تاریخ انتشار: دوشنبه 1403/05/15 - 09:43
کد خبر: 512919

جمع بندی کمیسیون امنیت ملی مجلس برای ترور شهید هنیه +فیلم

جنایتی که رژیم صهیونیستی مرتکب شده بزرگ است و پاسخی که داده خواهد شد به همان اندازه بزرگ و مؤثر خواهد بود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی پس از ترور شهید اسماعیل هنیه جلسه‌ای فوق‌العاده برگزار کرد تا ابعاد مختلف این حادثه را بررسی و تصمیمات مقتضی را اتخاذ کند. اعضای کمیسیون بر لزوم پاسخ قاطع و محکم به این جنایت تأکید داشتند. همه جناح‌ها و مقامات کشور بر لزوم تنبیه رژیم صهیونیستی و برخورد با متجاوز اتفاق نظر دارند.

حمایت قاطع از نیروهای مسلح، امنیتی و اطلاعاتی کشور در مقابله با این گونه اقدامات تروریستی. پاسخ به ترور شهید اسماعیل هنیه باید بازدارنده، قاطع، پشیمان‌کننده و دردناک باشد. جنایتی که رژیم صهیونیستی مرتکب شده بزرگ است و پاسخی که داده خواهد شد به همان اندازه بزرگ و مؤثر خواهد بود. پاسخ‌ها علنی و شفاف خواهند بود، همچون عملیات "وعده صادق" که در گذشته انجام شده است. جمهوری اسلامی ایران مصمم است با هرگونه اقدام تروریستی برخورد کند و امنیت کشور و تمامیت ارضی را حفظ نماید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top