تاریخ انتشار: شنبه 1403/05/20 - 18:27
کد خبر: 513504

مدیرکل فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها:

ترس دشمن از جوانان نخبه مسئولیت پذیر است نه امکانات نظامی

ترس دشمن از جوانان نخبه مسئولیت پذیر است نه امکانات نظامی

مدیرکل فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: ترس دشمن از جوانان نخبه مسئولیت پذیر ما است نه موشک و امکانات نظامی.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، آیین افتتاحیه سومین کاروان دانشجویان شرکت کننده در طرح ملی حامیم پیش از ظهر امروز ۱۹مرداد در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

حجت الاسلام سعید کرمی، مدیرکل فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در این مراسم با اشاره به رسالت بزرگ حلقه های میانی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب، به حاضران خاطرنشان کرد: تفاوت عمده شما با سایر دانشجویان، بار سنگین مسوولیت برای تبیین و آگاهی بخشی است؛ شما بعد از اینکه به عمق اعتقاد و باور می رسید، دیگران را هم به این باور دعوت می کنید و پرچمدار تبیین می شوید.

وی، چگونگی، ضرورت و راهکارهای انجام این مسوولیت خطیر را محور برگزاری طرح حامیم معرفی کرد و گفت: جوانان از دغدغه های همیشگی رهبر معظم انقلاب، بوده و هستند؛ جوانان مؤمن انقلابی که در سنگر علم و مسئولیت اجتماعی، مهیای مسوولیت پذیری هستند و ضمن اینکه در زمینه علم و فناوری پا به پای دنیا پیش می روند و مرزهای دانش را فتح می کنند، مسوولیت پذیر نیزبوده، با صلابت سینه سپر می کنند و همه دنیا در مقابل ابهتشان تسلیم هستند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد ملی نخبگان با بیان اینکه ترس دشمن از جوانان مسوولیت پذیر و نترس ما است نه موشک و امکانات نظامی، افزود: همین جوانان بودند که انقلاب و دفاع مقدس را پیش بردند، رشد علم و فناوری را در کشور رقم زدند و فناوری های استراتژیک برایمان به ارمغان آورده اند. امروز هم که رهبرمعظم انقلاب از امید می گویند به خاطر وجود چنین جوانانی است.

حجت الاسلام کرمی ضمن توصیه جوانان به مطالعه زندگینامه پروفسور بهاروند، پدر علم سلول های بنیادی در کشور و دارای ده ها جایزه و ثبت اختراع بین المللی که موفقیت خود را مرهون رهنمودهای امام رضا(ع) می داند، تاکید کرد: اگر کشوری سرمایه جوانان نخبه اثرگذار را نداشته باشد، راه به جایی نمی برد؛ با امام قول وقرار بگذارید برای کشور و جامعه تان مفید وموثر باشید.

مرحله استانی سومین دوره طرح ملی توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی سیاسی(حا میم)، مرداد و شهریورماه جاری با حضور هفت هزار دانشجوی منتخب طرح از سراسر کشور به میزبانی مشهد مقدس برگزار می شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
از ذوق مذاکره، ننگ هم‌سویی با اسراییل را به جان نخرید
خبر خوش وزارت آموزش و پرورش برای مدال‌آوران المپیکی
عکس | پیام زیبای هادی چوپان برای یزدانی
عکس | ستاره خارجی پرسپولیس قراردادش را امضا کرد
راهکاری قطعی برای افزایش طول عمر
اسرائیلی‌ها از ترس حمله ایران در خانه نمی‌خوابند
نسبت ما و رای اعتماد به وزرای پیشنهادی
شکست رژیم صهیونیستی با رهبر جدید حماس حتمی است
واکنش کدخدایی به حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه التابعین
حوزه علمیه خواهران مصرف‌کننده اندیشه‌های غربی نباشد
آرین سلیمی راهی مرحله نیمه نهایی شد
اسرائیل به سرعت در حال سقوط است
ترس دشمن از جوانان نخبه مسئولیت پذیر است نه امکانات نظامی
رشد ۲۰ درصدی میانگین نرخ اجاره‌بها در استان تهران
عرضه دارو با دستور رئیس جمهور بهبود می‌یابد
«زهرا بهروز آذر» معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده شد
برگزاری مراسم اختتامیه اولین اجلاس شبیه سازی وزرای بریکس
آیین استقبال از افتخارآفرینان کشتی فرنگی المپیک در فرودگاه اهواز +عکس
محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به آوارگان فلسطینی توسط ایران
هشدار شیوع سرخک در عراق برای زائران اربعین
آرین سلیمی گام نخست را محکم برداشت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top