تاریخ انتشار: پنجشنبه 1403/05/04 - 08:44
کد خبر: 511766

گزینه اصلی سرخ ها برای جانشینی بیرانوند

گزینه اصلی سرخ ها برای جانشینی بیرانوند

با توجه به مبلغ درخواستی این تیم ازبک به نظر می‌رسد جذب یوسوپوف ۳۳ ساله به عنوان یک بازیکن با پرداخت مبلغ رضایتنامه برای یک بازیکن ۳۳ ساله کار منطقی‌ای نباشد به همین جهت پرسپولیس سراغ گزینه‌های دیگر می‌رود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بعد از اینکه بیرانوند از تیم پرسپولیس جدا شد، این تیم با بحرانی بزرگ برای پیدا کردن یک دروازه‌بان خارجی روبه‌رو شده است. علیرضا بیرانوند پس از پایان لیگ بیست‌وسوم با استناد به الحاقیه‌ای، قرارداد خود با پرسپولیس را فسخ کرد و سرانجام پس از کش‌وقوس‌های فراوان راهی تراکتور شد. بعد از جدایی بیرو، برنامه اصلی سرخپوشان کسب رضایتنامه اخباری و جذب این بازیکن بود اما باشگاه گل‌گهر آب پاکی را روی دست پرسپولیسی‌ها ریخت و اعلام کرد این دروازه‌بان را به هیچ تیمی نمی‌فروشد.

پس از منتفی شدن حضور این دروازه‌بان، حالا پرسپولیس با توجه به نبودن گزینه در حد بیرانوند در بازار داخلی سراغ خرید دروازه‌بان خارجی رفته و شنیده می‌شود دنبال یک گزینه به نام خارجی است. مدیران پرسپولیس در ابتدا قصد داشتند سهمیه خارجی خود را خرج پست دروازه‌بان نکنند اما باتوجه به شرایط پیش آمده، حالا گزینه خارجی بهترین راهکار پیشروی سرخپوشان پایتخت است.

از یوسوپوف دروازه‌بان 33 ساله ازبکستانی به عنوان یکی از گزینه‌های باشگاه پرسپولیس نام برده می‌شود اما نکته مهم این است که یوسوپوف تا 11 دی 1403 تحت قرارداد نوبهار ازبکستان است و سرخ‌ها اگر تمایل به همکاری با این بازیکن دارند، ابتدا باید رضایت تیم ازبکستانی را جلب کنند و همین موضوع کار سرخپوشان را برای جذبش سخت‌تر می‌کند.

با توجه به مبلغ درخواستی این تیم ازبک به نظر می‌رسد جذب یوسوپوف 33 ساله به عنوان یک بازیکن با پرداخت مبلغ رضایتنامه برای یک بازیکن 33 ساله کار منطقی‌ای نباشد به همین جهت پرسپولیس سراغ گزینه‌های دیگر می‌رود. هنوز اخبار جدیدی از جانشین بیرانوند بدست نیامده اما درحال حاضر گزینه‌های دروازه‌بانی مد نظر باشگاه پرسپولیس از قاره آفریقا است و احتمالاً در چند روز آینده یک ملی‌پوش آفریقایی جانشین بیرانوند شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
برنامه مسابقات هفته‌های اول تا سوم لیگ برتر اعلام شد
رویداد ملی مجازی آرمان ما تمدید شد + جزئیات
ایران پرچمدار تحریم اسرائیل در المپیک
قرارداد مهاجم استقلال ۲ سال تمدید شد
جزئیات مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اعلام شد
همکاری وزارت نیرو با وزارت صمت‌ برای عبور از پیک مصرف برق
بازار آرام خودرو چطور با واکنش خودروسازان متلاطم شد
رشد بهای دلار و کاهش قیمت سکه در معاملات امروز
ایران‌خودرو دوباره گران کرد‌
عضو شورای راهبری: فهرست وزرا تا ۳ روز آینده تقدیم رئیس‌جمهور می‌شود
مخبر: برای پشتیبانی از دولت جدید آمادگی داریم
جبهه انقلاب و دولت پزشکیان
ترکیب هیئت‌ رئیسه سه کمیسیون مجلس خبرگان مشخص شد
آغاز به کار رسمی دولت چهاردهم از فردا +جزئیات مراسم تنفیذ
زاکانی: وظیفه همه ما کمک و همکاری با دولت است
راز ممنوعه خربزه و عسل: افسانه یا واقعیت؟
پیشنهادات مجمع دانشگاهیان به پزشکیان برای انتخاب کابینه
معرفی برترین و بهترین برند های تولید کننده سالت نیکوتین
چطور یک صفحه html بدون کدنویسی بسازم؟
معرفی شرکت نهاد سیویل (سازنده قطعات پیش ساخته بتنی)
نحوه ساخت پروفیل قوطی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top