جهت شرکت در این مراسم استفاده نمایند و با تیم های پلیس راهور تهران بزرگ مستقر در معابر پیرامونی برگزاری مراسم همکاری لازم را داشته باشند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
حرارت در پایتخت +عکس
تعطیلی مرکز اسلامی هامبورگ اقدامی خلاف عرف دیپلماتیک است
جانسوزترین عکس خانوادگی در غزه!
دیگر نمیتوان با قاطعیت در مورد پیروزی ترامپ صحبت کرد
حضور برخی با سوابق و افکار معلوم در شوراهای راهبری نگران‌کننده است
اینفوگرافیک: چرا نباید جلوی عطسه‌مان را بگیریم؟
رخنه امنیتی در هتل محل اقامت نتانیاهو
پزشکیان: المپیک نماد صلح و دوستی و وفاق با دنیا است
اعلام مردود شدن گل پس از دو ساعت در اولین روز فوتبال المپیک
حضور رهبر انقلاب بر مزار شهیدان پرواز اردیبهشت و مدافع حرم
دیدار و گفتگو وزیر اسبق کشاورزی با پزشکیان
عکس | یک استقلالی سرمربی هوادار شد
کاریکاتور| به سخره گرفتن ارزش‌های المپیک با حضور رژیم کودک‌کش اسرائیل در پاریس
کاریکاتور| دوشنبه گرم‌ترین روز تاریخ جهان بود
واکنش نکونام به قرارداد استقلال با بازیکن بوسنیایی
رونمایی رسمی باشگاه هوادار از رحمتی +عکس
تمهیدات ترافیکی پلیس برای مراسم اجتماع بزرگ حجاب و عفاف
احضار سفیر انگلیس به وزارت امور خارجه
نمرات امتحانات نهایی پایه دوازدهم تغییر کرد
بانک‌ها پنج‌شنبه تعطیل شدند
حدنصاب تأمین برق تهران شکسته شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top