تاریخ انتشار: چهارشنبه 1403/05/17 - 11:26
کد خبر: 513247

پوست موز امنیتی اصلاح طلبان زیر پای پزشکیان

پوست موز امنیتی اصلاح طلبان زیر پای پزشکیان

اصلاح طلبان آگاهانه یا ناآگانه، با تاکید بر عدم پاسخ نظامی به اقدام تروریستی اسرائیل، در واقع راه را برای تکرار عملیات های تروریستی و حتی نظامی رژیم صهیونیستی در دولت پزشکیان باز می‌کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ ترور شهید هنیه در روز تحلیف دکتر پزشکیان حتما حاوی پیامی است؛ اما نه پیامی که رسانه های اصلاح طلب می‌گویند! ادعای اصلاح طلبان این است که ترور شهید هنیه در تهران آن هم در روز تحلیف پزشکیان، سنگ اندازی رژیم صهیونیستی در مسیر آینده دولت برای مذاکرات احتمالی است. یا اینکه ادعا می‌کنند که اسرائیل به دنبال کشاندن ایران به جنگ مستقم با خود و امریکاست؛ پس ما نباید پاسخ دهیم!

صحت تحلیل و برآوردهای اصلاح طلبان از تمایل اسرائیل برای جنگ با ایران، در عملیات‌های حمله به «عین الاسد» و «وعده صادق» قابل بررسی است؛ چراکه اصلاح طلبان پیش از این دو عملیات هم همین ادعاها را بیان کرده بودند.

به فرض تایید تحلیل اصلاح طلبان مبنی بر بحران سازی اسرائیل برای دولت پزشکیان و از سوی دیگر اصرار به عدم پاسخگویی ایران، دامنه بحران های امنیتی در دولت جدید از سوی اسرائیل توسعه پیدا خواهد کرد. به عبارت بهتر، دولت چهاردهم در چهار سال آینده، با موج بحران زایی رژیم صهیونیستی مواجه خواهد بود.

بنابراین دولت برای در امان ماندن از اقدامات تروریستی و تشدید بحران های امنیتی از سوی رژیم صهیونیستی، چاره ای ندارد جز اینکه با یک اقدام پشیمان کننده، صهیونیست ها را از تکرار این دست اقدامات تروریستی و همچنین افزایش تنش با ایران منصرف کند. کما اینکه خود پزشکیان به عنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی نیز تاکنون چندبار بر پاسخ انتقامی ایران تاکید کرده و در اولین واکنش بعد از ترور شهید هنیه نوشت: «جمهوری اسلامی ایران از تمامیت ارضی و عزت و حیثیت و افتخار و شرف خود دفاع، و اشغالگران تروریست را از اقدام بزدلانه خود پشیمان خواهد کرد. إِنَّ اللَّهَ عَزِیزٌ ذُو انْتِقَامٍ»

اصلاح طلبان آگاهانه یا ناآگانه، با تاکید بر عدم پاسخ نظامی به اقدام تروریستی اسرائیل، در واقع راه را برای تکرار عملیات های تروریستی و حتی نظامی رژیم صهیونیستی در دولت پزشکیان باز می‌کنند. سکوت در برابر عملیات تروریستی اسرائیل، در واقع پوست موزی است که اصلاح طلبان به زیر پای دولت جدید می‌اندازند تا دولت تازه کار پزشکیان خواسته یا ناخواسته مشغول تنش‌های امنیتی و نظامی با رژیم در حال احتضار شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اعلام نتایج آزمون مدارس سمپاد و نمونه دولتی دوره دوم متوسطه تا پایان امروز
تهران گرم تر از این می شود؟!
پیروزی طوفانی مهمدی برابر رقیب لهستانی
تکواندو ایران المپیک را با برد شروع کرد/ نعمت‌زاده پیروز شد
راه‌یابی علی آقامیرزایی به یک‌چهارم نهایی قایقرانی المپیک
تجهیز سایت‌های پدافند هوایی شرق ارتش به سلاح‌های پیشرفته
بهترین صرافی‌ ارز دیجیتال برای ایرانی‌ها ۱۴۰۳
بهترین راه ارسال اثاث منزل به کانادا
بهترین روش ­های بهبود جای زالو چیست؟
آموزش گرامر و لغت زبان انگلیسی: دوره آنلاین جامع
روز روایتگران حقیقت
پوست موز امنیتی اصلاح طلبان زیر پای پزشکیان
آمریکا به ترکیه هشدار داد
کاهش دمای هوا از یکشنبه هفته آینده آغاز می‌شود
جایگاه پنجمی ایران در AFC
۵ خطری که سلامت زائران را در سفر اربعین تهدید می‌کند
نشان «رهبر عرب» به بن سلمان اعطا شد
تردد موتورسواران از تونل‌های شهری ممنوع است
اسرائیل باید سید حسن نصرالله را ترور کند
حذف پرچم کامرون از مسابقات المپیک پاریس
توصیه‌های مدیریت بحران تهران برای گرما
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top