تاریخ انتشار: دوشنبه 1403/05/15 - 12:26
کد خبر: 512964

معرفی ۵ تا از بهترین اکانت‌‌های پرمیوم که ارزش خرید دارند

معرفی ۵ تا از بهترین اکانت‌‌های پرمیوم که ارزش خرید دارند

در این بخش با ما همراه باشید تا با پرفروش ترین سرویس های پرمیوم در ایران آشنا شوید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در سال های اخیر، بسیاری از سرویس های جهانی در نسخه های پرمیوم و پولی ارائه شده اند و قابلیت های بیشتری در اختیار کاربران قرار می دهند. این اشتراک ها برای ترغیب مشترکین خود در خصوص پرمیوم سازی اکانت، مزایای کاربردی مضاعفی به برنامه اضافه می کنند. در خصوص آشنایی با بهترین اکانت‌ های پرمیوم باید به پرطرفدارترین آن ها نگاهی بیندازیم. در این بخش با ما همراه باشید تا با پرفروش ترین سرویس های پرمیوم در ایران آشنا شوید.

  1. اکانت پر فروش گرامرلی

یکی از نیازهای مهم مردم کشور ما، کسب مهارت در زمینه زبان انگلیسی است. با در نظر گرفتن ضعف سیستم آموزشی کشور برای یادگیری زبان بین المللی بسیاری از مردم از روش های جانبی برای یادگیری این مهارت استفاده می کنند. اشتراک گرامرلی به عنوان یکی از بهترین اکانت‌ های پرمیوم در کشور معرفی می شود و عملکرد آموزشی برای همه رده های سنی دارد. این برنامه برای چک کردن املا و نگارش محتوای انگلیسی کارایی داشته و بیشترین مخاطب را در میان نویسندگان و دانشجویان دارد. 

این ابزار قدرتمند، لحن نگارش، املا و دستور زبان نوشته های شما را ارزیابی می کند و با این روش به درک بهتر زبان انگلیسی و قواعد مهم آن کمک خواهد کرد. شما می توانید از دامنه های مختلف این برنامه برای آنالیز نوشته انگلیسی خود بهره مند شوید.

  1. برنامه محبوب اسپاتیفای

در میان پلتفرم های سرگرمی و موسیقی، اشتراک جذاب اسپاتیفای یکی از بهترین ها است و مورد توجه بسیاری از ایرانیان قرار دارد. شما می توانید از اسپاتیفای برای پخش محتوای صوتی مورد نظر خود در ژانرهای مختلف استفاده کنید. اسپاتیفای با ده ها ویژگی جذاب برای پخش موزیک به عنوان یکی از بهترین اکانت‌ های پرمیوم معرفی می شود و بر بسیاری از رقبای خود در این حوزه پیروز شده است. 

این پلتفرم امکانات گسترده ای برای پیدا کردن موزیک هایی مطابق با سلیقه مخاطبین خود دارد. قابلیت های هوشمند اسپاتیفای در کنار کیفیت بالای صدای این پلتفرم پخش موزیک و قیمت های به صرفه خرید اشتراک آن توجه بسیاری از کاربران را در سر تا سر دنیا جلب کرده است. شما می توانید این اشتراک را در چند پلن کاربردی خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. 

خرید اکانت پرمیوم

  1. اشتراک جذاب یوتیوب پرمیوم 

اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید، حتما به پرطرفدارترین پلتفرم های پخش محتوای تصویری توجه داشته باشید! در این زمینه یوتیوب پریمیوم یکی از بهترین ها است و با دو اشتراک صوتی و تصویری ارائه می شود. نکته جذاب خرید این اشتراک، دریافت اشتراک رایگان یوتیوب موزیک است. این اشتراک به صورت رایگان هم در اختیار مخاطبین قرار می گیرد؛ اما پخش زیاد تبلیغات در میان برنامه ها حوصله مخاطبین را سر می برد! به همین خاطر اغلب افراد نسخه های پرمیوم برنامه را خریداری می کنند. 

گستردگی محتوای تصویری در این برنامه و ارائه به روزترین فیلم ها و سریال ها از دلایل محبوبیت یوتیوب پرمیوم در ایران به شمار می رود. این اشتراک به عنوان یکی از بهترین اکانت‌ های پرمیوم در میان سرویس های استریم فیلم و سریال محسوب شناخته می شود. 

  1. سرویس پرکاربرد نتفلیکس

بی شک یکی از بهترین اکانت‌ های پرمیوم در ایران، سرویس استریم ویدیوی نتفلکیس است که تقریبا همه افراد با آن آشنایی دارند. این پلتفرم با ارائه محتوای اختصاصی به مخاطبین خود در این زمینه فعالیت می کند. شرکت نتفلیکس هزاران فیلم و سریال محبوب جهانی را در اختیار شما قرار می دهد. به علاوه رونمایی از جدیدترین اپیزودهای فیلم و سریال های محبوب در سریع ترین زمان ممکن یکی از برتری های نتفلکیس در میان مخاطبین به شمار می رود. 

اشتراک های این برنامه محبوب در چند پلن کاربردی در اختیار مخاطبین قرار می گیرند. شما می توانید بسته به نوع استفاده خود انواع  اشتراک های 1 ماهه تا 1 ساله این برنامه را خریداری کنید. هزینه خرید آن به نسبت رقبا کمی بیشتر است؛ اما ده ها قابلیت جانبی در ساختار برنامه این هزینه ها را جبران می کند. شما می توانید ده ها فیلم و سریال کمیاب و ارزشمند را در میان کتابخانه فیلم و سریال نتفلکیس پیدا کنید.  

  1. سرویس طراحی گرافیکی کانوا

اگر به دنبال بهترین اکانت‌ های پرمیوم در حوزه طراحی های گرافیکی، دیزاین و ادیت هستید، کانوا بهترین گزینه برای شما است. این برنامه با نسخه های پیشرفته و حرفه ای در اختیار کاربران قرار می گیرد. سهولت در استفاده از کانوا یکی از مهمترین ویژگی های آن به شمار می رود. شما می توانید با کمترین میزان مهارت در حوزه ادیت و ویرایش عکس و تصویر از این برنامه استفاده کنید. کانوا قابلیت هایی برای همکاری تیم های ادیتوری در اختیار کاربران قرار می دهد. به همین خاطر بهترین برنامه تعاملی در زمینه طراحی در سطح جهان محسوب می شود. 

این پلتفرم تنوع وسیعی از عکس های استوک، فایل های تصویری، الگوها، قالب ها و... را در اختیار کاربران خود قرار می دهد و با وجود این قابلیت ها به شهرت رسیده است. برای دسترسی به قابلیت های بیشتر این پلتفرم باید حتما از نسخه های پرمیوم برنامه استفاده کنید. کانوا با داشتن این مزایای فوق العاده به عنوان بهترین اکانت‌ های پرمیوم برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ معرفی می شود. یکی دیگر از مهمترین مزایای خرید کانوا، هزینه های به صرفه این برنامه است. شما می توانید با پرداخت کمترین بها، برای دریافت پلن های مدت دار این برنامه، بیشترین قابلیت های ادیت و ویرایش تصویر را به دست بیاورید. 

خرید اشتراک قانونی اکانت های پرمیوم با ارزان ترین قیمت

نتیجه گیری

در سال های اخیر خرید سرویس های پرمیوم جهانی در میان مخاطبین ایرانی افزایش یافته است. در این بخش با برخی از بهترین اکانت‌ های پرمیوم در سر تا سر دنیا آشنا شدیم که هر یک از آن ها مزایای بی شماری در اختیار کاربران قرار می دهند. این اشتراک ها در حوزه فیلم و سریال، موسیقی، طراحی و گرافیک، آموزشی و... ارائه می شوند. موارد نام برده شده تنها بخشی از پلتفرم های پر مخاطب محسوب می شوند. فهرست برنامه های بین المللی با اشتراک های پرمیوم بسیار وسیع و گسترده است و هر کس بسته به نیازهای خود از هر یک از این برنامه ها استفاده می کند. 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
پزشکیان: تأمین رضایت مردم رسالت اصلی دولت چهاردهم است
ریزش هزار واحدی شاخص بورس
اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس انتخاب شدند
وعده پزشکیان به اعضای کمیسیون بهداشت مجلس درباره حوزه سلامت
نکته مهم استاد جاودان درباره شهادت هنیه
زمان صدور رأی پرونده شکایت ساپینتو از استقلال اعلام شد
قهرمان کشتی جهان المپیک را از دست داد
پیام‌های مصر به ایران و اسرائیل قبل از حمله احتمالی
جنگنده‌های اسرائیل دیوار صوتی بیروت را شکستند
لحظه ورود معترضان به مقرنخست وزیر بنگلادش +فیلم
نخست وزیر بنگلادش به هندوستان گریخت +جزئیات
اولین تصاویر از لحظه فرار نخست‌ وزیر بنگلادش +فیلم
وضعیت هوای پایتخت در شرایط ناسالم
کارنامه سیاه رژیم صهیونیستی در ترور
ده نمکی اخراجی های ۴ را می سازد
چالش همیشگی نکونام در استقلال!
مخفیگاه زیرزمینی نتانیاهو آماده شد؟
ساعت کاری بانک‌های ۱۵ استان در روز ۱۶ مرداد تغییر کرد
پژوهشگاه‌ حوزه و دانشگاه دانشجوی دکتری استاد محور می‌پذیرد
مهلت ثبت نام آزمون های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی تمدید شد
شمشیربازی ایران رنک ششم جهان شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top