تاریخ انتشار: سه شنبه 1403/05/23 - 15:04
کد خبر: 513869

کارت شرکت در آزمون صلاحیت حرفه ای روانشناسان و مشاوران منتشر شد

کارت شرکت در آزمون صلاحیت حرفه ای روانشناسان و مشاوران منتشر شد

کارت شرکت در آزمون صلاحیت حرفه ای روانشناسان و مشاوران سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران سال ۱۴۰۳ منتشر شد. این آزمون جمعه ۲۶ مرداد برگزار می شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسان و مشاوران سازمان نظام روانشناسان و مشاوره سال ۱۴۰۳ صبح روز جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ برگزار می شود.

شروع فرآیند برگزاری آزمون ساعت ۸ صبح است. درب های ورود به جلسه نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد، داوطلبان باید قبل از بسته شدن درب های ورودی در محل حوزه امتحانی ذیربط حضور داشته باشند.

کارت شرکت در آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسان و مشاوران سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران سال ۱۴۰۳ در سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور منتشر شده است.

در جلسه امتحان به هر داوطلب یک بسته آزمونی داده می شود که حاوی یک برگ پاسخنامه و یک جلد دفترچه آزمون (شماره یک) است. در مستطیل بالای پاسخنامه شماره داوطلبی، نام خانوادگی و نام درج شده است.

در مستطیل بالای پاسخنامه نباید چیزی نوشت یا علامتی گذاشت و به غیر از محل های مشخص شده در روی پاسخنامه از نوشتن و یا علامتگذاری در سایر محل ها خودداری شود، در غیراین صورت فرد به عنوان متخلف معرفی و برابر مقررات مربوط با وی رفتار خواهد شد.

داوطلب پس از باز کردن بسته نایلونی حاوی دفترچه سؤال و پاسخنامه در زمانی که از بلندگو اعلام می شود، لازم است نام خانوادگی و نام خود را با نام خانوادگی و نام و شماره مندرج در پاسخنامه را با شماره صندلی و شماره مندرج در روی کارت ورودی خود مقایسه کند تا مطمئن شود بین آنها هیچ اختلافی نیست و درصورت مشاهده تفاوت، بیدرنگ موضوع را به نزدیکترین مراقب در جلسه اطلاع دهد و موضوع را دنبال کند تا اختلاف برطرف شود.

داوطلب باید محل مخصوص جوابی را که در پاسخنامه برای هر سؤال در نظر می گیرد بوسیله مداد سیاه نرم پررنگ (نه خودکار، نه مدادکپی و...) پرکند. چون پاسخنامه بوسیله ماشین علامتخوان تصحیح می شود از کثیف کردن، تاکردن و یا گذاشتن هرگونه علامت و اثری بر روی آن خودداری شود.

جوابها باید فقط در پاسخنامه با پرکردن محل مخصوص آنها به وسیله مداد سیاه نرم پر رنگ مشخص شود. پاسخ هایی که به هر نحو دیگر در پاسخنامه (مثلاً به جای پر کردن محل مخصوص علامت ضربدر (×) گذاشته و یا بطور یکنواخت پر رنگ نشود) و یا در دفترچه آزمون علامتگذاری یا نوشته شود قابل تصحیح با ماشین نیست.

در تست های چهارجوابی برای هر پاسخ صحیح سه نمره مثبت و برای هر پاسخ غلط به منظور خنثی کردن پاسخ های حدسی و یا تصادفی یک نمره منفی منظور خواهد شد. بنابراین به داوطلبان توصیه می شود اگر پاسخ صحیح سؤالی را اصلاً نمی دانند به آن سؤال جواب ندهند زیرا به سؤالات بدون جواب نمره منفی و یا مثبت تعلق نمی گیرد و اگر به سؤالی بیش از یک پاسخ داده شود پاسخ آن سؤال، غلط محسوب خواهد شد و به آن سؤال یک نمره منفی تعلق خواهد گرفت.

تذکرخیلی مهم: داوطلبان، لازم است مستطیلهای مربوط به گزینه انتخابی خود را در پاسخنامه با مداد سیاه نرم پررنگ بطور کامل سیاه (مشکی) کنند. در صورتیکه قسمتی از مستطیل مورد نظر بطور کامل سیاه (مشکی) نشده باشد، در این مورد مسؤولیت به عهده داوطلب خواهد بود.

آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسان و مشاوران سازمان نظام روانشناسان و مشاوره سال ۱۴۰۳ در ۱۴ شهرستان برگزار می شود. نام و آدرس محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون داوطلبان درج شده است.

به هریک از داوطلبان آزمون یک بسته آزمونی داده می شود که حاوی یک برگ پاسخنامه و دفترچه آزمون (کد دفترچه ۴۰۰) است. داوطلبان لازم است در مدت ۱۰۰ دقیقه به ۱۰۰ سؤال مندرج در دفترچه آزمون پاسخ دهند.

مواد امتحانی شامل: راهبری حرفه‌ای، اخلاق حرفه‌ای، خلاقیت حرفه‌ای، مسائل فرهنگی و اجتماعی است.

تذکرات خیلی مهم؛

در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است. داوطلبان برای حضور در جلسه آزمون علاوه بر کارت شرکت در آزمون، باید کارت ملی و یا شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مداد پاککن، مداد تراش، سنجاق و ماسک نیز به همراه داشته باشند.

حوزه های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، کیف دستی، ساک دستی، ماشین حساب، کتاب، جزوه و ... معذور هستند، بنابراین اکیداً توصیه می شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جدا خودداری شود.

رد و بدل کردن هر نوع وسیله از قبیل لوازم التحریر، یادداشت، ... و همچنین خارج کردن ملزومات آزمون (پاسخنامه، کارت شرکت در آزمون و یا دفترچه سؤالات) از جلسه آزمون تخلف محسوب می شود و با داوطلبانی که اقدام به این تخلف کنند طبق ضوابط رفتار خواهد شد.

همراه داشتن هر گونه وسیله الکترونیکی (از قبیل تلفن همراه (حتی بصورت خاموش)، ساعت هوشمند، انگشتر هوشمند، دستبند هوشمند، پیجر و ...) در جلسه آزمون برخلاف ضوابط است و با داوطلب به عنوان متخلّف برخورد خواهد شد.

مخدوش کردن و پاره کردن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارک امتحانی ماهیتاً از مصادیق تخلّف و تقلّب محسوب می شود و با داوطلبان متخلف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمونهای سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.

داوطلبان در صورت بوجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری برای آنها لازم است، حداکثر تا تاریخ ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی به نشانی https://request.sanjesh.org با سازمان ملی سنجش مکاتبه کنند. به درخواست های واصله بعد از تاریخ فوق قابل بررسی و پیگیری نخواهد بود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نعمت‌زاده: هدفم کسب مدال طلا در المپیک ۲۰۲۸ است
ظفرقندی: فعالیت سیاسی در وزارت بهداشت را خیانت به مردم می دانم
روز عزت جهان اسلام
مراسم بزرگداشت شهید اسماعیل هنیه +عکس
تاکید سفارت ایران در لندن بر اجماع قوی برای پاسخ به اسرائیل
ممنوعیت همراه داشتن پاوربانک در خطوط هوایی کشور عراق
پوتین، شرایط غزه را «فاجعه انسانی» توصیف کرد
تقویم آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ دانشگاه الزهرا(س) اعلام شد
جزییات آزمون انتخاب مترجم رسمی قوه قضائیه/ کارت آزمون منتشر شد
ثبت نام وام تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز شد
کارت شرکت در آزمون صلاحیت حرفه ای روانشناسان و مشاوران منتشر شد
آخرین فرصت دانشجویان پیام نور برای تغییر محل آزمون ترم تابستان
حضور ۱۲ دانشگاه کشور در اجلاس شبکه آموزش عالی منطقه شرق آسیا
جزییات ظرفیت پذیرش در دکتری تخصصی رشته های داروسازی سال ۱۴۰۳
دیدار شمس آذر و استقلال با VAR برگزار می‌شود؟
پاسخ تند امیرحسین زارع به پتراشویلی‌
جلسه شورای عالی بورس با حضور خاندوزی و فرزین
عذرخواهی رسمی مهدی تاج از استقلال
اعلام قیمت بلیت اتوبوس تهران به مهران
تکلیف سربازی رفتن بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران روشن شد
آجر نسوز قرمز چیست؟ + مزایا و کاربرد‌ها
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top