تاریخ انتشار: سه شنبه 1403/05/09 - 11:11
کد خبر: 512294

اهمیت خرید لپ تاپ استوک با گارانتی معتبر

اهمیت خرید لپ تاپ استوک با گارانتی معتبر

واژه استوک در واقع به عنوان یک صفت به کار میرود. وقتی از آن برای لپ تاپ استفاده میکنیم درواقع یک ویژگی از آن را بیان میکنیم. واژه استوک در ایران و اروپا تعاریف متفاوتی دارد. چرا که استورک در ایران به هر کالای دست دومی که وجود دارد گفته می شود. اما در اروپا تعریف متفاوتی دارد. صرفا یک کالای دست دوم نیست.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ واژه استوک در واقع به عنوان یک صفت به کار میرود. وقتی از آن برای لپ تاپ استفاده میکنیم درواقع یک ویژگی از آن را بیان میکنیم. واژه استوک در ایران و اروپا تعاریف متفاوتی دارد. چرا که استورک در ایران به هر کالای دست دومی که وجود دارد گفته می شود. اما در اروپا تعریف متفاوتی دارد. صرفا یک کالای دست دوم نیست.

تعریف استوک در بازار اروپا و آمریکا

داستان استوک از فروشگاه های بزرگ در آمریکا و اروپا سرچشمه می گیرند. چرا که این فروشگاه ها برای جذب مشتری و خرید از فروشگاه هایشان اجناس خود را به صورت مهلت دار به مشتری میدهند. تقریبا یه مهلت یکی دو ماهه! در این حین اگر مشتری از محصولی که خریداری کرده به هر دلیلی راض نبود و یا حیت تست محصول آن را نپسندید، میتواند محصول را به فروشگاه ارجاع داده و آن را عوض کند. محصول پس آورده شده مستقیما به انبار فرستاده می شود و به عنوان کالای نو دیگر فروخته نمی شود.

لپ تاپ های صنعتی و استوک

لپ تاپ های صنعتی و استوک

لپ تاپ های دیگری  نیز وجود دارند که با لپ تاپ استوک اشتباه گرفته می شوند. این دستگاه ها در محیط اداری استفاده می شوند و قرار است که تعویض شوند. این دستگاه ها چند سال کار کرده اند و مشکل ظاهری و فنی ندارند. به همین دلیل این لپ تاپ ها نیز در دسته بندی لپ تاپ استوک قرار می گیرند. اما از طریق درجه بندی با یکدیگر تفکیک می شوند. درجه های بالا جز لپ تاپ ها استوک و رده ها پایین جزو لپ تاپ های دست دوم قرار می گیرند.

تعریف دقیق لپ تاپ استوک

پس بنا بر تعاریف گفته شده لپ تاپ استوک فقط در دو حالت جزو دسته لپ تاپ های استوک قرار می گیرند.

لپ تاپ به صورت نو آکبند در انبار مانده باشد و به هیچ عنوان از آن استفاده نشده باشد. حالت دوم اینکه لپ تاپ قدیمی شده و از تاریخ عرضه شدن آن 2 الی 3 سال میگذرد.

لپ تاپ صرفا در اداره ها و سازمان ها استفاده می شده است. و پس از گذشت چند سال آن را به عنوان لپ تاپ استوک و با قیمت های پایین تر به فروش می رسانند.

ویژگی های لپ تاپ استوک

ویژگی های لپ تاپ استوک چیست؟

میزان کارکرد

لپ تاپ استوک دو حالت دارد. یا از آن استفاده شده اما طبق شرایطی، که اگر در سازمان ها و اداره ها استفاده شده اند. و یا آکبند هستند و هیچ استفاده ایی از آن ها صورت نگرفته.

بنابراین میزان کارکرد این مدل از لپ تاپ ها به شکلی است که یا به طور کلی کم کارکرد هستند. و یا اصلا از آن ها استفاده ای نشده است.

 مدل های لپ تاپ ها

در بدترین و بهترین حالتی که یک لپ تاپ استوک از عرضه آن به بازار گذشته باشد از 2 ماه تا 5 سال است. که اگر در انبار باقی مانده باشند حدود 2 الی 3 سال از عرضه آن گذشته است. و اگر سال عرضه آن به 5 سال رسیده باشد معمولا در سازمان ها استفاده شده اند.

ویژگی های ظاهری

تفاوت های لپ تاپ استوک با نو میزان کارکرد و همچنین طول عمر آن ها و نقص های بسیار کوچک و بی اهمیتی است که آن ها را جزو دسته لپ تاپ های استوک قرار داده است. اما به صورت کلی ویژگی های ظاهری لپ تاپ استوک با نو هیچ فرقی ندارد.

تفاوت ها و شباهت های لپ تاپ استوک و دست دوم

مدل و قیمت لپ تاپ

اگر هزینه کمی برای خرید لپ تاپ در دست دارید پیشنهاد ما به شما خرید لپ تاپ دست دوم است. چرا که لپ تاپ های استوک به دلیل کارکرد کمتری که دارد کاربر مدت طولانی تری می تواند از آن استفاده کند. و خب نسبت به این ویژگی قیمت بیشتری را هم دارا است.

مدل لپ تاپ های استوک به دلیل اینکه از تولید آن ها بین یک ماه تا 5 گذشته است نسبت به لپ تاپ دست دوم بالاتر است. چون لپ تاپ دست دوم از مدت زمان تولید آن ممکن است بسیار بیشتر از 5 سال گذشته باشد و طول عمر کمتری نسبت به استوک دارند. بنابراین اگر مدل لپ تاپ اهمیت زیادی برای شما دارد و یا نیاز دارید تا حتما مدل لپ تاپ بالاتر از سال خاصی باشد، لپ تاپ استوک گزینه مناسب تری برایتان خواهد بود.

مشکلات فنی یا ظاهری

لپ تاپ های استوک نسبت به دست دوم نقص فنی کمتر و یا کلا نقص فنی ندارد. چرا که لپ تاپ های استوک فقط در انبار مانده اند و استفاده ای از آن ها نشده است. هر قدر میزان مشکلات فنی در لپ تاپ ها کمتر باشد، امکان استفاده کردن از آن ها ساده تر خواهد بود. همین موارد باعث تفاوت و آپشن مثبتی برای لپ تاپ های استوک می باشد.

باز هم از نظر ظاهری لپ تاپ های استوک پیش تاز هستند و مشکلات ظاهری بسیار کمتری را نسبت به دست دوم دارا هستند. به همین دلیل نیز باید بدانید که لپ تاپ انتخابی شما جزو کدام دسته است. اما این مسئله را هم به خاطر داشته باشید که همه لپ تاپ های دست دوم دارای مشکلات ظاهری نیستند.

گریدها و درجات مختلف لپ تاپ

لپ تاپ های استوک و دست دوم به چهار گرید تقسیم می شوند. که در گوگل هم این درجه بندی ها با نام های A,B,C,D شناخته می شوند. گرید A درواقع بهترین نوع لپ تاپ ها از هر نظر است. و خب گرید D در نقطه مقابل آن قرار دارد و بدترین حالت لپ تاپ را دارا است. به همین خاطر نیز بهترین کار آن است که لپ تاپ هایی را انتخاب کنید که از گرید A و یا نهایتا از گرید B هستند.

جمع بندی

پیدا کردن بهترین سایت خرید لپ تاپ استوک این روزها کار بسیار پیچیده ای است. فروشگاه لپ تابی (laptobi.com) یکی از تخصصی ترین مراکز فروش و خدمات لپ تاپ استوک در ایران است که محصولات خود را با مهلت تست و ضمانت نامه کتبی ارائه می کند. در کنار این، حتما بایستی به تست لپ تاپ و نکاتی که در این زمینه وجود دارد مسلط باشید، تا یک خرید عالی و دلچسب با مقرون به صرفه ترین قیمت را تجربه کنید.

 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
یک بانوی ایرانی در مسابقات جهانی والیبال سمت گرفت
لحظه ورود سامیار عبدلی به مسابقات شنای المپیک پاریس +فیلم
آخرین گزینه پرسپولیس برای جانشینی بیرانوند
ناراحتی فاطمه مجلل پس از ناکامی در مسابقات قایقرانی +فیلم
آخرین خبر از لایحه‌ متناسب‌سازی حقوق حداقل‌بگیران + جزئیات
آخرین خبر از ستاره مد نظر استقلال
رونمایی از دستگاه ربات جوش و برش لیزر توسط مگاماشین
آشنایی با مصالح ساختمانی مهم در رشته مهندسی عمران
تایج آزمون سردفتری اسناد رسمی اعلام شد
انستیتو چاپ در دانشگاه صنعتی امیرکبیر راه‌اندازی شد
مجوز تأسیس ۲ پردیس پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد صادر شد
آزمون پذیرش پزشکی از لیسانس به مرکز سنجش آموزش پزشکی واگذار شد
ضوابط جدید انتقال دانشجویان پزشکی و داروسازی از خارج به داخل
افشای ۴ سناریوی تجاوز اسرائیل به لبنان توسط رسانه عبری
گرما ۳۴۳ نفر را راهی مراکز درمانی کرد
شمشیرباز مصری در ماه هفتم بارداری در المپیک!
دیدار اسماعیل هنیه و زیاد النخالة با رهبر انقلاب
دیدار نخست‌وزیر ارمنستان و هیأت همراه با رهبر انقلاب اسلامی
آقای بیرانوند؛ چند جا می‌خواستی بازی کنی؟
بهترین مشاغل در کانادا - لیست حقوق دلاری کانادا
ساندویچ پانل کیان راهکاری برای کاهش مصرف انرژی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top