تاریخ انتشار: چهارشنبه 1403/05/17 - 08:38
کد خبر: 513202

برنامه نمایندگان ایران در روز دوازدهم المپیک

برنامه نمایندگان ایران در روز دوازدهم المپیک

دوازدهمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس با رقابت نمایندگان ایران در رشته‌های قایقرانی، کشتی فرنگی و تکواندو پیگیری می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در دوازدهمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، ملی‌پوشان رشته‌های تکواندو، قایقرانی و کشتی فرنگی مقابل حریفان قرار می‌گیرند.

برنامه رقابت نمایندگان ایران در روز دوازدهم المپیک (چهارشنبه ۱۷ مرداد) به شرح زیر است:

* تکواندو
مبینا نعمت‌زاده در وزن ۴۹- کیلوگرم و در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌ها با «میچله تائو» از لسوتو مبارزه می‌کند و در صورت برتری، در مرحله یک چهارم نهایی با برنده جدال نمایندگان اسپانیا و اروگوئه روبه‌رو خواهد شد. اولین مسابقه نعمت‌زاده ساعت ۱۳:۰۶ برگزار می‌شود.

* قایقرانی
علی آقامیرزایی امروز در کایاک ۱۰۰۰ متر به مصاف حریفانش می‌رود. مرحله مقدماتی کایاک ۱۰۰۰ متر در پنج گروه برگزار می‌شود و نماینده ایران از ساعت ۱۲:۱۰ امروز (به وقت تهران) در گروه چهار و در کنار حریفانی از اسپانیا، بلژیک، آلمان، فرانسه و مجارستان پارو خواهد زد. از هر گروه دو نفر برتر راهی نیمه نهایی می‌شوند و سایر نفرات در مرحله یک چهارم نهایی رقابت می‌کنند.

نبی رضایی در کانو ۱۰۰۰ متر و از ساعت ۱۳:۱۰ ظهر در گروه پنج با حریفانی از آنگولا، مجارستان، آلمان و چین مسابقه می‌دهد. مرحله مقدماتی این ماده در پنج گروه برگزار می‌شود، از هر گروه دو نفر برتر راهی نیمه نهایی می‌شوند و سایر نفرات در مرحله یک چهارم نهایی رقابت می‌کنند.

* کشتی فرنگی
سعید اسماعیلی در وزن ۶۷ کیلوگرم که ۱۶ نفر حضور دارند، از ساعت ۱۲:۳۰ در دور نخست به مصاف «اسحاق قایو» از الجزایر می‌رود و در صورت عبور از سد از این حریف، در دور بعد با برنده دیدار میان «کیوتارو سوگابه» از ژاپن و «لوئیس اورتا سانچز» قهرمان جهان و المپیک از کوبا کشتی خواهد گرفت.

علیرضا مهمدی در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۱۶ کشتی‌گیر حضور دارند، از ساعت ۱۲:۳۰ در دور نخست با «مونوز» از کلمبیا پیکار می‌کند و در صورت پیروزی در این دیدار، در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده کشتی «علی چنگیز» قهرمان جهان از ترکیه و «کولینیچ» از لهستان می‌رود.

محمدهادی ساروی پس از سه برد پیاپی و صعود به فینال وزن ۹۷ کیلوگرم امشب و از ساعت ۲۰:۳۰ باید در فینال به روی تشک برود و مقابل آرتور الکسانیان از ارمنستان قرار بگیرد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نقطه ترسناک در خرید جدید پرسپولیس
دستبند پلیس بر دستان کلاهبرداران المپیک
واکنش رسانه‌های آمریکایی و صهیونیستی به انتخاب سنوار
سامانه خرید بلیت گروهی پروازهای اربعین فعال شد
هشدار و آماده‌باش مدیریت بحران تهران
رسانه‌های عبری: حمله پهپادی دیروز حزب الله «تست آمادگی» بود
آلاینده ازن چقدر برای سلامتی خطرناک است؟
افتتاح ۴ ایستگاه از خط ۶ متروی تهران تا پایان سال
معلمان امسال بازنشسته نمی‌شوند
برنامه‌ های جدید برای حمایت از بورس
سپاهان راهی لیگ قهرمانان آسیا ۲ شد
کدام مرجع تقلید در پیاده‌روی به کربلا، امام زمان را دید؟
رادان: اتباع غیرمجاز در اربعین به مرزها نیایند
واکنش‌ ها به انتخاب یحیی السنوار
دست‌درازی مرد افغانستانی به پسر جوان
وحشت صهیونیست‌ها از قدرت ارتش سوریه
واکنش حزب‌الله لبنان به انتخاب یحیی السنوار به جای شهید هنیه
خداحافظی ستاره محبوب از هواداران استقلال
گزینه خارجی استقلال به دوبی رفت
۲ درخواست پوتین از رهبر معظم انقلاب چه بود؟
انگلیس در آستانه جنگ داخلی است؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top