تاریخ انتشار: شنبه 1403/05/13 - 09:20
کد خبر: 512644

شرط استقلال؛ ۲۰ میلیارد بدهید این بازیکن را ببرید!

شرط استقلال؛ ۲۰ میلیارد بدهید این بازیکن را ببرید!

درباره آخرین وضعیت منتظر محمد به تازگی شنیده می‌شود دو باشگاه لیگ برتری از جمله مس رفسنجان پیشنهاد گرفتن رضایتنامه این بازیکن و خرید او را به باشگاه استقلال داده‌اند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ منتظر محمد، هافبک عراقی که در ابتدای فصل با قراردادی قرضی از استقلال راهی مس رفسنجان شد، بعد از پایان فینال جام حذفی مقابل سپاهان کارش با مسی‌ها تمام شد تا از آن زمان به بعد بازیکن استقلال به شمار برود. این در حالی است که هنوز وضعیت همکاری این بازیکن با استقلالی‌ها مشخص نیست و درباره وضعیت وی و تداوم همکاری این چهره با آبی‌پوشان اخبار ضد و نقیضی منتشر می‌شود.

نکته قابل توجه اینکه بعد از عملکرد پرنوسان منتظر محمد در المپیک پاریس همراه با تیم ملی عراق، وضعیت او مشخص نیست و به نظر می‌رسد نکونام در اردوی ترکیه برخی بازیکنان خارجی دیگر را برای پر کردن لیست خارجی‌های خود در اولویت قرار داده باشد. همچنین درباره آخرین وضعیت منتظر محمد اینکه به تازگی شنیده می‌شود دو باشگاه لیگ برتری از جمله مس رفسنجان پیشنهاد گرفتن رضایتنامه این بازیکن و خرید او را به باشگاه استقلال داده‌اند. این در حالی است که یکی از مدیران باشگاه مس رفسنجان با تایید این خبر به «فرهیختگان» تاکید کرد که استقلالی‌ها برای رضایتنامه منتظر محمد خواهان ۲۰ میلیارد تومان شده‌اند.

درباره وضعیت منتظر محمد و همکاری این بازیکن با مس رفسنجان در فصل گذشته، برخی اخبار حکایت از آن داشتند که محرم نویدکیا، سرمربی مس و مدیران این باشگاه از رفتار و بی‌انضباطی های این بازیکن عراقی به ستوه آمده و جالب اینکه منتظر در یکی دو مقطع با بازگشت دیر هنگام از اردوهای تیم ملی عراق، تا مرز اخراج از مس رفسنجان نیز پیش رفت؛ با این وجود نویدکیا به نیمکت‌نشین کردن این بازیکن بسنده کرد. اینکه با این شرایط و این موضوع که منتظر محمد بین مسی‌ها به بداخلاقی و بی انضباطی معروف است گزینه ادامه همکاری با باشگاه رفسنجانی می‌شود در نوع خود جالب توجه است. البته نویدکیا پیش از این در یکی از آخرین مصاحبه‌هایش درباره وضعیت ادامه همکاری با منتظر تاکید کرده بود که او دیگر بازیکن ما نیست اما اگر دوست نداشت به استقلال برود می‌تواند با ما ادامه داده و در مس بماند!

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ثبت شرکت و ثبت برند/ دریافت سیب سلامت
خدمات امداد موتور سیار بصورت شبانه روزی در تهران
به پاتایا سفر کنیم یا بانکوک؟
هانیه رستمیان در فینال ششم شد +فیلم
تهدید تل‌آویو به زبان عبری
جنجال ورزشکار ایتالیایی در بوکس المپیک
واکنش وزیر ارشاد درباره درخواست بازگشت پرستو صالحی +فیلم
توضیحات شورای نگهبان درباره انتخابات شورای شهر بعدی
باد و خاک شدید در جاده‌های ۵ استان
حفظ بهداشت دست‌ها در پیاده‌روی اربعین
پیشنهاد ازدواج به بدمینتون‌باز چینی در المپیک!
تست دوپینگ جودوکار افغانستان مثبت شد
پیش فروش پلکانی بلیت پروازهای اربعین آغاز شد
خواننده مطرح پاپ مهاجرت کرد +فیلم
خرید جدید پرسپولیس؛ سرخ‌ها یک مدافع راست جذب کردند
لایحه حجاب و عفاف دو ابهام دارد/ موضوع در اختیار مجلس است
مهلت ثبت نام در آزمون ملی دندانپزشکان خارج از کشور تمدید شد
تمدید مهلت ثبت نام در آزمون ارزیابی صلاحیت علمی دانشجویان انتقالی
آغاز آخرین مهلت انتخاب رشته در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی
تحقیق درباره جذب هیات علمی به بسیج اساتید واگذار شد
موشن‌گرافیک/ شکست بزرگ
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top