تاریخ انتشار: پنجشنبه 1403/05/25 - 10:05
کد خبر: 514037

اقامتگاه‌های لوکس در قلب آنتالیا: بهترین هتل‌ها برای سفرهای رویایی

اقامتگاه‌های لوکس در قلب آنتالیا: بهترین هتل‌ها برای سفرهای رویایی

باتوجه‌به حجم بالای تعداد گردشگرانی که هرسال از نقاط مختلف جهان به آنتالیا سفر می‌کنند، تعداد بسیار زیادی هتل در این شهر ساخته شده است.‌

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ با شروع تعطیلات تابستانی تعداد افرادی که شهر ساحلی آنتالیا را برای مسافرت انتخاب می‌کنند، افزایش می‌یابد. کسانی که درحال برنامه‌ریزی برای سفر به آنتالیا هستند، قبل از خرید بلیط هواپیما آنتالیا و رزرو هتل آنتالیا باید اطلاعات خود را راجع‌به‌ انواع مختلف هتل های آنتالیا افزایش دهند. برای یک سفر رویایی اقامت در هتل های پنج ستاره لوکس و لاکچری مانند هتل گرند میرامور آنتالیا بهترین گزینه است؛ زیرا در هتل های پنج ستاره سطح خدمات و امکانات رفاهی در حد استانداردهای بین‌المللی است. در این مطلب، قصد داریم تعداد از بهترین هتل های لوکس موجود در آنتالیا را معرفی کنیم.

معرفی ۴ مورد از پرطرف‌دارترین هتل های لوکس آنتالیا

باتوجه‌به حجم بالای تعداد گردشگرانی که هرسال از نقاط مختلف جهان به آنتالیا سفر می‌کنند، تعداد بسیار زیادی هتل در این شهر ساخته شده است.‌ برخی از هتل ها به دلایل مختلفی مانند نزدیکی به جاذبه های گردشگری و مراکز خرید، برخورداری از امکانات رفاهی و تفریحی متعدد، داشتن اتاق‌ها و سوئیت‌های مدرن با زیباترین چشم‌انداز و دکوراسیون داخلی، پرسنل خوش‌برخورد و مسلط به زبان‌های خارجی و... از نگاه گردشگران هتل های بهتری هستند.

گردشگرانی که هتل های پنج ستاره لوکس و لاکچری را برای اقامت انتخاب می‌کنند، هیچ نگرانی بابت بالابودن هزینه‌های هتل ندارند؛ چون از بودجه کافی برخوردار هستند و هدف آن‌ها یک سفر رویایی است. در ادامه این بخش، با چند مورد از هتل های لوکس آنتالیا آشنا خواهید شد:

هتل گرند میرامور آنتالیا

هتل گرند میرامور (Grand Mir'Amor Hotel) هتلی ۵ ستاره واقع در منطقه کمر آنتالیا است. گردشگران با اقامت در این هتل می‌توانند به جاهای دیدنی مانند پارک و ساحل مهتاب،‌ پارک آبی دولوسو، شهر باستانی فاسلیس، دینوپارک،‌ دره گرینوک، ساحل بلدیبی، تله‌کابین الیمپوس، مرکز خرید میگروس، مرکز خرید مارک آنتالیا، پارک ماجراجویی کانیون، ساحل مون‌لایت و... دسترسی داشته باشند.

امکاناتی مانند سالن بدن‌سازی، سرسره‌های آبی، جکوزی، اسپا، حمام ترکی، استخرهای روباز و سرپوشیده، فضای تفریحی رایگان کنار استخر، رستوران، زمین بازی کودکان، ممنوع‌نبودن ورود حیوانات خانگی، اتاق‌های متنوع با منوی بالش درجه‌یک، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام، یخچال، مینی‌باز، اینترنت رایگان و... هتل گرند میرامور آنتالیا را به یک هتل عالی و تمام‌‌عیار تبدیل کرده است. گردشگران با رزرو این هتل می‌توانند رویایی‌ترین سفر خارجی خود را تجربه کنند.

هتل کنکورد دلوکس ریزورت

هتل کنکورد دلوکس ریزورت (Concorde De Luxe Resort) یکی‌دیگر از هتل‌ های محبوب ۵ ستاره آنتالیا است که در منطقه لارا قرار دارد. گردشگران با اقامت در این هتل لوکس می‌توانند یک سفر رویایی و به‌یادماندنی را تجربه کنند. از جاذبه های گردشگری نزدیک به این هتل می‌توان به آکواریوم آنتالیا، پارک آبی دلفین لند، ساحل مرمرلی، ساحل اینجکوم، برج ساعت آنتالیا و... اشاره کرد.

مهمانان هتل کنکور دلوکس ریزورت می‌توانند از خدمات و امکاناتی شامل استخرهای روباز و سرپوشیده، پارکینگ رایگان، سالن اسپا و ماساژ، ۷ رستوران با بهترین غذاها، اینترنت رایگان، اتاق‌ها و سوئیت‌های مجهز به بالکن، سیستم تهویه مطبوع، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون، یخچال، مینی‌بار، مبلمان مدرن و... استفاده کنند.

هتل ویند اف لارا

هتل ویند اف لارا (Wind of Lara Hotel and SPA) از هتل های لوکس و ۵ ستاره آنتالیا به‌شمار می‌رود که در منطقه لارا قرار دارد و امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. با اقامت در این هتل نیز می‌توان یک سفر رویایی را تجربه کرد و به‌راحتی جاهای دیدنی مانند تات گلف بلک، باشگاه گلف آنتالیا، بلوار آتاتورک، پارک کارالی اوغلو، شهر قدیم آنتالیا یا کالیچی، پارک آبی دلفین لند، گرند بازار لارا، مرکز خرید آکاپارک و... دسترسی پیدا کرد.

امکانات موجود در این هتل عبارت‌اند از: اتاق‌ها و سوئیت‌هایی مجهز و راحت با چشم‌انداز دریا و محوطه هتل، ساحل اختصاصی، سونا، جکوزی، اجاره خودرو، اینترنت وای‌فای رایگان در تمام قسمت‌های هتل، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر، باشگاه کودکان، تجهیرات بیلیارد، باشگاه و مرکز فیتنس، رستوران، سرو صبجانه رایگان در اتاق و... .

هتل گرانادا لاکچری باک

هتل ۵ ستاره گرانادا لاکچری بلک (Granada Luxury Belek) یکی‌دیگر از هتل های لوکس و لاکچری در قلب آنتالیا است. گردشگران با اقامت در این هتل لاکچری یوآل می‌توانند به جاذبه های گردشگری و مراکز خرید معروفی مانند مانند مرکز خرید آلانیوم، معبد آپولو سیده، آمفی‌تئاتر تاریخی، آسپندوس، تم پارک لند آف لجندز، بازار آنتالیا، گرند بازار لارا و... دسترس داشته باشند.

در داخل این هتل امکاناتی شامل مینی کلاب برای کودکان، شهربازی، پارک‌های آبی، رستوران، اینترنت رایگان، استخر، گرم‌کن شیشه‌ شیر کودک، اتاق‌های مجهز به حمام، سرویس بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، بالکن، یخچال، تلویزیون، ماهواره، صندوق امانات، گاوصندوق، مینی‌بار، حمام، لوازم بهداشتی رایگان، وان کودک، حوله، سشوار و... وجود دارد.

خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل آنتالیا را در سایت معتبر فلای تودی به‌صورت آنلاین انجام دهید

در این مطلب، چهار مورد از بهترین و پرطرف‌دارترین هتل های آنتالیا شامل هتل گرند میرامور آنتالیا، هتل کنکورد دلوکس ریزورت آنتالیا، هتل ویند اف لارا آنتالیا و هتل گرانادا لاکچری بلک آمریکا را معرفی کردیم و توضیح دادیم که گردشگران با اقامت در این هتل ها و با استفاده از خدمات و امکانات رفاهی و لوکس آن‌ها می‌توانند رویایی‌ترین سفر زندگی خود را تجربه کنند.

درصورتی‌که قصد خرید آنلاین بلیط هواپیما آنتالیا و رزرو یکی از هتل های لوکس و ۵ ستاره این شهر را دارید، وارد سایت «فلای تودی» شوید. این سایت درحال حاضر یکی از معتبرترین و قابل اعتماد‌ترین مراجع آنلاین خدمات گردشگری ایران به‌شمار می‌رود و کاربران زیادی را به‌خود جذب کرده است. در این سایت به‌سادگی و در مدت زمانی کوتاه می‌توان مراحل خرید بلیط و رزرو هتل را انجام داد. اگر در هریک از مراحل با سوالی مواجه شدید، با پشتیبانی سایت فلای تودی تماس بگیرید.

 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
استخدام ۱۲۹ هزار نفر در وزارت آموزش و پرورش در سال‌جاری
صحت سنجی حمله هکری ایران به انتخابات آمریکا
یارانه ۴۰۰ هزار تومانی واریز شد
هزینه VAR پول رضایتنامه یک بازیکن هم نیست!
نگرانی آمریکا از احتمال درگیری همزمان با روسیه و چین
رایزنی بلینکن با وزیر خارجه مصر درباره آتش‌بس در غزه
پزشکیان: سپردن کار به افراد کارنابلد خیانت است
برنامه های حمایتی شاخص بورس را بالا کشید
بهترین مرکز خرید پرینتر سه بعدی
دفاع چپ پرسپولیس نرسید!
اتفاقات غیرمنتظره قبل از پرسپولیس - ذوب‌آهن
محورهای رایزنی ترامپ و نتانیاهو
ولیعهد سعودی از احتمال ترور خود خبر داد
عزاداری زائران آذربایجانی در مرز تمرچین +فیلم
معتبرترین سایت خرید تتر در ایران
اقامتگاه‌های لوکس در قلب آنتالیا: بهترین هتل‌ها برای سفرهای رویایی
قوانینی که قبل از سفر به ترکیه باید بدانید!
نکاتی برای انتخاب مجله مناسب و تضمین چاپ مقاله
اسمز معکوس صنعتی و فیلتر آب صنعتی: بهترین راه‌حل‌ها برای تصفیه آب در صنایع
انقلاب در دنیای زیبایی با لیزر سایناشور!
بهترین مارک فلش مموری؛ معرفی ۱۰ رقیب ۲۰۲۴
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top