تاریخ انتشار: دوشنبه 1403/05/15 - 13:13
کد خبر: 512969

مخفیگاه زیرزمینی نتانیاهو آماده شد؟

مخفیگاه زیرزمینی نتانیاهو آماده شد؟

در پی اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن رهبر ارشد حماس، وبگاه «واللا» گزارش کرد که سرویس امنیت داخلی اسرائیل در حال آماده‌سازی مخفیگاه زیرزمینی برای نتانیاهو و دیگر فرماندهان ارشد این رژیم است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در پی افزایش نگرانی صهیونیستها از پاسخ جمهوری اسلامی به اقدام تروریستی این رژیم در به شهادت رساندن رئیس دفتر سیاسی حماس اسماعیل هنیه، اسرائیل اقدامات استثنایی و رایزنی‌های امنیتی در بالاترین سطوح در پیش گرفته است.

وبگاه «واللا» در گزارشی فاش کرد که سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) در حال آماده‌سازی یک مخفیگاه زیرزمینی در قدس برای نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو و فرماندهان ارتش این رژیم است تا در زمان حمله احتمالی ایران، بتوانند در آن‌جا پناه بگیرند.

خبرنگار الجزیره نیز گزارش کرده است که نتانیاهو و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی یوآو گالانت، در خصوص پاسخ به این حمله احتمالی رایزنی امنیتی برگزار کرده‌اند.

طبق گزارش واللا، پناهگاه در نظر گرفته شده برای مدت زمان طولانی قابل استفاده است و مجهز به دستگاههای مدیریتی و کنترلی مرتبط با وزارت جنگ اسرائیل در تل‌آویو است و در مقابل انواع تسلیحات از جمله تسلیحات شیمیایی مصون است.

بر اساس این گزارش، فرمانده جناح داخلی اسرائیل رایزنی‌هایی را در خصوص اوضاع فعلی انجام داده که شامل ارزیابی خطرات و آمادگی‌های لازم می‌شود.

از طرف دیگر، وزیر حمل ونقل اسرائیل میری رگو اعلام کرده که در صورتیکه این رژیم مورد حمله قرار گیرد، احتمالاً از کمک هواپیماهای نیروی دریایی و اتوبوس‌های دریایی یونان استفاده کند.

از دیگر اقداماتی که رژیم صهیونیستی از ترس حمله ایران و گروههای مقاومت انجام داده، می‌توان به تصمیم وزیر انرژی اسرائیل الی کوهن اشاره کرد که در صدد رساندن ذخایر ذغال‌سنگ و سوخت به حداکثر است.

وبگاه بلومبرگ به نقل از مقام‌های رژیم صهیونیستی گزارش کرد که هرگونه حمله در آینده‌ای نزدیک احتمالاً به صورت همزمان و از سوی حزب‌الله، انصارالله و ایران صورت خواهد گرفت.

روزنامه اسرائیل هیوم نیز گزارش کرده است که طبق برآوردها احتمالاً جمهوری اسلامی با موشک‌های بالستیک از جمله «شهاب 3» و «خیبرشکن» به رژیم صهیونیستی حمله خواهد کرد.

طبق این گزارش، برخی از موشک‌های بالستیک ایران که در عملیات وعده صادق نیز مورد استفاده قرار گرفت، به سختی قابل شناسایی است و قادر به عبور و دور زدن سامانه‌های دفاعی است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
برنامه عزاداری هیئات در دهه اول ماه صفر اعلام شد
میرزازاده با برد شروع کرد
اعمال و آداب مخصوص شب اول ماه صفر
همایش بزرگداشت روز خبرنگار +عکس
فرصت دوباره به داوطلبان کنکور برای مشاهده سوابق تحصیلی
رکود در بازار خودرو کماکان تداوم دارد
رشد قیمت دلار و کاهش بهای طلا و سکه‌
۱۵۰ هزار تومان جریمه شیشه دودی!
مهاجم استقلال به گل گهر پیوست
ساخت بزرگترین ورزشگاه دنیا برای فینال جام جهانی
جلسه فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی درباره تعرض به حاکمیت جمهوری اسلامی ایران
باقری در جمع سفرای خارجی مقیم تهران: ترور هنیه بخشی از پروژه نسل کشی فلسطینی‌هاست
سفر مهم مقام عالیرتبه امنیتی روسیه به ایران +جزئیات
شویگو وارد ایران شد
سقوط ۱۴ درصدی ارزش بیت‌کوین از ترس رکود در آمریکا
سقوط بازارهای بورس جهان
اختصاص ۱۶ رام قطار و ۶۵۰ اتوبوس برای انتقال زوار اربعین در عراق
امروز آخرین زمان تعیین و بارگذاری مالیات مقطوع تبصره ۱۰۰
ادارات دولتی طی سه روز گرم آینده در مصرف برق صرفه‌جویی کنند
سرلشکر سلامی: صهیونیست‌ها با دریافت پاسخ محکم متوجه اشتباهشان می‌شوند
هیئت‌رئیسه دائم فراکسیون انقلاب اسلامی فردا انتخاب می‌شوند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top