تاریخ انتشار: سه شنبه 1403/05/16 - 11:35
کد خبر: 513104

تابستان شاد استقلالی‌ها در نقل و انتقالات

تابستان شاد استقلالی‌ها در نقل و انتقالات

دلایل زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد این پنجره نقل‌وانتقالاتی به کام استقلالی‌ها بوده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در شرایطی که فاصله چندانی تا آغاز مسابقات لیگ بیست‌وچهارم نداریم، به‌نظر می‌رسد فعل‌وانفعالات این تابستان برای بخش بزرگی از هواداران استقلال خوشایند بوده است. بیایید اتفاقات مثبت رخ داده در این پنجره را مرور کنیم.
ثبات کادرفنی

در پایان فصل گذشته احساسات هواداران استقلال در مورد جواد نکونام کاملا دوگانه بود؛ برخی به دلایل فنی خواهان ابقای مردی بودند که رکورد امتیازی نایب‌قهرمان در تاریخ لیگ برتر را زد و برخی دیگر بیشتر به دلایل رفتاری و زیبایی‌شناسی اعتقاد داشتند مربی دیگری باید روی نیمکت استقلال بنشیند. در نهایت اما جواد نکونام ماندگار شد و حداقل حسن این ماجرا، آن است که آبی‌ها در بحث کادرفنی ثبات داشته‌اند. به هر حال جواد کاملا با اتمسفر تیم آشناست و ارزش این داستان مخصوصا جایی دوچندان می‌شود که بدانیم پرسپولیس و تراکتور فصل تازه را با مربیان جدیدی آغاز می‌کنند.

صلح و سازش

روابط دوستانه کادرفنی استقلال با مالکان و مدیران جدید را هم نباید از یاد برد. همین که سرمربی تیم دیگر هفته‌ای ۳بار علیه باشگاه مصاحبه نمی‌کند، اتفاق خرسندکننده‌ای است. اینطوری نه‌تنها اعصاب هواداران راحت‌تر است بلکه امید بیشتری هم به موفقیت تیم وجود دارد.
ادامه حضور کاپیتان

با پایان فصل، شایعات عجیبی در مورد احتمال جدایی حسین حسینی مطرح شد و کار در بعضی مواقع بیخ هم پیدا کرد. به هر حال جدایی قدیمی‌ترین بازیکن فعلی باشگاه که فصل بسیار موفقی را هم پشت سر گذاشته بود، هرگز نمی‌توانست خبر خوبی برای هواداران باشد. درنهایت هم حسینی در تیم ماند و مسئله برطرف شد.

بمب نقل‌وانتقالاتی

نقطه عطف این تابستان برای استقلالی‌ها اما جذب رامین رضاییان بود. بعد از سال‌ها، انتقالی در فوتبال ایران انجام شد که سر و صدای بسیار زیادی به پا کرد. غیراز ابعاد هوادارانه داستان و ضربه‌ای که این جابه‌جایی به اردوگاه حریف سنتی زد، رضاییان از نظر فنی هم فوتبالیست خوبی است و مخصوصا با ارسال‌هایش می‌تواند به موفقیت استقلال با سبک بازی موردنظر جواد نکونام کمک کند.

حفظ جلالی

تا چند هفته پیش تقریبا هیچ تردیدی وجود نداشت که ابوالفضل جلالی سرباز شده و باید استقلال را ترک کند. در همین راستا باشگاه حتی میلاد زکی‌پور را هم برای جانشینی با جلالی گرفت. با این حال مشکل بهترین پاسور فصل قبل باشگاه به شکلی معجزه‌آسا حل شد تا او همچنان آبی‌پوش بماند.

ورودی‌ها و خروجی‌های خوب

غیر از اینها، استقلال با پرداخت رقمی چشمگیر بابت رضایتنامه سامان فلاح، این مدافع میانی جوان را در اختیار گرفت؛ بازیکنی که اگر جواب بدهد، تا سال‌ها می‌تواند در این پست استراتژیک به کمک استقلال بیاید. بقیه خریدها هم مثل محمدحسین اسلامی و علیرضا کوشکی کاملا باب میل جواد نکونام بودند و با سلیقه این مربی صورت گرفتند. به همین اندازه برخی خروجی‌های تیم هم باعث خوشحالی هواداران شدند. جعفر سلمانی، بازیکن کمتر مؤثر تیم رفت، همانطور که میلاد فخرالدینی، خرید شگفت‌انگیز زمستان گذشته آبی‌پوشان جدا شد. خروج امید حامدی‌فر را هم نباید از قلم انداخت؛ مأمور آسیب رساندن به بازیکنان خودی و حریف که هر لحظه می‌توانست استقلال را در مسابقات ۱۰نفره کند!

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد پزشکی به دلیل قطع برق
وزیر علوم: ۳۳ برنامه ناتمامم را به وزیر بعدی تقدیم می‌کنم
زمان برگزاری مراسم برترین های فوتبال تغییر کرد
بنیادی‌فر: داور فوتبال برای هر بازی باید ۵۰ میلیون تومان بگیرد
جام قهرمانی تیم لیگ برتری مفقود شد!+ عکس
المپیک پاریس؛ میرزازاده با برتری مقابل حریف کره‌ای راهی دیدار رده‌بندی شد
المپیک پاریس؛ صعود محسن‌نژاد به رده‌بندی و در انتظار برنز
جزئیات رشد مبادلات تجاری ایران با ۱۵ کشور همسایه
انتظارها برای پاسخ ایران عامل سقوط بورس‌های جهانی است
انجام ۱۵۰ کیلومتر روکش آسفالت مسیر زائران اربعین
مرز سومار جایگزین مرز خسروی برای تردد کامیون‌های تجاری در ایام اربعین می شود
هدایت ۸۶ درصد برق جدید تولیدشده به بخش مولد اقتصاد
۱۱۶۴ پروژه با انتخاب مودیان تامین اعتبار شد
جلیلی: طرح جامع عدالت آموزشی را به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش ارائه می‌کنیم
کتاب شهیدجمهور «شهید رئیسی در نگاه مقام معظم رهبری» منتشر شد
رئیس ستاد مرکزی اربعین: مراسم امسال باشکوه‌تر از گذشته برگزار خواهد شد
در سفر رئیس ستاد مرکزی اربعین به عراق چه گذشت؟
برگزاری اولین جلسه هیئت عمومی دیوان محاسبات برای تفریغ بودجه ۱۴۰۲
امیر اکرمی‌نیا: محکومیت جهانی صهیونیست‌ها زمینه تنبیه متجاوز را فراهم کرده است
وزیر کشور: حماسه اربعین مقدمه ظهور است
روند بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم در مجلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top