تاریخ انتشار: یکشنبه 1403/05/21 - 14:13
کد خبر: 513614

کارت آزمون انتخاب مترجم رسمی قوه قضائیه ۲۳ مرداد منتشر می شود

کارت آزمون انتخاب مترجم رسمی قوه قضائیه ۲۳ مرداد منتشر می شود

کارت شرکت در آزمون انتخاب مترجم رسمی قوه قضائیه سال ۱۴۰۳ از روز سه‌شنبه ۲۳ مرداد بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور قرار می‌گیرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ کارت شرکت در آزمون انتخاب مترجم رسمی قوه قضائیه سال ۱۴۰۳ به همراه برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور قرار می‌گیرد.

متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام ‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و بر اساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار الزامی است.

چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور و ورود به سامانه پاسخ‌گویی اینترنتی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری، نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام کند.

این امکان برای داوطلبانی فراهم است که در سامانه پاسخ‌گویی عضو باشند. لذا ضرورت دارد داوطلبانی که اطلاعات فوق را مفقود کرده‌اند با عضویت در این سامانه نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام کنند.

نحوه اقدام در صورت وجود مغایرت در مندرجات کارت شرکت در آزمون:

۱ـ با توجه به دریافت اطلاعات شناسنامه‌ای متقاضیان از سامانه ثبت احوال، امکان ویرایش اطلاعات شناسنامه‌ای وجود ندارد. لذا چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در کارت شرکت در آزمون وجود دارد ضروری است موارد مغایرت را از اداره ثبت احوال شهر محل سکونت خود پیگیری کنند.

۲- چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در عناوین رشته تحصیلی، تاریخ فارغ التحصیلی، معدل و استان مورد تقاضای کارت شرکت در آزمون وجود دارد لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ منحصراً به درگاه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، قسمت ویرایش اطلاعات کارت مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح آنها اقدام کنند.

۳- درصورتی ‌که داوطلب نسبت به موارد مشروح ذیل معترض است ضرورت دارد در روز پنجشنبه ۲۵ مرداد از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۸ با همراه داشتن مدارک مربوطه (کارت ملی و اصل شناسنامه عکس‌دار) به نماینده این سازمان مستقر در واحد رفع نقص حوزه به آدرس: تهران: میدان فردوسی، خیابان انقلاب، مابین خیابان استاد نجات‌اللهی و سپهبد قرنی، بن بست شاهرود، دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره مراجعه کند، در غیر این صورت مطابق ضوابط با وی رفتار خواهد شد.

۳-۱- چنانچه نسبت به بند جنس معترض است.

۳-۲- چنانچه کارت شرکت در آزمون فاقد عکس است و یا چنانچه عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله اشتباه عکس، فاقد مُهر عکس، واضح نبودن عکس است ضرورت دارد ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، دو قطعه عکس ۴×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار، در روز پنجشنبه ۲۵ مرداد از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۸ به نماینده سازمان مستقر در واحد رفع نقص مراجعه کند، موضوع را پیگیری کرده تا مشکل برطرف شود. در غیر این‌صورت فرد به عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

۳-۳- چنانچه شماره داوطلبی به صورت عددی و یا به صورت حروف ناخوانا است.

نکات مهم:

۱- با توجه به توضیحات بند ۲ تذکرات مهم اطلاعیه ۵ خرداد ۱۴۰۳ و بر اساس اعلام مدیریت نظارت بر وکلا، مشاوران، کارشناسان و مترجمان رسمی قوه قضاییه؛ در زبان‌های کره‌ای، ارمنی و ژاپنی به دلیل حدنصاب نرسیدن تعداد متقاضیان، آزمون برگزار نخواهد شد. هماهنگی لازم از طریق مدیریت فوق با متقاضیان زبان‌های مذکور بعمل خواهد آمد.

۲- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار الزامی است.

۳- فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ آغاز می‌شود. درب ورودی حوزه‌های امتحانی رأس‌ ساعت‌ ۷:۳۰ صبح بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته‌شدن درب‌های ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

۴- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.

۵- داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هر گونه یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری کنند. به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند در جلسه آزمون به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری رفتار خواهد شد.

تبصره: در زمان برگزاری آزمون تستی (دفترچه شماره یک) استفاده از کتاب، جزوه، فرهنگ لغت و ... ممنوع بوده و منحصراً زمان برگزاری آزمون تشریحی (دفترچه شماره دو)، استفاده از فرهنگ لغت زبان امتحانی، بدون حاشیه و توضیح (اعم از دست نویس یا چاپی) مجاز است.

۶- لازم به تاکید است همراه داشتن هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه‌های حافظه دار از جمله تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند درجلسه آزمون طبق قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون‌های سراسری، موجب محرومیت از گزینش در آزمون می‌شود.

۷- مخدوش کردن و پاره کردن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارک امتحانی ماهیتاً از مصادیق تخلّف و تقلّب محسوب می‌شود و با داوطلبان متخلف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.

۸- رعایت پوشش اسلامی در حوزه برگزاری آزمون الزامی است.

۹- برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که هم‌زمان با پرینت کارت بر روی درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار دارد، پرینت تهیه کرده و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام کند.

۱۰- در صورت بوجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری لازم است، حداکثر تا تاریخ ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ از طریق سامانه پاسخ‌گویی اینترنتی https://request.sanjesh.org با سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور مکاتبه شود. درخواست‌های واصله بعد از تاریخ فوق قابل بررسی و پیگیری نخواهد بود.

مواد قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری در اطلاعیه دریافت کارت به اطلاع داوطلبان رسیده است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آرزوی موفقیت زلفی‌گل برای وزیر پیشنهادی علوم
نامه رئیس کمیته ملی المپیک به مقام معظم رهبری: کاروان جوان و آینده‌دار دل ملت را شاد کرد
رحیمی: نتایج تکواندو خیره کننده بود و در پاریس تاریخ سازی شد
سفر هیئت نظامی ایران به روسیه برای بازدید از نمایشگاه نظامی آرمی ۲۰۲۴
ثابتی: در مجلس دوازدهم بر ریخت و پاش‌های خودمان نظارت کنیم
ثُلث جمعیت ایران در انتظار سرنوشت مسکن ملی
تخصیص اعتبار تا ۲۰۰ میلیون یورو برای ثبت سفارش‌‌ دارو و تجهیزات پزشکی
کاهش قیمت سکه و افزایش دلار مبادله‌ای در معاملات امروز
بهترین کفش برای پیاده روی اربعین
کدام ورزشکاران المپیک ۲۰۲۴ از خدمت سربازی معاف می‌شوند؟
کشتی آزاد در حسرت ۸ ساله طلا/ سامورایی‌ها شگفتی‌ساز شدند
پایان کار کاروان ورزشی ایران با ۱۲ مدال در المپیک پاریس
قالیباف: از فردا جلسات بررسی وزرا در کمیسیون‌ها برگزار می‌شود
طرح اصلاح قانون مربوط به ورود و اقامت اتباع خارجه در ایران اعلام وصول شد
سخنگوی سپاه: اسرائیل ‌پاسخ ترور هنیه در تهران را دریافت خواهد کرد
تقدیر ۲۲۱ نماینده از تلاش‌های دولت شهید رئیسی در حوزه راه و شهرسازی
اخراجی دولت سیزدهم وزیر پزشکیان می شود؟
عکس سلفی آذرپیرا با پرچم فلسطین +عکس
واکنش عضو کمیسیون امنیت مجلس به تحریک رئیس‌جمهور برای دور زدن قانون
آذرپیرا به برنز المپیک رسید
دستگیری دختر پسرنما در مشهد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top