تاریخ انتشار: دوشنبه 1403/05/08 - 12:49
کد خبر: 512182

دکتر گویا، معرفی بهترین های پزشکی ایران

دکتر گویا، معرفی بهترین های پزشکی ایران

شاید با خواندن مقدمه، گمان کرده باشید دکتر گویا یک مرکز درمانی است که خدمات درمانی ارائه می‌دهد، در حالی که اینطور نیست. دکتر گویا یک سامانه پزشکی است که از سال ۱۴۰۰ شروع به کار کرده و در تلاش است به شما کمک کند در سریع‌تر زمان ممکن، به بهترین خدمات درمانی و برترین متخصصان دسترسی داشته باشید؛ حتی بدون آنکه از خانه خارج شوید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به طور قطع تاکنون برای شما نیز پیش آمده، قصد مراجعه به پزشک را داشته باشید؛ اما به دلایل مختلفی همچون دشوار بودن روند نوبت گیری و مراجعه حضوری به پزشک، از این کار منصرف شوید. امروزه به دلیل افزایش دغدغه افراد در زندگی شهرنشینی، شلوغی شهرهای بزرگ، مشغله فراوان افراد و البته سخت شدن روند پیدا کردن یک متخصص در حوزه‌های مختلف پزشکی، وجود مجموعه‌های بزرگی همچون دکتر گویا با داشتن کادری مجرب و متخصص، برای معرفی بهترین پزشکان و راهنمایی شما، کمک بزرگی هستند.

وب سایت دکتر گویا

شاید با خواندن مقدمه، گمان کرده باشید دکتر گویا یک مرکز درمانی است که خدمات درمانی ارائه می‌دهد، در حالی که اینطور نیست. دکتر گویا یک سامانه پزشکی است که از سال 1400 شروع به کار کرده و در تلاش است به شما کمک کند در سریع‌تر زمان ممکن، به بهترین خدمات درمانی و برترین متخصصان دسترسی داشته باشید؛ حتی بدون آنکه از خانه خارج شوید.

دکتر گویا با گسترش خدمات خود در سکوهای مختلف اینترنتی همچون اینستاگرام، تلگرام، آپارات، یوتیوب و توییتر، تلاش می‌کند افراد را نسبت به علائمی که ممکن است ناشی از بیماری و یا مشکلات مرتبط با سلامتی باشند آشنا کرده و به جلوگیری از ابتلا به بیماری و درمان مشکلات مرتبط با سلامتی کمک کند.

اهداف دکتر گویا

امروزه با افزایش جمعیت، شلوغی شهرهای بزرگ و دشواری روند اخذ نوبت از بهترین پزشکان، بسیار پیش می‌آید افراد به دفعات زیاد، با مطب و یا مرکز درمانی مورد نظر تماس گرفته و موفق به دریافت نوبت از پزشک مورد نظر نشوند. در بسیاری مواقع حتی افراد به دلیل نگرانی شدیدی که در رابطه با علائم بروز کرده دارند، تنها به دنبال مرکز درمانی هستند که خیالشان را از بابت عدم بروز اتفاقی ناگوار راحت کند.

به همین خاطر، دکتر گویا در تلاش است با معرفی مستقیم پزشک به مخاطب و معرفی برترین پزشکان در حوزه‌های مختلف پزشکی، روند انتخاب پزشک مورد نظر را برای شما آسان‌تر کرده و با قرار دادن فضایی برای بیان نظرات کاربران در رابطه با پزشکان، به شما در شناخت بهتر متخصصان مطرح در هر حوزه کمک کند. همچنین دکتر گویا برای راحتی خیال کاربران در مواقعی که به کمک سریع نیاز دارند، خدمات مشاوره رایگان و سریع را قرار داده است؛ به این امید که دیگر هیچ بیماری به دلیل نداشتن وضعیت مالی مناسب، به انتظار خدمات درمانی سریع نباشد.

پزشکان دکتر گویا

نحوه کار دکتر گویا

دکتر گویا تلاش می‌کند با تحقیق در رابطه با پزشکان در زمینه‌های مختلف پزشکی، بررسی مجوز کار پزشکان و البته ارزیابی متخصصان با توجه به معیارهای یک پزشک خوب، در نهایت برترین پزشکان را شناخته و یک صفحه شخصی برای هر متخصص در وب سایت بسازد و اطلاعات کاملی همچون بیوگرافی، آدرس مطب، شماره تماس و سابقه کار پزشک را در صفحه شخصی او قرار دهد. اینگونه کاربران می‌توانند با توجه به محل زندگی و خوزه پزشکی مورد نیاز، به متخصص مناسب مراجعه کنند.

از سوی دیگر از آنجایی که داشتن اطلاعات جمعی در رابطه با برخی حوزه‌ها، از همه‌گیر شدن بیماری‌ها جلوگیری کرده و حتی می‌تواند کاربران را نسبت به علائم بروز کرده آگاه کنند، دکتر گویا تلاش می‌کنند این اطلاعات جمعی را جمع آوری کرده و در قالب شناخت علائم، عوارض و نحوه درمان، به کاربران ارائه دهد تا بتوان از شیوع بسیاری از بیماری‌ها جلوگیری کرده و در زمان مناسب برای درمان به پزشک مراجعه کرد.

معرفی بهترین متخصصان در حوزه های مختلف پزشکی

تیم بازاریابی مجموعه دکتر گویا، این امکان را فراهم کرده که پزشکان بتوانند به صورت آنلاین و حضوری، فرم عضویت در وب سایت را پر کرده و بعد از بررسی سوابق ایشان، عضویت آنها در سایت تایید شده و کاربران سایت بتوانند با شناخت متخصصان، پزشک مورد نظر خود را انتخاب کرده و بیوگرافی، آدرس و اطلاعات مرتبط با پزشک را مشاهده کنند.

کاربران می‌توانند از این طریق با پزشک تماس گرفته و یا به صورت آنلاین نوبت دریافت کنند تا پس از تایید منشی، بیمار بتواند در وقت تعیین شد، با پزشک دیدار و یا تماس داشته و یا در صورت بروز اتفاق، نوبت خود را لغو و یا به تایم دیگری موکول کند. همچنین در صورتی که کاربران نیاز به مشورت با کارشناسان ما داشته باشند، می‌توانند به قسمت چت انلاین متصل شده و به صورت آنلاین با کارشناسان مجموعه دکتر گویا در ارتباط باشند.

مشاوره رایگان

به طور قطع تاکنون شما نیز با این شرایط مواجه شده‌اید که تنها قصد پرسیدن چند سوال ساده از پزشک را داشته باشید و به عنوان مثال به دلیل داشتن چند علائم فرعی از آنفولانزا، بخواهید در این باره با پزشک صحبت کرده و از ابتلا یا عدم ابتلا به این بیماری مطمئن شوید؛ اما شرایط مراجعه به پزشک را نداشته باشید. در این مواقع دریافت مشاوره رایگان از متخصصانی که به صورت شبانه روزی در پاسخگویی به شما آماده باشند، نعمت بزرگی است.

خوشبختانه باید گفت مجموعه دکتر گویا، شرایطی محیا کرده که کاربران به صورت 24 ساعته بتوانند از متخصصان مورد نظر نوبت حضوری و یا آنلاین گرفته و یا حتی در صورت دلخواه، وارد قسمت تماس با ما شده و با کارشناسان مجموعه دکتر گویا در ارتباط باشند و مشاوره رایگان دریافت کنند. علاوه بر آن کاربران می‌توانند از طریق بیان سوال خود در قسمت دیدگاه‌های وب سایت دکتر گویا و یا در قسمت کامنت‌های پلتفرم اینستاگرام، تلگرام و...، پاسخ سوال خود را دریافت کنند.

ارائه اطلاعات جامع در حوزه سلامت

حوزه پزشکی و سلامتی یکی از اصلی‌ترین حوزه‌های تخصصی در تمامی نقاط جهان است که با جان مردم سر و کار دارد و حتی کوچک‌ترین خطا در آن، می‌تواند افراد را دچار سردرگمی کرده و یا جان افراد را به خط بیاندازد. به همین دلیل متخصصان مجموعه دکتر گویا تلاش می‌کنند با تکیه بر علم برترین پزشکان، اطلاعات موثق و جامعی را در حوزه‌های مختلفی از جمله دسته بندی‌های زیر، جمع‌آوری کرده و با شما به اشتراک بگذارند:

  • مو
  • کودک
  • زنان
  • اعتیاد
  • تغذیه
  • دارو
  • زیبایی
  • پوست
  • بیماری
  • طب سنتی
  • روانشناسی
  • دهان و دندان سلامت جنسی
  • مغز و اعصاب گوش، خلق و بینی
  • و...

البته این سیستم در وب سایت دکتر گویا، تنها برای افزایش آگاهی و اطلاعات عمومی افراد است و جایگزین درمان‌های پزشکی نمی‌شوند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
شعار الله‌اکبر جودوکار تاجیک +فیلم
آزمایشگاه بیوفیزیک و مهندسی زیستی دانشگاه تهران افتتاح شد
ماهیت پیچیده و چند بعدی نظام مسائل اجتماعی نیازمند نوآوری است
وظایف مشاوران رؤسای دانشگاه‌ها در امور زنان تغییر کرد
جنگ حیثیت بین بیرانوند و مدیرعامل پرسپولیس
طبس دومین شهر گرم جهان شد
فیلمی منتشر نشده از عزاداری مادورو برای شهید رئیسی +فیلم
سپاه نفتکش «pearl g» را توقیف کرد + متن اطلاعیه و جزئیات
روز اول دولت پزشکیان/ کاهش ۲۹ هزار و ۱۵۱ واحدی شاخص کل
واکنش منفی پرسپولیسی‌ها به یک خرید
محتمل ترین گزینه برای یک وزارتخانه کلیدی ؛ از شنیده‌ها تا روند انتخاب
جوکر ۱.۹۰سانتی‌متری در استقلال
مبلغ سرسام‌آور برای انتقال آزمون به تیم اماراتی
قرص لاغری آلفا اسلیم نارنجی
دکتر گویا، معرفی بهترین های پزشکی ایران
توصیه رئیس دفتر رئیس‌جمهور به مسئولان جدید
دختر اغفال شده به آغوش خانواده بازگشت
ماسک: گوگل در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا مداخله می‌کند
این دختر برای رهبری آینده آموزش می بیند
جزئیات و زمان برگزاری حراج‌های شمش طلا و سکه در مرکز مبادله
افزایش آمار مقامات خارجی حاضر در مراسم تحلیف پزشکیان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top