تاریخ انتشار: چهارشنبه 1403/05/10 - 17:06
کد خبر: 512504

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد در واکنش به شهادت اسماعیل هنیه

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد در واکنش به شهادت اسماعیل هنیه

هنوز بغض گلوی ما برای کودکان مظلوم فلسطینی پابرجا است و این بغض و خشم با اقدامات ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی در روزهای گذشته فزونی یافته‌است درحالی که جنایات وحشیانه این رژیم کودک‌کش در غزه پایان نیافته و هنوز از کشتار و نسل‌کشی سیر نشده و این اعمال خود را به خاک مقدس ایران اسلامی کشانده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی در تهران و شهادت رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، اسماعیل هنیه به شرح زیر می باشد.

بیانیه بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ(آل عمران ۱۶۹)

این جنگ را شما شروع می کنید اما پایانش را ما ترسیم می کنیم.

در پی شکست‌های ترمیم ناپذیر غدهٔ سرطان منطقه ، رژیم گرگ صفت #صهیونیستی در برابر مقاومت #فلسطین و ایستادگی مردم #غزه و سرشکستگی مقابل اراده پولادین رزمندگان جبهه #مقاومت اسلامی منطقه ، ساعتی قبل (بامداد چهارشنبه ۱۰مرداد ماه ۱۴۰۳) این رژیم جعلی در جنایتی جدید محل اقامت جناب دکتر اسماعیل هنیه (رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی #حماس) در تهران را مورد اصابت قرار داد و درپی این حادثه، وی و محافظ ایشان به شهادت رسیدند.

هنوز بغض گلوی ما برای کودکان مظلوم فلسطینی پابرجا است و این بغض و خشم با اقدامات ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی در روزهای گذشته فزونی یافته‌است درحالی که جنایات وحشیانه این رژیم کودک‌کش در غزه پایان نیافته و هنوز از کشتار و نسل‌کشی سیر نشده و این اعمال خود را به خاک مقدس ایران اسلامی کشانده است.

اما چیزی که امروز به خوبی شاهد آن هستیم این است که رژیم صهیونیستی میدان مبارزه را از خاک فلسطین اشغالی به خاورمیانه و خاک جمهوری اسلامی ایران تغییر داده است و جسارت خود را در ترور فرماندهان مقاومت به خوبی نشان داد و گزافه نیست که بگوییم این جنایت نتیجه انفعال و عدم پاسخگویی در برابر اعمال شنیع قبلی آنان است که این جسارت و گستاخی را به آنان داده است.

اما خطاب به شما بزدلان و ترسوهایی که سعی دارید امنیت کشور عزیزمان ایران را بر هم بزنید؛ بدانید این ختم غائله نیست و انشاالله با پایان دادن به شما و سرانتان از جمله رژیم مردم کش صهیونیستی و آمریکای جنایتکار، ما مردم ایران به همراه محور مقاومت، فتح قدس را جشن گرفته و به این رژیم غاصب که هر کجا باشد باعث کشتار انسان های بی گناه هست پایان خواهیم داد.

شهادت اسماعیل هنیه، موجب همبستگی اضلاع محور مقاوت برای تسریع نابودی رژیم خونخوار صهیونیستی خواهد شد.

انشاءالله به برکت خون این شهید عزیز که مجدد درخت پربار مقاومت را آبیاری کرد، پایان و نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی نزدیک و نزدیک تر خواهد شد.

و قطعا ریختن خون شهدای مقاومت همبستگی جبهه مقاومت را افزایش داده و به جمع دلبستگان به راهبرد مقاومت خواهد افزود. انشاءالله به زودی شاهد اضمحلال رژیم تروریستی کودک کش اسرائیل خواهیم بود.

همچنین سران رژیم نامشروع بدانند با این دست و پا زدن‌های نافرجام و آخرین چنگ اندازی‌های کور و بزدلانه خود تنها به نابودی و پایان خود نزدیک تر می شوند.

سردار حاجی‌زاده: آماده باشید تا به صهیونیست‌ها بفهمانید ریختن خون مهمان در خانه ما چه عقوبتی دارد. ما هنوز داغ‌دار شهادت حاج قاسم در غربتیم ...

در پایان شهادت رهبر بزرگ جبهه مقاومت و مبارز بزرگ "راه" فلسطین را به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و تمام آزادگان جهان، تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم و همچنین از نیروهای نظامی غیور کشورمان و جبهه مقاومت درخواست پاسخی کوبنده و درخور در فرصتی مناسب داریم.

امری که موجب یادآوری مجدد اقتدار و توانمندی ایران عزیز و جبهه مقاومت بوده و انشاءالله گامی موثر در راستای فرمایش امام خمینی رحمه الله خواهد بود که فرمودند: " مسلمانان نبایستی تا پایان رژیم صهیونیستی دست از مبارزه بردارند."

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آغاز ثبت نام آزمون EPT مردادماه سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
خانواده شهید سلیمانی شهادت اسماعیل هنیه را تسلیت گفتند
دریافت ارز اربعین از طریق پیام‌رسان‌های داخلی
تجمع اعضای شورای دانشگاه تهران در محکومیت ترور اسماعیل هنیه
سناریوی «سانسور» اینستاگرام تکرار شد
ثبت نام آزمون‌های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی آغاز شد
شهادت اسماعیل هنیه پایداری مجاهدان مقاومت را افزایش خواهد داد
برگزاری پنجمین کارگاه بین المللی سازی آموزش پزشکی
شهادت هنیه محور رایزنی وزرای خارجه آمریکا و قطر
رهبر انقلاب فردا بر پیکر شهید اسماعیل هنیه نماز می‌خوانند
پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی شهادت اسماعیل هنیه
هشدار هواشناسی؛ خطر غرق شدن شناگران و غواصان در خلیج فارس
مؤمنی: اقدام رژیم صهیونیستی نشانه و زوال روزافزون اشغالگران قدس است
با هر شهادتی ما مصمم تر می شویم و صهیونیسم مستأصل‌تر به پایانش نزدیک می‌شود
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد در واکنش به شهادت اسماعیل هنیه
پورسلمان: امیدوارم مدالی که از المپیک طلب داریم را بگیریم
رستوران‌ها جزو مصادیق تاسیسات گردشگری قرار گرفتند
هشدار دادستانی در پی حمله تروریستی در تهران
محمود عباس یک روز عزای عمومی اعلام کرد
صعود تاریخی تیم شمشیربازی ایران به نیمه نهایی
کاریکاتور| صهیونیست‌ها با پاسخ سخت ایران مواجه می‌شوند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top