تاریخ انتشار: یکشنبه 1403/05/14 - 14:10
کد خبر: 512823

قالیباف: رژیم‌صهیونیستی و آمریکا از کرده خودشان پشیمان می‌شوند

قالیباف: رژیم‌صهیونیستی و آمریکا از کرده خودشان پشیمان می‌شوند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم‌صهیونیستی و مخصوصاً کشور حامی آن یعنی آمریکا از کرده خود پشیمان و مجبور خواهند شد نظام محاسباتی‌شان را اصلاح کنند تا بار دیگر دچار اشتباهی زیان‌بار برای امنیت خود و صلح منطقه نشوند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی امروز مجلس (یکشنبه،14 مرداد) گفت:طعم شیرین جشن مردم‌سالاری دینی که در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور شریف ما متبلور شد با شهادت فرماندهان عملیاتی و سیاسی محور مقاومت به تلخی گرایید مخصوصاً که یکی از این شهیدان یعنی شهید اسماعیل هنیه مهمان عزیز ما بود و در خانه ما به شهادت رسید.

وی افزود: اما تردید نداریم با پاسخ کوبنده و هوشمندانه جمهوری اسلامی کام مردم ایران و نیروهای مقاومت و آزادی‌خواهان جهان بار دیگر چنان شیرین می‌شود که این رژیم و مخصوصاً کشور حامی آن یعنی آمریکا از کرده خود پشیمان و مجبور خواهد شد نظام محاسباتی‌شان را اصلاح کنند تا بار دیگر دچار اشتباهی زیان‌بار برای امنیت خود و صلح منطقه نشوند.

قالیباف بیان کرد: هرگز نباید فراموش کنیم که بعد از عملیات طوفان الاقصی عناصر اصلی امنیت رژیم صهیونیستی از هم فرو باشید و آغازی بر پایان بر موجودیتش کلید خورد و باتوجه‌به شکست کامل در رسیدن اهدافی که این رژیم برای جلوگیری از فروپاشی امنیتی و سیاسی اعلام کرده است بحران بقای این غده سرطانی عمق بیشتری یافت.

قالیباف اظهار کرد: بنابراین هر قدر هم تلاش کند تا با عملیات روانی اقدامات تروریستی منفعلانه خود را پیروزی جلوه دهد باید به یاد داشته باشیم این عملیات‌ها نتیجه شکست قطعی در میدان و از سر ضعف و استیصال است.

وی گفت: البته ایران عزیز ما پس از انقلاب اسلامی روزی را ندیده است و انشاالله نخواهد دید که تعرضی به حریم با عزتش بی‌پاسخ بماند و نیروهای مقتدر نظامی ما با توکل به قدرت الهی و باتکیه‌بر پشتوانه مردمی درس تاریخی به این دشمن تروریست و حامی فریبکارش یعنی آمریکا خواهد داد.

رئیس مجلس ادامه داد: در همین راستا اینجانب به نمایندگی از منتخبین مردم همانند عموم ملت ایران اعلام می‌کنم مجلس شورای اسلامی خواستار واکنشی بازدارنده با حفظ منافع ملی است. تا خون‌خواهی درخور شأن مهمان شهید ما نیز صورت گیرد  و از تصمیمات مسئولان ذی‌ربط برای زمان، نوع و چگونگی واکنش حمایت کامل می‌کند.

قالیباف گفت: همچنین فرارسیدن روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی را گرامی می‌دارم. امروز فلسطین به نماد تشخیص حامیان واقعی حقوق انسان‌ها از مدعیان دروغین آن تبدیل شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برخی سیاستمداران غربی مدعی حقوق بشر امروز در کنار کشتار کودکان فلسطینی و نسل‌کشی در غزه سکوت کرده و جنایت‌کار شماره یک تاریخ معاصر را ایستاده تشویق می‌کنند. ملت‌های جهان باید دست‌به‌دست هم دهند و با دفاع از حقوق مردم مظلوم و بی‌گناه مردم فلسطین  در مقابل اتحاد شوم دولت‌های غربی با رژیم جنایت‌کار صهیونیستی بایستند.

وی در پایان گفت: اراده ملت‌ها بر هر اراده‌ای پیروز است. سالروز صدور فرمان  مشروطیت را گرامی می‌داریم.  این روز نقطه عطفی در تاریخ سیاسی ایران و آغاز مسیر پرافتخار برقراری مردم‌سالاری در کشور ماست که در نهایت با برپایی انقلاب اسلامی به نتیجه نهایی رسید یاد و خاطره قهرمانان ملت در جریان مبارزات مشروطیت را گرامی می‌داریم و به روان پاک تمامی شهدا نهاد مجلس از روز تأسیس تاکنون سلام و درود می‌فرستیم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
روش های کسب درآمد از بیت کوین
اعضای هیات امنای سازمان ملی سنجش معرفی شدند
جدایی ۵ بازیکن پرسپولیس قطعی شد
نگاه کردن به چه چیزهایی عبادت است؟ +فیلم
آغاز پیش فروش بلیت قطار اربعین از فردا
چمران بدون رای مخالف رئیس شورای شهر ماند
آغاز فروش بلیت قطار اربعین از فردا
المپیک پاریس؛ آغاز کشتی‌ها از فردا، در انتظار نخستین مدال
معصومه باقری برای قضاوت در مسابقات تکواندو عازم پاریس شد
سقوط بیت‌کوین ادامه دارد؟
ماجرای شنیدنی لحظات آخر عمر شهید هنیه +فیلم
عزم ایران برای پاسخگو کردن رژیم صهیونیستی جدی است
مدال‌آوری سه نسل از یک خانواده در المپیک
برآورده شدن رویای کشور ۸۰ هزار نفری در المپیک
شوخی رهبرانقلاب با نوه شهید همدانی +فیلم
هراس آمریکا از ایران؛ واشنگتن پایگاه نظامی خود در سوریه را تقویت کرد
شمار شهدای غزه به ۳۹ هزار و ۵۸۳ نفر رسید
آغاز ثبت نام سیزدهمین آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی
دانشجویان برای پیاده روی اربعین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان وام می گیرند
لغو ۱۶۳ پرواز شرکت‌های خارجی در اسرائیل و فرار صهیونیست‌ها به آمریکا و اروپا
آغاز آخرین فرصت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۱۴۰۳
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top