تاریخ انتشار: سه شنبه 1403/05/09 - 11:04
کد خبر: 512291

ریسه سورنی چیست؟ معرفی کامل انواع ریسه سوزنی

ریسه سورنی چیست؟ معرفی کامل انواع ریسه سوزنی

ریسه های سوزنی نوعی ریسه است که دانه های ال ای دی آن به شکل سوزن هست. این ریسه ها برای تزیین کردن مکان ها مختلف کاربرد دارند و انواع و طول های مختلفی در بازار دارند. ریسه های سوزنی دو نوع دارندو نوع اول ضد آب و دیگری مناسب برای مکان های بسته. ما در این مقاله انواع ریسه های سوزنی از طول گرفته تا کیفیت سیم و ریسه به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ ریسه های سوزنی نوعی ریسه است که دانه های ال ای دی آن به شکل سوزن هست. این ریسه ها برای تزیین کردن مکان ها مختلف کاربرد دارند و انواع و طول های مختلفی در بازار دارند. ریسه های سوزنی دو نوع دارندو نوع اول ضد آب و دیگری مناسب برای مکان های بسته. ما در این مقاله انواع ریسه های سوزنی از طول گرفته تا کیفیت سیم و ریسه به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

انواع مختلف ریسه های سوزنی

ریسه سوزنی ضد آب

این ریسه ها همانطورکه از اسمشان معلوم هست ضد آب هستند و برای مکان های باز استفاده می شوند. طول بیشتر این ریسه ها 50 متر است و در این طول دارای 480 لامپ ال ای دی می باشند. بیشتر این ریسه ها در انتهای خود دارای مادگی جهت اتصال ریسه ی بعدی هستند.

کیفیت سیم این ریسه ها باتوجه به برند هایی که دارند متفاوت هست. رنگ سیم این ریسه ها سفید و مشکی هست که باتوجه به نیازی که دارید می توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. رنگ ال ای دی های این ریسه ها تنوع بالایی دارد و هیچ محدودیتی در انتخاب رنگ ال ای دی های ریسه سوزنی ندارید.

ریسه های سوزنی ضد آب بیشتر در مکان های باز استفاده می شوند  مانند ساخت تونل های نوری یا استفاده برای تزیین دور تنه ی درختان و ... البته توجه داشته باشید برخی از برند های ریسه سوزنی ضد آب کیفیت های خوبی ندارند و با گذشت چند ماه خراب می شوند. ما در ادامه برند های مناسب برای خرید ریسه سوزنی ضد آب را به شما معرفی می کنیم.

ریسه سوزنی معمولی

یکی از انواع ریسه سوزنی، ریسه سوزنی معمولی هست که طول های آن ها اغلب کمتراز 50 متر است و ضد آب نیستند، و بیشتر برای مکان های بسته که هیچ تماسی با آب ندارند استفاده می شود. رنگ بیشتر سیم این ریسه ها شفاف است و انعطاف پذیری بالایی دارد.

مصرف برق این ریسه های بسیار کم است و رنگ ال ای دی های آن ها متفاوت است و می توانید با توجه به نیازی که دارید ان ها را تهیه کنید. این ریسه ها دارای رقص نور 8 حالته هستند و می توانید با استفاده از دکمه که روی آداپتور هست رقن نور ریسه ها تغییر دهید.

ریسه سورنی سیم ضخیم

بهترین انواع ریسه سوزنی، ریسه سوزنی سیم ضخیم است که برند مشخصی نداره. سیم این ریسه حدود 4 برابر ریسه سوزنی ضد آب هست و ال ای دی های آن حدود 5 برابر. سیم این ریسه گواهی ip65 داره که مقام در برابر آب و دمایی حدود 65 درجه است. کیفیت نور این ریسه ها خیلی بالا هست و در فضای باز استفاده می شوند.

طول ریسه سورنی سیم ضخیم 10 متر و 25 متر هست که خیلی کمیاب هستند. معمولا افرادی که وارد کننده هستند این ریسه ها را موجود دارند و بیشتر شهداری ها از آن ها استفاده می کنند. رنگ سیم این ریسه ها سفید و مشکی هست و تنوع رنگ ال ای دی های آن ها زیاد نیست.

البته شما باید توجه داشته باشی که این ریسه ها را از چه فروشگاهی خرید می کنید. ما در ادامه فروشگاه هی مناسب برای خرید این ریسه که خودشان وارد کننده هستند را به شما معرفی می کنیم.

بهترین فروشگاه برای خرید ریسه های سوزنی

سایت ریسه سینا این ریسه ها را به صورت مستقیم از چین وارد می کند و در حوضه ی ریسه ی در ایران رتبه اول هست. این فروشگاه حدود چند سال سابقه کار داره و دارای تجربه ی زیادی هست. این سایت محصولات خود را با تضمین کیفیت به فروش می رساند و امکان مرجوع کالا در صورت خراب بودن را دارد. سایت ریسه سینا کامل سایت در حوه ی ریس های سورنی هست و انواع ریسه ها را موجود دارند.

انواع برند ریسه های سوزنی ضد آب

1-برند ترسن:

در حال حاضر بهترین برند ریسه های سورنی ضد آّب هست و بیشتر ریسه های این برند 50 متری هستند و دارای 480 ال ای دی در طول این 50 متر است. انتهای این ریسه دارای مادگی جهت اتصال ریسه بعدی هست و رنگ سیم ریسه های این برند سفید هست. شما می توانید از آن ها در فضا های باز استفاده کنید. رنک ال ای دی های این برند تنوع بالایی دارد و می وانید باتوجه به نیازی که دارید از آن استفاده کنید.

2-برند ال ای دی لایت

کیفیت ریسه های ای برند مثل ترسن نیست. طول بیشتر ریسه های این برند 50 متر است و بگفته شرکت این ریسه ضد آب هست ولی توصیه نمی شوند در فضا های باز استفاده شود چون دد برخی از موارد دیده ده که پس از گذشت 2 ماه خراب شده اند. رنگ سیم این ریسه ها سفید است.

3- برند الیت:

اغلب ریسه های این ماک ضد آب هستند و نسبت به قیمتی که دارند کیفیت خوبی ندارند. ولی اگر در فضایی می خواین ریسه های سورزنی را استفاده کنید که هر روز یا چند روز یک بار بارون می آید این برند توصیه نمی شود. چون درست است ضد آب است ولی کیفیت سیم ریسه انقدر خوب نیست که هر روز یا چند روز یه بار بارون بیاید و سالم بماند.

ریسه ههای این برند بیشتر برای مکان هایی خوب است که بارون خیلی کم میاد و دمای هوا از 30 درجه بیشتر نباشد چون اکر هوا خیلی گرم باشد سیم ریسه به مرور زمان خشک می شود و با حرکت ساده می شکند. بیشتر ریسه های این مارک 50 متری هست.

4 .برند ZRM

کیفیت ریسه های این برند از برند های قبلی کمتر است. بگفته شرکت این ریسه هم ضد آب است ولی اثلا از آن ها در فضا باز استفاده نکنید. از این ریسه ها بیشتر در فضا های بسته استفاده می شوند. طول این ریس ها 50 متر است و در انتهای آن ها دارای مادگی هست جهت اتصال ریسه ی بعدی.

نکات مهم در هنگام خرید انواع ریسه سوزنی

در هنگام خرید ریسه سورنی باید توجه داشته باشید که ریسه ی مورد نظر از چه برندی هست چون کیفیت هر برندی با برند دیگر متفاوت هست. به سالم بودن سیم و ال ای دی ها توجه داشته باشید چون این ریسه ها هم از چین وارد کشور می شوند در هنگام ارسال روی آن ها فشار زیادی می آید و ممکن است برخی از آن ها آسیب دیده باشند.

برای رفع این مشکل می توانید در هنگام خرید آن را تست کنید تا از سالم بودن کالا مطمئن شوید. همچنین توجه داشته باشید که از چه فروشگاهی خرید می کنید. ما در بالا فروشگاه مناسب را به شما توصیه کردیم می توانید از آن فروشگاه خرید خود را انجام دهید.

و در اخر به قیمت محصول توجه داشته باشید چون برخی از فروشنده های این ریسه آن ها را با قیمت های بسیار زیادی به فروش می رسانند. برای رفع این مشکل می توانید وارد ساین ترب بشوید و از قمت محصول مورد نظر مطمئن شوید تا خرید خوبی را تجربه کنید. از همراهی شما سپاس گذاریم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
یک بانوی ایرانی در مسابقات جهانی والیبال سمت گرفت
لحظه ورود سامیار عبدلی به مسابقات شنای المپیک پاریس +فیلم
آخرین گزینه پرسپولیس برای جانشینی بیرانوند
ناراحتی فاطمه مجلل پس از ناکامی در مسابقات قایقرانی +فیلم
آخرین خبر از لایحه‌ متناسب‌سازی حقوق حداقل‌بگیران + جزئیات
آخرین خبر از ستاره مد نظر استقلال
رونمایی از دستگاه ربات جوش و برش لیزر توسط مگاماشین
آشنایی با مصالح ساختمانی مهم در رشته مهندسی عمران
تایج آزمون سردفتری اسناد رسمی اعلام شد
انستیتو چاپ در دانشگاه صنعتی امیرکبیر راه‌اندازی شد
مجوز تأسیس ۲ پردیس پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد صادر شد
آزمون پذیرش پزشکی از لیسانس به مرکز سنجش آموزش پزشکی واگذار شد
ضوابط جدید انتقال دانشجویان پزشکی و داروسازی از خارج به داخل
افشای ۴ سناریوی تجاوز اسرائیل به لبنان توسط رسانه عبری
گرما ۳۴۳ نفر را راهی مراکز درمانی کرد
شمشیرباز مصری در ماه هفتم بارداری در المپیک!
دیدار اسماعیل هنیه و زیاد النخالة با رهبر انقلاب
دیدار نخست‌وزیر ارمنستان و هیأت همراه با رهبر انقلاب اسلامی
آقای بیرانوند؛ چند جا می‌خواستی بازی کنی؟
بهترین مشاغل در کانادا - لیست حقوق دلاری کانادا
ساندویچ پانل کیان راهکاری برای کاهش مصرف انرژی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top