تاریخ انتشار: یکشنبه 1403/05/21 - 09:02
کد خبر: 513549

از هیجان المپیک تا هراس ‌هایپرسونیک

از هیجان المپیک تا هراس ‌هایپرسونیک

در حالی که ملت بزرگ ایران، این روزها و ساعت‌ها پیگیر رقابت‌های کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در المپیک پاریس هستند سایه دلهره و وحشتی پایان‌ناپذیر در مناطق صهیونیست‌نشین سرزمین‌های اشغالی حاکم است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه خود نوشت: صهیونیست‌های جنایتکار از حیفا و تل‌آویو گرفته تا هرتزلیا، نهاریا، بئر سبع، طبریا و... منتظر هستند که ایران و متحدانش، انتقام ترورها در تهران و بیروت و حدیده و دمشق و غزه را روز می‌گیرند یا شب؟ با پهپادها می‌زنند یا با موشک‌های خیبرشکن و ‌هایپرسونیک فتاح، و یا با روشی کاملاً متفاوت و غافلگیرانه‌تر؟ مراکز امنیتی و پایگاه‌های نظامی را در هم می‌کوبند، یا مجتمع‌های صنعتی و بنادر صهیونیستی را؟ از جبهه شمالی می‌زنند، یا جنوب و شرق و غرب (مدیترانه)؟ فقط در داخل سرزمین‌های اشغالی یا ضمناً خارج از آن؟

آنها بیش از یک هفته است که خواب و خوراک راحت ندارند؛ چنان‌که شهردار حیفا به رویترز گفت: از اضطراب و ترس حمله ایران، خوابم نمی‌برد. نتانیاهو یا رئیس موساد و رئیس ستاد کل ارتش و برخی وزیران متهم در جنایات اخیر، چند روز می‌توانند در پناهگاه‌های مثلاً امن پنهان شوند یا در انظار ظاهر نشوند؟ و چقدر می‌توانند نظامیان را پنهان سازند یا پدافند را در حالت آماده‌باش ۲۴ساعته... ۴۸ساعته... سه‌روزه... یک‌هفته‌ای و بیشتر نگه دارند؟

همین روزها که ما پای تلویزیون نشسته‌ایم و با رقابت‌های سنگین قهرمانان‌مان در المپیک، آدرنالین خون‌مان بالا و پایین می‌شود و ضربان قلب‌مان تندتر می‌زند، صهیونیست‌های جنایتکار، هیجان ترسی تلخ را مزمزه می‌کنند و هر شبکه تلویزیونی را که می‌زنند، بر تلخکامی‌شان افزوده می‌شود؛

خبرنگار شبکه ۱۲ اسرائیل: «ایرانیان در حال مدیریت یک جنگ روانی علیه ما هستند».

شبکه ۱۳ اسرائیل: «رهبران ایران، حزب‌الله و جنبش حماس موفق شدند در جنگ روانی بر ما پیروز شوند. رسانه‌های ایرانی ما را فریب می‌دهند و دیوانه‌مان کرده‌اند. آنها موفق شدند از نظر روانی ما را شکست دهند».

شبکه ۱۴ اسرائیل: «از ترس حمله ایران، نزدیک به صدهزار اسرائیلی در خارج گیر افتاده‌اند. در ۵۰ سال گذشته چنین وضعیتی را ندیده‌ایم که در یک‌سال سه‌بار، در ۷ اکتبر، در ۱۴ آوریل و اکنون که به نظر می‌رسد در آستانه حمله‌ ایرانی همراه با تمام نیروهای متحدش هستیم، مورد حمله قرار بگیریم».

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تردد ۲۴۱ هزار زائر از مرز مهران طی اول ماه صفر تاکنون
ثبت نام و انتخاب واحد دانشگاه پیام نور آغاز شد
فرصت ثبت نام دانش آموختگان خارج جهت شرکت در آزمون های علوم پزشکی
دسترسی دانشگاه‌ها به پایگاه‌های علمی پس از ۵ سال ممکن شد
ایران امپراتور تکواندوی المپیک شد؛ چهار نماینده چهار مدال +فیلم
حکم محمدرضا عارف برای ابوالفضل کیانی+ جزئیات
استقلال این بازیکن را نمی خواهد
فهرست کامل وزرای پیشنهادی پزشکیان به مجلس برای اخذ رای اعتماد + اسامی
دو بازیکن تیم ملی استقلالی شدند
گل محمدی دوباره قهر کرد؟
سوگواره آئینی هنری «تکیه ملت» در ورزشگاه شهید شیرودی
بدن در گرمای شدید چه مقدار آب نیاز دارد؟
سرمربی وزنه برداری: یک ویرانه تحویل گرفتم!
ممنوعیت بازنشستگی معلمان!
دستگیری ۶ زن و مرد در تهران
از روماتیسم مفصلی تا طلای المپیک ۲۰۲۴ +فیلم
مدال‌های بی‌کیفیت المپیک تعویض می‌شوند
معرفی بهترین گروه مشاوره کنکور بر اساس میزان رضایت و قبولی‌ها
خرید دستگاه حدیده لوله برقی و معرفی انواع آن
جامع ترین کتاب‌های زیست شناسی کنکور تجربی
ایران برنامه‌ای برای ساخت سلاح هسته‌ای دارد؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top