تاریخ انتشار: یکشنبه 1403/05/21 - 08:20
کد خبر: 513544

گفتاری در باب جنایت غاصبان در مدرسه الدرج؛

چشم کور مدعیان حقوق بشر برجنایات اشرار عالم

 چشم کور مدعیان حقوق بشر برجنایات اشرار عالم

جنایت اخیر رژیم صهیونیستی، به اندازه‌ای وسیع وعمیق بودکه حتی واکنش کشورهای عربی منطقه(که تاکنون درقبال جنایات متعدد صهیونیست‌ها ساکت و ساکن بودند)را برانگیخته است.

به گزارش گروه بین‌الملل «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ جنایت اخیر رژیم اشغالگر قدس در مدرسه الدرج، نقطه آشکار‌ساز تروریسم صهیونیستی‌ ــ‌ آمریکایی در نوار غزه محسوب می‌شود. اگرچه تاکنون صهیونیست‌ها جنایات زیادی در قبال غیرنظامیان، خصوصا زنان و کودکان بیگناه فلسطینی صورت‌داده‌ و هزاران‌نفر را از زمان آغاز جنگ غزه به شهادت رسانده‌اند اما این‌بار رژیم غاصب اسرائیل دست به جنایتی فراتر از حد تصور زده و هنگام اذان‌صبح، نمازگزارانی که در مکانی امن تجمع کردند را مورد هدف بمب‌های آمریکایی قرار داد.

بامداد امروز کودکان در مدرسه تابعین قتل عام شدند – مدرسه آنلاین

این جنایت، به اندازه‌ای وسیع وعمیق بودکه حتی واکنش کشورهای عربی منطقه(که تاکنون درقبال جنایات متعدد صهیونیست‌ها ساکت و ساکن بودند)را برانگیخته است.
   
فراتر از یک جنایت

رژیم صهیونیستی در روز ۳۰۹ طوفان‌الاقصی همزمان با نماز صبح با حمله به یک مدرسه آوارگان فلسطینی در محله الدرج در مرکز نوارغزه جنایت جدیدی را رقم زدکه در جریان آن، بیش از۱۰۰نفر شهیدوده‌ها نفرزخمی شدند.

مدرسه التابعین نوارغزه که هدف حمله‌هوایی رژیم اسرائیل قرار گرفت، مدرسه‌ای دینی برای آموزش قرآن بود که با شروع جنگ صدها نفر از آوارگان را در خود پناه و جای داد.ارتش رژیم‌صهیونیستی آوارگان را هنگام اقامه‌ نمازصبح به‌طور مستقیم هدف قرارداد که همین امر باعث افزایش تعداد شهداشده است.رسانه‌های محلی فلسطینی تصاویری از این جنایت دلخراش را منتشر کردند که اعضای پیکرهای متلاشی شهدا ‌روی هم همچنان بر زمین قرار گرفته‌اند. رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند: مکان این جنایت که هنگام نماز‌صبح روی داده است، مملو از جمعیت آوارگان فلسطینی بوده است.
 
جنایتی با پشتیبانی آمریکا

بدون‌شک جنایت اخیر رژیم اشغالگر قدس، باحمایت وپشتیبانی مطلق آمریکا صورت‌گرفته است. این اقدام، درراستای فشار بر حماس ومقاومت درخصوص پذیرش خواسته‌های مشترک واشنگتن وتل‌آویو در مذاکرات آتش‌بس صورت‌گرفته است.به عبارت بهتر، آمریکا و رژیم‌صهیونستی در صددهستند باتوجه به نرسیدن به خواسته‌ها واهداف خود در جنگ غزه، در روزهای منتهی به آتش‌بس احتمالی، توازن میدان را با کشتار غیرنظامیان، به سود خود تغییر دهند. پیوستگی آمریکا ورژیم اشغالگر قدس، چه به لحاظ میدانی و چه فرامتنی در این جنایت غیرقابل‌انکار است.

قتل عام در مدرسه الفاخوره توسط اسرائیل+ فیلم

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به جنایت صهیونیست‌ها در مدرسه التابعین محله الدرج، اعلام کرد که قتل‌عام آوارگان فلسطینی‌ در این مدرسه تاییدی آشکار از طرف صهیونیست‌ها بر ادامه جنگ و کشتار مردم غزه است. ارتش رژیم صهیونیستی با بهانه‌های واهی غیرنظامیان، مدارس، بیمارستان‌ها و چادرهای آوارگان را هدف قرار می‌دهد که همه آنها دروغ‌های آشکار برای توجیه جنایات این رژیم است.
 
فراخوان خشم درسرتاسر فلسطین 

کمیته‌های مقاومت فلسطین بااشاره به این‌که کشتارهولناک درمدرسه آوارگان توسط رژیم صهیونیستی،باسلاح‌های آمریکایی انجام‌شده، خواستار تشدید مقاومت و خشم‌عمومی ضد‌اشغالگران درسراسر فلسطین واردوگاه‌های آوارگان درخارج شد.

کمیته‌های مقاومت فلسطین در واکنش به جنایت شنیع صهیونیست‌هادرکشتار بیش از۱۰۰آواره درمدرسه‌ای درمرکز نوارغزه، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: کشتارهولناک آوارگان توسط ارتش اشغالگرهنگام نمازصبح یکی ازفصل‌های جنایت جنگی است که دشمن جنایتکار صهیونیستی و سران آن درغزه انجام می‌دهند.این جنایات باهدف نابودی وسلاخی غیرنظامیان بی‌دفاع در نوارغزه برای ریشه‌کن کردن آنهاو آوارگی این مردم از سرزمین‌شان انجام می‌شود.این«فراخوان خشم»،مقدمه‌ای جهت انتقام سخت ازدشمن صهیونیستی محسوب می‌شود.

اگرچه آمریکا و رژیم اشغالگر قدس در تصور خام خود، باکشتار نمازگزاران بی‌گناه فلسطینی درصدد ایجاد موازنه قدرت درمیدان نبرد برآمده‌اند اما قطعا واکنش‌های میدانی و فرامتنی نسبت به این جنایت به اندازه‌ای گسترده خواهد بود که جایی برای تنفس مسموم ومشترک واشنگتن و تل‌آویو باقی نخواهدگذاشت.بدون‌شک عواقب وتبعات این جنایت،درآینده‌ای نزدیک گریبان‌گیررژیمی خواهد شدکه سرنوشتی جز شکست در جنگ غزه نخواهد داشت. امروز نظام بین‌الملل و افکارعمومی دنیا، بیش از هر زمان دیگری تروریسم صهیونیستی را مشاهده و لمس کرده و در مقابل آن ایستاده است....

سکوتی که بسیار دیر شکست! 

عربستان‌سعودی، اردن، مصر و برخی کشورهای عربی دیگر، جنایت اخیر رژیم اشغالگر قدس در محله الدرج را غیرقابل توصیف و توجیه دانسته و شدیدا آن را محکوم کرده‌اند.این محکومیت در حالی صورت می‌گیرد که اگر اتحادیه عرب در دفاع از ملت فلسطین از ابتدای جنگ غزه سینه خود را سپر می‌کرد، مناسبات پشت‌پرده برخی بازیگران و کشورهای عربی و رژیم‌صهیونیستی به تداوم جنایات این رژیم منجرنمی‌شد.سکوت اعراب،بسیاردیرشکسته است!

سازمان همکاری اسلامی، جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در بمباران مدرسه تابعین را که محل اسکان آوارگان بود و طی آن صدها نفر به خاک‌وخون کشیده شدند، محکوم کرده و آن را در ادامه جنایت نسل‌کشی و کشتار دسته‌جمعی توصیف کرد که اشغالگران علیه مردم غزه مرتکب می‌شوند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سوگواره آئینی هنری «تکیه ملت» در ورزشگاه شهید شیرودی
بدن در گرمای شدید چه مقدار آب نیاز دارد؟
سرمربی وزنه برداری: یک ویرانه تحویل گرفتم!
ممنوعیت بازنشستگی معلمان!
دستگیری ۶ زن و مرد در تهران
از روماتیسم مفصلی تا طلای المپیک ۲۰۲۴ +فیلم
مدال‌های بی‌کیفیت المپیک تعویض می‌شوند
معرفی بهترین گروه مشاوره کنکور بر اساس میزان رضایت و قبولی‌ها
خرید دستگاه حدیده لوله برقی و معرفی انواع آن
جامع ترین کتاب‌های زیست شناسی کنکور تجربی
ایران برنامه‌ای برای ساخت سلاح هسته‌ای دارد؟
۲ موشک بالستیک جدیدی که ایران به روسیه فروخته است
پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی چگونه باشد؟ +فیلم
توصیه‌های گرما زدگی در پیاده روی اربعین +فیلم
فیلمی از آرین سلیمی که دیده نشد +فیلم
چه کسی پاسخگوی این آبروریزی است؟
تحرکات تل‌آویو در عمق مناطق شمالی برای نخستین‌بار
هنوز لیست کابینه پیشنهادی پزشکیان به مجلس ارائه نشده است
نخست‌وزیر انگلیس برنامه تعطیلاتش را لغو کرد
تل‌آویو برای خنثی کردن حملات حزب‌الله دست به دامن «GPS» شد
اشک تمساح آمریکا برای مردم غزه
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top