تاریخ انتشار: یکشنبه 1403/05/14 - 15:41
کد خبر: 512855

روش های کسب درآمد از بیت کوین

روش های کسب درآمد از بیت کوین

برخی از روش‌های کسب درآمد با بیت کوین بسیار شناخته‌شده هستند و تقریبا همه ما با آن‌ها آشنایی داریم. در ادامه ابتدا به تعدادی از این راه‌ها می‌پردازیم و بعد سراغ ایده‌های جذاب و کمتر شناخته شده کسب درامد با بیت کوین می‌رویم:

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ با ظهور ارزهای دیجیتال، نه‌تنها دنیای مالی بلکه طرز تفکر ما در مورد روش‌های درآمدزایی متحول شد. احتمالا در جمع‌های دوستانه و کاری این سوالات را زیاد شنیده‌اید: «آیا با خرید بیت کوین می‌شود پولدار شد؟ روش‌های کسب درآمد میلیونی با بیت کوین چیست؟ آیا کسب درآمد از بیت کوین در ایران امکان‌پذیر است؟ چگونه بیت کوین رایگان به‌دست بیاوریم؟» پاسخ مشترک تمام این سوالات این است که بله، می‌توانیم از بیت کوین درآمد داشته باشیم؛ اما آنچه که مسلم است همه روش‌های درآمدزایی ارزهای دیجیتال به‌یک‌ اندازه آسان نیستند و به سطوح متفاوتی از تجربه، دانش، مهارت تحلیل قیمت بیت کوین و روند بازار، صرف زمان و حتی تجهیزات سخت‌افزاری نیاز دارند. خوشبختانه هر کسی می‌تواند متناسب با ویژگی‌های خودش، راهی را برای کسب درآمد با بیت کوین انتخاب کند. اما یک نکته مهم این است که در تمام بازارهای مالی رویای یک‌شبه پولدارشدن جز خیالی خام نیست و بازار ارزهای دیجیتال هم از این قاعده مستثنی نیست.

راه‌های رایج کسب درآمد با بیت کوین

برخی از روش‌های کسب درآمد با بیت کوین بسیار شناخته‌شده هستند و تقریبا همه ما با آن‌ها آشنایی داریم. در ادامه ابتدا به تعدادی از این راه‌ها می‌پردازیم و بعد سراغ ایده‌های جذاب و کمتر شناخته شده کسب درامد با بیت کوین می‌رویم:

هولد؛ روش آسان کسب درآمد از بیت کوین

اگر نگاهی به روند قیمت بیت کوین از ابتدا تا الان بیندازیم، متوجه می‌شویم که پتانسیل درآمدزایی این ارز دیجیتال در بلندمدت بالا است. به همین دلیل تعداد بسیاری از فعالان این عرصه، هولد کردن (HODL) را بهترین راه کسب درآمد از بیت کوین می‌دانند. فکر کنید اگر در تیرماه ۱۳۹۹ اقدام به خرید بیت کوین در سطح قیمت ۹ هزار دلاری کرده بودید، با همه بالا و پایین‌ها الان چقدر سود داشتید. در این روش دیگر نگران نوسان‌های کوتاه مدت نیستید و فقط به آینده فکر می‌کنید.

ماینینگ؛ روش پرسود کسب درآمد از بیت کوین

یکی دیگر از روش‌های پرسود کسب درآمد از بیت کوین، ماینینگ است. بله، در سال‌های ابتدایی که پاداش ماینرها به ازای استخراج هر بلاک، ۵۰ واحد بیت کوین و سختی شبکه هم کمتر بود، درآمد حاصل از استخراج بیت کوین بسیار ایده‌آل بود. در آن زمان با یک رایانه خانگی و توان پردازش اندک هم می‌شد بلاک‌های بیت کوین را استخراج کرد؛ اما در شرایط فعلی این روش برای سرمایه‌گذاران فردی مقرون به‌صرفه نیست. با این حال اگر علاقه‌مند به کسب درآمد از استخراج بیت کوین هستید، بهترین راه این است که در استخرهای ماینینگ یا استخراج ابری مشارکت کنید. لازم به یادآوری است که در استخرهای استخراج، همه ماینرهای توان پردازشی خود را برای پیدا کردن بلاک به اشتراک می‌گذارند؛ بنابراین در صورت موفقیت، پاداش بلاک به نسبت قدرت به‌اشتراک‌گذاشته‌شده میان آن‌ها تقسیم می‌شود. در روش استخراج ابری هم می‌توانید بدون نیاز به نصب و اجرای نرم‌افزار و سخت‌افزارهای ماینینگ با افتتاح حساب و پرداخت حداقل هزینه در استخراج ابری شرکت‌های بزرگ مشارکت کنید.

پروتکل‌های دیفای؛ روشی برای کسب درآمد از بیت کوین

پروتکل‌های دیفای برای درآمد از بیت کوین

پروتکل‌های دیفای هم ایده خوبی برای کسب درآمد از بیت کوین هستند. به‌طور مثال اگر مقداری بیت کوین در اختیار دارید، می‌توانید آن‌ها را در پروتکل‌های وام‌دهی (Lending) یا کشت سود (Yield Farming) سرمایه‌گذاری کنید و بعد از اتمام دوره قفل، سود خودتان را دریافت کنید. با توجه به اینکه ایجاد حساب در پلتفرم‌های متمرکز خارجی و استفاده از سرویس‌های آن‌ها مستلزم احراز هویت است، کاربران ایرانی نمی‌توانند از این پلتفرم‌ها استفاده کنند. پیشنهاد می‌شود برای کسب درآمد از وام‌دهی و ییلدفارمینگ از پلتفرم‌های غیرمتمرکز یا صرافی‌های ارز دیجیتال معتبر ایرانی استفاده کنید.

ایده‌های جذاب کسب درآمد از بیت کوین

احتمالا با روش‌هایی که تا اینجا معرفی شدند از قبل آشنا بودید. اما اگر تصور می‌کنید تمام راه‌های کسب درآمد از بیت کوین به همین چند مورد ختم می‌شود، در اشتباه هستید. در ادامه با معرفی تعدادی از ایده‌های جذاب درآمدزایی با بیت کوین که کمتر در مورد آن‌ها شنیده‌اید، همراه باشید.

کسب درآمد بیت کوین با یادگیری مفاهیم بلاکچین و ارزهای دیجیتال

هیچ‌وقت تصورش را هم نمی‌کردیم که مفهومی به نام “Learn To Earn” شرایطی را فراهم کند تا در ازای یادگیری درآمد به‌دست بیاوریم. بسیاری از پروژه‌ها و صرافی‌های ارز دیجیتال برای تشویق مخاطب به یادگیری از روش «یاد بگیرید و درآمد کسب کنید» کمک می‌گیرند. در این نوع وبسایت‌ها کاربر بعد از مطالعه متن یا مشاهده چند ویدیو، در یک مسابقه کوتاه شرکت می‌کند و جایزه می‌گیرد. پاداش کاربر اغلب در قالب یکی از ارزهای دیجیتال یا بیت کوین پرداخت می‌شود. کوین‌بیس ارن (Coinbase Earn) یکی از سایت‌های کسب درآمد ارزهای دیجیتال از طریق یادگیری مفاهیم حوزه بلاکچین است.

کسب درآمد بیت کوین با شرکت در نظرسنجی

احتمالا پیش از فراگیر شدن ارزهای دیجیتال، با این نوع تبلیغات در فضای اینترنت برخورد کرده‌اید. در واقع کسب درآمد بیت کوین با شرکت در نظرسنجی یک ترفند قدیمی با شکل ‌و شمایل جدید است. فری‌کش (Freecash) یکی از وبسایت‌هایی است که در ازای مشارکت کاربر در نظرسنجی مربوط به محصولات و برنامه‌های شرکت‌های مختلف درآمد کریپتویی پرداخت می‌کند.

کسب درآمد بیت کوین با جستجو در وب

بسیاری از کاربران اینترنت روزانه زمان زیادی را صرف جستجو در وب می‌کنند؛ غافل از اینکه این یک فرصت مناسب برای کسب درآمد ارز دیجیتال با وب‌گردی است.

کسب درآمد از بیت کوین با نویسندگی

اگر علاقه‌مند به ارزهای دیجیتال و فناوری بلاکچین هستید و می‌توانید با پیوند کلمات و تولید محتوای نوشتاری سهمی در آگاهی بخشی به دیگران داشته باشید، به شما تبریک می‌گویم. فرصت کسب درآمد از بیت کوین با نویسندگی یک تیر و چند نشان است. با تکامل صنعت کریپتو، وبسایت‌های خبری و آموزشی نیازمند انتشار ده‌ها مقاله در طول هفته هستند. اگر فکر می‌کنید اطلاعات لازم و مهارت نویسندگی کافی را دارید، می‌توانید با نوشتن در مورد بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال درآمد خوبی به‌دست بیاورید.

کسب بیت کوین از طریق مهارت‌های شغلی

اگر دست به قلم نیستید، نگران نباشید؛ از طریق سایر مهارت‌ها هم می‌توانید لذت کسب درآمد با بیت کوین را بچشید. در بسیاری از سایت‌های فریلنسینگ می‌توانید با انجام کارهای مختلفی مانند برنامه‌نویسی، تست نرم‌افزار، توسعه وب‌سایت، بازاریابی آنلاین، طراحی لوگو و بنر، ویرایش ویدئو و سایر موارد درآمد بیت کوینی به‌دست بیاورید.

نکات احتیاطی را همیشه رعایت کنید

نکات احتیاطی

اگرچه این روزها روش‌های درآمدزایی از ارزهای دیجیتال و بیت کوین فراوان است؛ اما باید این را بدانید که هیچ‌جا پنیر رایگان وجود ندارد. قبل از هر کاری تمام جوانب را بسنجید، از اعتبار پلتفرم‌ها اطمینان پیدا کنید و اقدامات احتیاطی لازم را انجام دهید. به‌طور مثال اگر قرار است برای دریافت درآمد خود کیف پول‌تان را به پلتفرمی متصل کنید، از اعتبار آن مطمئن شوید و تا جای ممکن از کیف پول اصلی خود استفاده نکنید.

 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
روش های کسب درآمد از بیت کوین
اعضای هیات امنای سازمان ملی سنجش معرفی شدند
جدایی ۵ بازیکن پرسپولیس قطعی شد
نگاه کردن به چه چیزهایی عبادت است؟ +فیلم
آغاز پیش فروش بلیت قطار اربعین از فردا
چمران بدون رای مخالف رئیس شورای شهر ماند
آغاز فروش بلیت قطار اربعین از فردا
المپیک پاریس؛ آغاز کشتی‌ها از فردا، در انتظار نخستین مدال
معصومه باقری برای قضاوت در مسابقات تکواندو عازم پاریس شد
سقوط بیت‌کوین ادامه دارد؟
ماجرای شنیدنی لحظات آخر عمر شهید هنیه +فیلم
عزم ایران برای پاسخگو کردن رژیم صهیونیستی جدی است
مدال‌آوری سه نسل از یک خانواده در المپیک
برآورده شدن رویای کشور ۸۰ هزار نفری در المپیک
شوخی رهبرانقلاب با نوه شهید همدانی +فیلم
هراس آمریکا از ایران؛ واشنگتن پایگاه نظامی خود در سوریه را تقویت کرد
شمار شهدای غزه به ۳۹ هزار و ۵۸۳ نفر رسید
آغاز ثبت نام سیزدهمین آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی
دانشجویان برای پیاده روی اربعین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان وام می گیرند
لغو ۱۶۳ پرواز شرکت‌های خارجی در اسرائیل و فرار صهیونیست‌ها به آمریکا و اروپا
آغاز آخرین فرصت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۱۴۰۳
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top