تاریخ انتشار: پنجشنبه 1403/05/11 - 09:03
کد خبر: 512622

در روزنامه‌های امروز کشور چه گذشت؟؛

همه ایران خونخواه تو هستیم

همه ایران خونخواه تو هستیم

مطبوعات امروز کشور به موضوعات مختلفی پرداختند که مهم ترین آن‌‌ ترور اسماعیل هنیه در تهران بود که در پیشخوان مطبوعات خود عرضه کردند.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش اسلامی حماس که به عنوان میهمان رسمی مراسم تحلیف نهمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در تهران حضور داشت طی یک عملیات تروریستی بزدلانه توسط رژیم سفاک صهیونیستی به شهادت رسید. روزنامه‌های امروز صبح کشور تیتر اول خود را پیرامون این موضوع  و موضوعات مهم دیگر نوشتند که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید.

روزنامه کیهان صفحه اول خود را با این تیتر آغاز کرد: انتقام خون میهمان با میزبان است، دنیا منتظر است

در ساعات ابتدائی بامداد روز چهارشنبه، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که دکتر «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و «وسیم ابو شعبان» یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

این خبر ناگوار و تلخ که حاکی از جنایت جدید رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آن در خاک جمهوری اسلامی ایران بود به سرعت با واکنش‌های گسترده جهانی و منطقه‌ای همراه شد. شنیده‌ها حاکی از این است که ترور اسماعیل هنیه حدود ساعت ۲ نیمه شب اتفاق افتاد.

شهید هنیه که برای مراسم تحلیف رئیس‌جمهور به ایران آماده بود در یکی از اقامتگاه‌های ویژه جانبازان در شمال تهران مستقر بود که با اصابت پرتابه‌ای از هوا به شهادت رسید.

سپاه: این جنایت با پاسخ سخت و دردناک جبهه مقتدر و عظیم مقاومت به‌ویژه ایران اسلامی مواجه خواهد شد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همین زمینه در اطلاعیه خود به مناسبت ترور شهید اسماعیل هنیه عنوان داشت: در نخستین ساعات بامداد روز چهارشنبه 10

مرداد ماه 1403 مجاهد بزرگ «آقای دکتر اسماعیل هنیه» رئیس معزز دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان شجاع ایشان در اقدام تروریستی رژیم بزدل و جنایتکار صهیونیستی، در محل اقامت خود در تهران به شهادت رسیدند.

سپاه افزود: شهید هنیه از جمله شخصیت‌های برجسته حدود 110 هیئت خارجی دعوت‌شده توسط «مجلس محترم شورای اسلامی» برای شرکت در «آیین تحلیف چهاردهمین ریاست جمهوری اسلامی ایران» بودند که طی سالیان اخیر به‌ویژه پس از عملیات تاریخی «طوفان الاقصی» سفرهای متعددی به کشورمان داشتند.

سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: این جنایت نشان داد باند تبهکار، قاتل و تروریست صهیونیستی بدون توجه به قواعد و مقررات بین‌المللی برای سرپوش گذاردن بر شکست‌های خفت‌بار 9 ماه جنگ در غزه که منجر به قتل‌عام ده‌ها هزار زن، مرد و کودک فلسطینی شده است از ارتکاب هیچ اقدام جنایتکارانه‌ای دریغ نمی‌ورزد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: بی‌تردید این جنایت رژیم صهیونیستی با پاسخ سخت و دردناک جبهه مقتدر و عظیم مقاومت به‌ویژه ایران اسلامی مواجه و برکات مجاهدت‌های «شهید القدس» دکتر اسماعیل هنیه در دفاع از آرمان و حقوق ملت فلسطین یاری‌بخش آنان خواهد بود.

رابطه مستقیم ترور و درماندگی

پدیده شوم ترور، رابطه مستقیمی با استیصال و درماندگی بازیگران عرصه سیاست دارد. ترور درست در زمانی اتفاق می‌افتد که یک طیف، یک گروه، یک رژیم یا یک فرد با حس درماندگی و سردرگمی راه‌حل برون رفت از بحران را در ترور می‌بیند.

در ادامه وطن امروز نوشت: داغداریم و خونخواه

مثل شهادت حاج‌قاسم سلیمانی که در ساعات بامدادی رخ داد، خیلی از ما که صبح دیروز از خواب بیدار شدیم، با شنیدن خبر شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس شوکه شدیم؛ آن هم در تهران و به فرموده حضرت آقا «در حریم جمهوری اسلامی». این خبر تاسف‌آور به سرعت در سراسر جهان پیچید و تیتر اول بسیاری از رسانه‌ها شد.

هنیه سال‌ها در لیست ترور رژیم صهیونیستی قرار داشت و بعد از عملیات توفان الاقصی نیز رژیم اسرائیل اعلام کرده بود رهبران حماس را در هر کجای جهان که باشند هدف مشروع می‌داند اما چه کسی فکرش را می‌کرد صهیونیست‌ها به خود این جسارت را بدهند که هنیه را در تهران، پایتخت جمهوری اسلامی ایران ترور کنند.

اسماعیل هنیه میهمان ایران بود تا در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور شرکت کند. او در حدود یک روز اقامتش در کشورمان، به دیدار مقام معظم رهبری رفت و دقایقی با ایشان گفت‌وگو کرد. در دیداری صمیمانه که رهبری با آغوش باز از شهید هنیه و زیاد نخاله (دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین) استقبال کردند و گفتند:

«امروز بلندترین پرچم اسلام در دست ملت فلسطین و مردم غزه است و به برکت این مقاومت، زمینه ترویج بیش از پیش اسلام فراهم آمده است».

عصر همان روز شهید اسماعیل هنیه به مجلس رفت تا یکی از میهمانان ویژه مراسم تحلیف دکتر مسعود پزشکیان باشد. حضور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، زیاد نخاله دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین، حجت‌الاسلام نعیم قاسم قائم‌مقام دبیرکل حزب‌الله لبنان و محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله یمن در صحن مجلس شورای اسلامی که همگی از رهبران و نمایندگان گروه‌های شاخص مقاومت هستند، پاسخ درخوری بود به حضور بنیامین نتانیاهو در کنگره آمریکا که در یک نمایش رقت‌انگیز، نمایندگان کنگره 80 بار برای او دست زدند تا نشان دهند واشنگتن پناهگاه جنایتکاران علیه بشریت است.

ایران تیتر اصلی خود را اینگونه نوشت: ایران، خونخواه هنیه

اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی و ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس آن هم در شرایطی که او میهمان جمهوری اسلامی ایران بود با موج محکومیت از سوی همه شخصیت‌ها و احزاب سیاسی همراه شد.

واکنش‌ها به این ترور متجاوزانه آن هم در خاک ایران که به باور اکثریت ناظران تقلای مذبوحانه رژیم صهیونیستی نه فقط برای مقابله با جبهه مقاومت و رهبران آن که در واکنش به دوره جدیدی از وفاق ملی در ایران و حرکت به سمت حل برخی مسائل خارجی است، در یک امر مشترک بود؛ اینکه این جنایت بی‌پاسخ نمی‌ماند و صهیونیست‌ها بزودی نتایج اقدام بزدلانه و تروریستی خود را خواهند دید.

هر چند این نخستین بار نبود که رژیم اسرائیل تعمدا در اقدامی ایذایی گسترش تنش و بطور مشخص باز کردن باب مواجهه مستقیم با ایران را در راستای برون رفت از بن‌بست جنگ غزه دنبال کرد، با این حال انتخاب مکان و زمان انجام این جنایت تروریستی تا حدود زیادی با هراس جدی این رژیم از پیگیری سیاست حمایت از جبهه مقاومت از سوی رئیس جمهور جدید ایران و در عین حال برنامه مشخص سیاست خارجی او برای ترمیم روابط و حل مسائل منطقه ای و بین المللی جستجو کرد. روندی که بی‌شک سبب تنگ‌تر شدن عرصه برای ادامه جنایات رژیم صهیونیستی خواهد شد و این رژیم همواره برای جلوگیری از آن از هیچ تقلای مذبوحانه ای فروگذار نکرده است.

واکنش شخصیت های سیاسی به جنایت اسرائیل

محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، این شهادت را یکی دیگر از جلوه‌های «تروریسم دولتی» و از پیامدهای سکوت مجامع بین‌المللی در قبال جنایات مستمر رژیم صهیونیستی و نقض آشکار مقررات بین‌المللی دانست و گفت: این اقدام مذبوحانه مبتنی بر اهدافی شوم از جمله بحران آفرینی جدید در سطح منطقه و به چالش کشیدن مناسبات منطقه‌ای و بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در این مقطع زمانی بویژه در آغاز به کار «دولت وفاق ملی» بوده است.

خراسان امروز را این طور شروع کرد: ایران، یک‌صدا خونخواه مهمان عزیز

  سحرگاه روز گذشته به ناگاه خبری به تیتر یک رسانه های داخلی و بین المللی تبدیل شد. « اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس که به منظور شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهور ایران در تهران حضور داشت مورد حمله تروریستی قرار گرفت و به همراه محافظش به شهادت رسید.

ترور این چهره مهم بین المللی و کلیدی محور مقاومت آن هم در تهران، ایرانیان را در شوک و بهت بزرگی فرو برد. اگرچه تا لحظه تنظیم این گزارش جزئیات کاملی از کم و کیف ترور شهید اسماعیل هنیه منتشر نشده اما برخی منابع آگاه امنیتی گفته‌اند که  شهید اسماعیل هنیه  حدود ساعت 2 نیمه‌شب 10 مردادماه در وضعیت استراحت هدف عملیات ترور قرار گرفته است.

محل حادثه تروریستی نیز یکی از اقامتگاه‌های ویژه در مناطق شمالی تهران بوده است.با توجه به آن که امکان ترور به وسیله سلاح انفرادی نبوده است، ترور شهید  هنیه گویا  از طریق تسلیحات دوربرد هوایی و پرتاب از فاصله بسیار دورتر از محل اقامت صورت گرفته است. 

شبکه ۱۲ اسرائیل نیز مدعی شد موشکی که هنیه را هدف قرار داده از داخل ایران شلیک شده است. جالب اینجاست که آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا، می‌گوید آمریکا از ترورشهید اسماعیل هنیه اطلاعی نداشته و در آن نقشی بازی نکرده است. حتی یک سخنگوی ارتش اسرائیل در پاسخ به سوالی درباره نقش این رژیم در ترور و به شهادت رساندن رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران، گفت که مسئولیتی را در این باره برعهده نمی‌گیرد!

پزشکیان:  ایران اشغالگران تروریست را از اقدام بزدلانه خود پشیمان خواهد کرد

این حادثه غم انگیز در کنار واکنش گسترده کشورهای منطقه و جهان، با واکنش مقامات و شخصیت های مختلف داخلی نیز همراه شد. نکته قابل توجه در واکنش چهره ها و مقامات کشورمان این بود که به رغم خاستگاه های سیاسی مختلف، همراه و همگام با واکنش عزتمندانه رئیس جمهور کشورمان،  همگی بر پاسخ بازدارنده و قاطعانه به رژیم صهیونیستی تاکید کردند که در ادامه بخش هایی از آن را می خوانید:

* مسعود پزشکیان :  امروز ایران عزیز به سوگ شریک غم و شادی خود، همراه همیشگی و پرافتخار راه مقاومت، رهبر شجاع مقاومت فلسطین، شهید القدس، حاج اسماعیل هنیه نشسته‌ است.

رسالت امروز خود را اینگونه آغاز کرد: خروش مقاومت در انتقام خون هنیه

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس که برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهور کشورمان به ایران سفر کرده بود، بامداد دیروز چهارشنبه ۱۰ مردادماه در محل اقامتش در تهران ترور شد و به‌همراه یکی از محافظینش به شهادت رسید.

منابع صهیونیستی اعلام کردند کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی به منظور ارزیابی ترور شهید اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس به ریاست نتانیاهو تشکیل جلسه داد.فلسطینیان ساکن کرانه باختری در استان‌های مختلف پس از اقامه نماز ظهر دیروز ، راهپیمایی‌های سراسری خود را در محکومیت ترور و شهادت شهید اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس برگزار کردند.

در پی شهادت فرمانده مجاهد دکتر اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، دولت جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه‌ای سه روز عزای عمومی اعلام کرد.رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه نیز در پیامی ترور شهید اسماعیل هنیه، رهبر سیاسی جنبش حماس را محکوم کرد.

وزارت خارجه چین، لبنان، روسیه، قطر، یمن، مصر، سوریه و عمان نیز به این واقعه تروریستی واکنش نشان داده و آن را شدیدا محکوم کردند. منابع قطری از برگزاری مراسم تدفین پیکر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در روز جمعه در شهر دوحه قطر خبردادند.

فرزند اسماعیل هنیه در واکنش به شهادت پدرش اعلام کرد که مقاومت ملت فلسطین با ترور رهبران آن پایان نمی‌یابد.«عبدالسلام» پسر اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در اولین واکنش به شهادت پدرش گفت: پدرم به آرزویش رسید.

وی افزود: ما در انقلاب و مبارزه مستمر ضد دشمن هستیم و مقاومت با ترور رهبران پایان نمی یابد.جنبش حزب‌الله لبنان شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، را تسلیت و اعلام کرد که شهادت هنیه، عزم و اراده رزمندگان را در همه عرصه‌های مقاومت برای ادامه راه جهاد افزایش داده و اراده آن‌ها را برای مقابله با دشمن قوی‌تر خواهد ساخت.

ادامه واکنش گروه‌های فلسطینی به ترور شهید اسماعیل هنیه

سازمان آزادی‌بخش فلسطین ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را محکوم کرد و آن را اقدامی ناجوانمردانه و بزدلانه خواند و گفت: این جنایت موجب پایبندی هرچه بیشتر ما به مقاومت و پایداری در برابر دشمن خواهد شد.

جوان نوشت: خونخواه مجاهدانیم

باند تبهکار و تروریستی صهیونیستی، در جدید‌ترین اقدام تجاوزکارانه خود، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس را در تهران ترور کرد تا با این اقدام انتحاری، برای فروپاشی خود زمان بخرد.
اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بود که روز سه شنبه برای حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری دکتر پزشکیان در رأس هیئتی به تهران سفر کرده بود که بامداد چهارشنبه در محل اقامت خود در تهران به اتفاق یکی از محافظانش ترور شد و به شهادت رسید.

در بیانیه‌ای که روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح دیروز منتشر کرد، آمده است: «با عرض تسلیت به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران، بامداد چهارشنبه محل اقامت جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس، در تهران مورد اصابت قرار گرفته و در پی این حادثه ایشان و یک نفر از محافظین وی به شهادت رسیدند.»

ساعاتی پس از این بیانیه روابط عمومی سپاه در بیانیه دوم خود نوشت: «این جنایت نشان داد باند تبهکار، قاتل و تروریست صهیونیستی بدون توجه به قواعد و مقررات بین‌المللی برای سرپوش گذاردن بر شکست‌های خفت بار ۹ ماه جنگ در غزه که منجر به قتل و عام ده‌ها هزار زن، مرد و کودک فلسطینی شده است از ارتکاب هیچ اقدام جنایتکارانه‌ای دریغ نمی‌ورزد.

بی‌تردید این جنایت رژیم صهیونیستی با پاسخ سخت و دردناک جبهه مقتدر و عظیم مقاومت به ویژه ایران اسلامی مواجه و برکات مجاهدت‌های شهید القدس دکتر اسماعیل هنیه در دفاع از آرمان و حقوق ملت فلسطین یاری‌بخش آنان خواهد بود.»

 رژیم صهیونیستی چرا دست به انتحار زد

فارغ از تحلیل‌هایی که درباره اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در ترور رهبران مقاومت، از جمله شهید اسماعیل هنیه صورت می‌گیرد، آنچه می‌تواند یکی از عوامل مهم و مؤثر در اتخاذ چنین رفتار جنون‌آمیز و انتحاری سران رژیم صهیونیستی باشد، تبعات ناشی از عملیات «طوفان الاقصی» در ۱۵ مهر سال گذشته باشد.

جام جم نوشت: فرمان خونخواهی

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم‌ا... الرّحمن الرّحیم
انالله و انا الیه راجعون

ملت عزیز ایران!

رهبر شجاع و مجاهد برجسته‌ فلسطینی جناب آقای اسماعیل هنیه درسحرگاه امروز(دیروز)به لقاء‌ا...پیوست وجبهه‌ عظیم مقاومت عزادار شد. رژیم صهیونی جنایتکار و تروریست، مهمان عزیز ما را در خانه ما به شهادت رسانید و ما را داغدار کرد، ولی زمینه‌ مجازاتی سخت برای خود را نیز فراهم ساخت.

شهید هنیه سال‌ها جان گرامی‌اش را در میدان مبارزه‌ای شرافتمندانه بر سردست گرفته و آماده‌ شهادت بودوفرزندان وکسان خود را در این راه تقدیم کرده بود. او از شهید شدن در راه خدا و نجات بندگان خدا باک نداشت، ولی ما در این حادثه‌ تلخ و سخت که در حریم جمهوری اسلامی اتفاق افتاده است، خونخواهی او را وظیفه‌ خود می‌دانیم.

اینجانب به امت اسلامی، به جبهه مقاومت، به ملت شجاع و سرافراز فلسطین و بالخصوص به خاندان و بازماندگان شهید هنیه و یکی از همراهانش که با وی به شهادت رسیده است، تسلیت عرض می‌کنم و علوّ درجات آنان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

 سیّدعلی خامنه‌ای
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ مصادف با ۲۵ محرم ۱۴۴۶

در ادامه همشهری نوشت: همه ایران خونخواه تو هستیم

ترور شهید اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در نخستین ساعت‌های روز چهارشنبه در تهران ازسوی رژیم‌صهیونیستی نشان داد این رژیم همچنان در مسیر دامن زدن به تنش‌ها در سطح منطقه گام برمی‌دارد؛ راهبردی که تاوان سنگینی برای تل‌آویو به‌همراه خواهد داشت.

ترور اسماعیل هنیه که به‌منظور حضور در آیین تحلیف رئیس‌جمهور ایران در تهران بود، با موج واکنش‌ها و محکومیت‌های گسترده داخلی مواجه شد و چهره‌های سیاسی و نهادهای مختلف کشور با صدور پیام‌های جداگانه، تازه‌ترین جنایت رژیم‌صهیونیستی را محکوم کردند و خواستار برخورد قاطع با رویکردهای جنون‌آمیز تل‌آویو شدند.

دراین میان اما، واکنش‌ها در تهران به ترور رهبر جبهه مقاومت فلسطینی که در جریان یک سفر دیپلماتیک در تهران به‌سر می‌برد، یک پیام روشن و صریح برای مقام‌های صهیونیست به‌همراه داشت؛ اینکه جبهه‌مقاومت و ایران چنین اقدام جنایتکارانه‌ای را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت؛ رویکردی که در پیام‌های رهبرمعظم‌انقلاب و سایر مقام‌های ارشد کشور نیز به‌چشم می‌خورد.

در پایان فرهیختگان تیتر اصلی خود را این گونه نوشت: رد خون تا پایان اسرائیل

رژیم‌صهیونیستی باز هم جنایتی تازه مرتکب شد و ترور رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران، برایش کم‌هزینه نخواهد بود؛ امری که رهبرانقلاب نیز به آن اشاره کردند و «خونخواهی از شهید هنیه را وظیفه» دانستند.‌ ترور اسماعیل هنیه یک روز بعد از مراسم تحلیف رئیس‌جمهور، اهداف و ابعاد متفاوتی به همراه دارد.

رژیم تلاش دارد تا با ترور مقامات مقاومت، شکست خود در میدان جنگ را جبران و معادلات را به نفع خود تغییر دهد. این ترور آن هم در خاک ایران به خوبی نشان می‌دهد که رژیم در ادامه شیطنت‌های خود به دنبال ضربه زدن به ایران و خدشه وارد کردن به موضع حمایتی او از محور مقاومت است.

اما این تنها هدف از ترور هنیه در خاک ایران‌نبود. به‌نظر می‌رسد‌ اسرائیل اهدافی در منطقه و عرصه بین‌المللی را دنبال می‌کند و البته به دنبال ضربه زدن به فضای سیاسی داخل ایران نیز بوده است. در ادامه به بخشی از اهداف رژیم در ترور رئیس دفتر سیاسی حماس اشاره کرده‌ایم.

رژیم به دنبال تضعیف رابطه ایران و مقاومت

رژیم در یک سال گذشته تلاش کرده عدم اقبال خود در میدان جنگ با غزه را با ترور فرماندهان نظامی حزب‌الله و حماس جبران کند. جدای از اینکه این ترورها در راستای تضعیف محور مقاومت عمل می‌کرد، نشان می‌دهد صهیونیست‌ها به دنبال این هستند تا ناکامی خود در جنگ مستقیم با منازعه امنیتی جبران کنند. ترور فرماندهان مقاومت در کشورهای ثالث نیز به همین منظور صورت می‌گرفت.

گزارشی از امیر کریمی

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فشارهای جریان ترسو و غرب زده برای انفعال را پس بزنید
چند توصیه‌ تغذیه‌ای برای سلامت قلب زنان
آماده‌سازی پناهگاه‌ها در فلسطین اشغالی
فلسطین دلیر
تهران خیمه امن مقاومت باقی خواهد ماند
کنعانی: رژیم یاغی اسرائیل بزودی طوفان‌ خشم و آتش عدالتخواهان جهان را درو خواهد کرد
باقری خطاب به بورل: قطعا از حق ذاتی خود برای مجازات باند جنایتکار صهیونیستی استفاده می‌کنیم
تجهیز کابینه اسرائیل به تلفن‌های ماهواره‌ای برای آمادگی در برابر پاسخ مقاومت
صرفه‌جویی ۱.۲ میلیارد دلاری با ساخت تجهیزات پتروشیمی در داخل
ترنس جنجالی المپیک به چالش کشیده شد
المپیک پاریس؛ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
آزمون ارزشمندترین فوتبالیست لیگ امارات شد
مین‌روبی ۳ کیلومتر از ۱۶ کیلومتر مسیر راه‌آهن شلمچه-بصره
وزیر اطلاعات: ترور شهید هنیه با چراغ سبز آمریکا انجام شد
فضائلی: تدابیر لازم برای پاسخ به ترور شهید هنیه انجام شده و اجرا خواهد شد
عارف: پیام مردم و انقلاب ما همبستگی با مردم مظلوم فلسطین است
۱۵ نفر به عنوان گزینه وزارت علوم معرفی شدند/ برگزاری المپیاد فیزیک در ایران/اعتکاف علمی در حرم رضوی آغاز شد
خبر خوش از اردوگاه اینتر برای قلعه‌نویی
رونمایی از دروازه بان جدید پرسپولیس
تغییر تاکتیک قهرمان ‌سری‌آ به خاطر طارمی
دومین حریف استقلال در اردوی ترکیه مشخص شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top