تاریخ انتشار: شنبه 1403/05/20 - 22:24
کد خبر: 513532

نسل‌کشی و قتل عام هدفمند رژیم صهیونیستی در غزه

 نسل‌کشی و قتل عام هدفمند رژیم صهیونیستی در غزه

کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به مدرسه تابعین که منجر به شهادت بیش از ۱۰۰ نفر و مجروح شدن صدها نفر از غیرنظامیان فلسطینی شده است، گفت: رژیم صهیونیستی در غزه جنگ نمی‌کند؛ بلکه نسل‌کشی و قتل‌عام انجام می‌دهد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»،  جنگ ویرانگر رژیم صهیونیستی در نوار غزه در حالی وارد سیصد و نهمین روز خود شده که نیروهای اشغالگر ، صبح امروز (شنبه) پس از نماز صبح کشتار جدیدی را مرتکب شدند به طوری‌که در نتیجه بمباران مدرسه‌ای که هزاران آواره در آن زندگی می‌کردند بیش از ۱۰۰ نفر شهید و ده‌ها نفر زخمی شدند.

«انس الشریف»، خبرنگار الجزیره در غزه گزارش داد که اشغالگران مدرسه «التابعین» در محله الدرج را بعد از نماز صبح بمباران کردند که با توجه به حضور بین ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ نفر در مدرسه واقع در خیابان النفق ممکن است تعداد تلفات افزایش یابد.

وی با بیان اینکه بمباران مستقیم نمازخانه مدرسه را در حالی که آوارگان در حال اقامه نماز صبح بودند با سه موشک هدف قرار داد، خاطرنشان کرد: در اولین لحظه ورود او به محل، اجساد روی هم انباشته شده بود.

این خبرنگار اشاره کرد: تیم‌های پزشکی به دلیل اینکه نمی‌توانند هویت شهدا را شناسایی کنند، مجبورند اجزای تکه تکه شده پیکر شهدا را در یک کفن جمع کنند.

نیروهای دفاع مدنی با بیان اینکه اجساد شهروندان بر اثر بمباران این مدرسه توسط رژیم صهیونیستی آتش گرفته است، خاطرنشان کردند: نیروهای ما در تلاش برای مهار آتش برای خارج کردن و یافتن اجساد شهدا و نجات مجروحان هستند.

مدیر آمبولانس و اورژانس نوار غزه نیز این کشتار را جنایتی فجیع توصیف کرد، در حالی که سخنگوی دفاع مدنی در نوار غزه به الجزیره تاکید کرد که بمباران این مدرسه توسط رژیم صهیونیستی منجر به شهادت ۹۰ درصد از آوارگان شد.

 در پی این جنایت برخی کشورهای عربی با الفاظی شدیداللحن بمباران مدرسه «التابعین» واقع در محله «الدرج» در شهر غزه توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

«سیدرضا میرابیان» کارشناس مسائل غرب آسیا  در گفت‌وگو با ایسنا در مورد کشتار جدید رژیم صهیونیستی اظهار کرد: در طول بیش از ۱۰ ماهی که از تجاوز مستمر رژیم صهیونیستی به غزه می‌گذرد در این ایام شاهد قتل عام مردم غیرنظامی از سوی این رژیم بوده‌ایم و این رژیم به صورت برنامه‌ریزی شده و هدفمند این کار را انجام می‌دهد.

وی افزود: چند روز پیش وزیر دارایی رژیم صهیونیستی گفت ما اگر مردم فلسطین را گرسنه نگه داریم و بکشیم کار غلطی نکرده‌ایم همچنین چند وقت پیش یکی دیگر از مقامات رژیم صهیونیستی از احتمال استفاده از بمب اتم علیه مردم غزه سخن گفته بود.

میرابیان با بیان این‌که در این مدت رژیم صهیونیستی غیرنظامیان را در نقاط مختلف از جمله در هنگام نماز در صف آب و غذا و ... مورد هدف قرار داده گفت: این قتل عام و نسل‌کشی اتفاقی نیست و در واقع آن‌ها می‌خواهند جمعیت فلسطینی در غزه را قتل‌عام کنند و اگر تاکنون نتوانسته‌اند این کار را انجام دهند به خاطر ایستادگی بوده که از سوی رزمندگان فلسطینی در برابر آنها انجام شده است در حالی که اگر صهیونیست‌ها را رها کنیم آنها یک نفر را نیز زنده در غزه نمی‌گذارند.

یرابیان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با انتقاد از بی‌عملی برخی از کشورهای اسلامی در ارتباط با جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه گفت: متاسفانه شاهد هستیم که برخی از کشورهای اسلامی نه تنها روابط خود را با رژیم صهیونیستی قطع نکرده‌اند بلکه همچنان مواد غذایی و سوخت از طریق این کشورها به رژیم صهیونیستی ارسال می‌شود. برخی از این کشورها نه تنها اقدام عملی در برابر این جنایت‌ها انجام نمی‌دهند بلکه به صورت آشکارا و پنهان نیز از این اقدامات حمایت می‌کنند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
حامیان اسرائیل شریک جرم رژیم کودک‌کش هستند
علی داوودی در یک‌ضرب المپیک پاریس چهارم شد
امیرحسین زارع به مدال نقره رسید
فیلم/ بی‌اخلاقی کشتی‌گیر گرجستانی پس از شکست زارع
ترور فلسطینیان توسط صهیونیست‌ها ازلبنان تا ایران را محکوم می‌کنیم
طرحی به نام شهید رئیسی و به کام دانشجویان
ترکیه: اسرائیل جنایت جدیدی علیه بشریت مرتکب شد
ایتالیا: کشتار قربانیان بی‌گناه در غزه غیرقابل قبول است
رقابت آذرپیرا در جدول بازنده‌ها
عموزاد: به امتیاز از دست دادن فکر نمی‌کنم و هدفم موفقیت است
نسل‌کشی و قتل عام هدفمند رژیم صهیونیستی در غزه
زارع با اختلاف یک امتیاز باخت و به نقره بسنده کرد
جامعه جهانی در برابر نقض‌های فاحش حقوق بشر در غزه جدی‌تر تلاش کند
پزشکیان: مجامع جهانی مانع تکرار جنایات ضدبشری صهیونیست‌ها شوند
آشنایی دانشجویان با اصول اقتصادی در اجلاس شبیه‌ساز بریکس
عارف: نگاه دولت حداکثر رفاقت و همدلی با مجلس است
قالیباف: مسلمانان ماشین کشتار صهیونیست‌ها را متوقف کنند
با همه وجود برای طلای المپیک خواهم جنگید
وطن‌پرستی واقعی این شکلی است، مثل این خانم دکتر
عکس/ نوکری امام حسین(ع) زن و مرد و سن و سال نمی‌شناسه
تصاویری دیده نشده از کشتار بی‌رحمانه فلسطینیان در مدرسه تابعین
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top