تاریخ انتشار: چهارشنبه 1403/05/10 - 12:23
کد خبر: 512454

مسئولیت ترور هنیه برعهده آمریکاست

مسئولیت ترور هنیه برعهده آمریکاست

جنبش مجاهدین فلسطین تاکید کرد که آمریکا به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر جنایتکار رژیم صهیونیستی چراغ سبز نشان می‌دهد و مسئولیت کامل ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس برعهده آمریکا است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ جنبش مجاهدین فلسطین امروز چهارشنبه در واکنش به شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در بیانیه‌ای تاکید کرد: عملیات ترور تنها منجر به افزایش عزم و اراده ما برای تداوم راه مقاومت می‌شود.

در این بیانیه آمده است: مسئولیت کامل این جنایت فجیع بر عهده دشمن آمریکایی است که به نتانیاهوی جنایتکار چراغ سبز نشان می‌دهد و برای او چتر حمایتی و پوشش بین‌المللی فراهم می‌کند.

در بخش دیگری از این بیانیه تاکید شده است: دشمن جنایتکار بداند که در یک جنگ گسترده با تمام امت اسلامی قرار دارد و باید بهای سنگینی بپردازد و انتفاضه فراگیری در راستای آزادی شکل خواهد گرفت.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از این در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با عرض تسلیت به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران، بامداد امروز (چهارشنبه) محل اقامت جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس در تهران مورد اصابت قرار گرفته و در پی این حادثه ایشان و یک نفر از محافظین وی به شهادت رسیدند و علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top