تاریخ انتشار: شنبه 1403/05/13 - 22:16
کد خبر: 512721

رضا مهاجرانی: هیچ بازیکنی در لیگ ایران ۶۰ میلیارد نمی‌ارزد

رضا مهاجرانی: هیچ بازیکنی در لیگ ایران ۶۰ میلیارد نمی‌ارزد

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد گفت: در ابتدای شروع نقل و انتقلات رقم هایی برای برخی بازیکنان مطرح شد که خیلی فراتر از تصور ما بود هیچ بازیکنی در لیگ ایران ۶۰ میلیارد نمی‌ارزد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، رضا مهاجرانی سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد در مورد آخرین وضعیت شاگردانش برای حضور فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: سال گذشته فصل خیلی خوبی برای خیبر بود موفق شدیم با نمایش پر قدرتمان به لیگ برتر صعود کنیم. به نظرم در آن منطقه از کشور جای یک تیم در لیگ برتر فوتبال ایران خالی بود. با توجه به گستردگی قوم لر نیاز بود که تیم داشته باشند و خوشبختانه این قرعه به نام تیم خیبر خورد.

وی افزود: فضای لیگ یک با لیگ برتر بسیار متفاوت است هرچه سریعتر ما باید بتوانیم خودمان را به این فضا نزدیک کنیم کار آسان‌تری خواهیم داشت. البته کار کمی سخت است اما خوشبختانه از روزی که صعود کردیم مسئولان باشگاه استراحتی نداشتند و نسبت به برطرف کردن زیرساخت‌ها که در خرم آباد نیازمند تقویت بود این اتفاق در حال رخ دادند است. فعلا در حال بازسازی ورزشگاه لرآرنا هستیم و فکر می‌کنم تا انتهای فصل بتوانیم یک استادیوم استاندار داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد گفت: مربی بی‌تجربه‌ای نیستم و اینگونه هم نیستم که بیایم بگویم آمدم که قهرمان شوم و یا دغدغه صعود داشته باشم. تیمی در حد بضاعتمان بستیم. غیر ممکن است با برخی تیم‌ها که هدف قهرمانی دارند رقابت کنیم. قطعا امسال خیبر می‌تواند پدیده لیگ باشد. می‌خواهیم امسال در لیگ بمانیم و به امید خدا از فصل‌های آینده ماجراجویی و قدم‌های محکم را برداریم.

مهاجرانی در پایان خاطر نشان کرد: در ابتدای شروع نقل و انتقلات رقم هایی برای برخی بازیکنان مطرح شد که خیلی فراتر از تصور ما بود مجبور شدیم دست نگه داشتیم تا حباب بترکد. واقعا یک بازیکن در لیگ ایران ۶۰ میلیارد نمی‌ارزد. ما توان رقابت نداریم ولی یکی دو بازیکن هم به ما اضافه خواهد شد. تقریبا ۵۰ درصد بازیکنان فصل قبل را حفظ کردیم.

در واکنش به حضور مدافع فرانسوی-ساحل‌عاجی درتیم خیبر که گفته می شد با استقلال خوزستان قرارداد امضا کرده است؛ گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد دوستان قانونی اقدام کنند من نمی‌توانم تاوان اشتباه یک باشگاه دیگر را بدهم. با بازیکن صحبت کردم و گفت خبر فیک بوده است.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد در مورد بازی با تیم هوادار در هفته نخست لیگ گفت: همه حریف‌ها قابل احترام هستند. همه تلاش می‌کنند امتیاز لازم را کسب کند و قطعا ما نگاه‌مان به ۳۰ هفته است لیگ است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
انگلیس خواستار خروج شهروندان خود از لبنان شد
۹۷ درصد ثبت نام ها برای خرید ارز اربعین غیر حضوری است
شهادت ۱۰ فلسطینی بر اثر بمباران مدرسه‌ای در شهر غزه
تعطیلی ۲۵۰ مدرسه غیردولتی به دلیل اخذ شهریه بالا
واکسن «پنوموکوک» به سبد واکسیناسیون نوزادان اضافه شد
کسب رضایت مردم اولویت اصلی همه دستگاه‌ها است
علی لبیب به خط پایان المپیک رسید
ترور هنیه شکست استراتژیک برای نتانیاهو است
پاسخ پشیمان کننده در راه است
داماد بیل گیتس از المپیک انصراف داد
پاداش سنگین برای بوکسوری که در المپیک باخت!
امکان نداشت بدون کمک اطلاعاتی آمریکا، اسرائیل موفق به ترور هنیه شود
عکس و جزئیاتی از اولین جلسه سران قوا به میزبانی پزشکیان
پیام قالیباف به سیدحسن نصرالله
هشدار جدی هواشناسی به تهرانی‌ها
پاسخ ایران به ترور هنیه بسیار خطرناک خواهد بود
دستور مسعود پزشکیان برای مراسم اربعین و خدمت رسانی به زائران
خبر جدید درباره متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
گزارش نیویورک‌تایمز از ترور اسماعیل هنیه دروغ است
آزمایش نسخه اولیه چت بات هوش مصنوعی برای کمک به زائران اربعین
بدون هماهنگی آمریکا، اسرائیل کاری انجام نمی‌دهد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top