تاریخ انتشار: پنجشنبه 1403/05/25 - 18:30
کد خبر: 514063

در نامه دفتر تحکیم وحدت مطرح شد؛

آزمون مهم مجلس؛ نه به مردودین وزارت بهداشت

آزمون مهم مجلس؛ نه به مردودین وزارت بهداشت

امید است مجلس محترم با عدم رای اعتماد به نامزد مذکور فضا را برای ایجاد نوعی از وفاق ملی در فضای دانشگاه که مورد تاکید ریاست محترم‌جمهور نیز هست فراهم آورند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دفتر تحکیم وحدت در خصوص معرفی وزیر پیشنهادی بهداشت در دولت چهاردهم نامه‌ای خطاب به نمایندگان مجلس منتشر کرد.

در بخشی از این نامه آمده است: فتنه ۸۸ بعنوان خط قرمز اصلی نظام اسلامی است.‌ اگر‌ چنانچه آن روزها نظام و رهبری معظم انقلاب بر رای مردم تاکید نمیکردند امروز شاهد خروج نام جناب آقای دکتر پزشکیان از صندوق رای مردم نبودیم و مشخص نبود که پس از هر انتخابات جریانات غوغاسالار آیا نتایج انتخابات را خواهند پذیرفت یا خیر.  

متن کامل این نامه به شرح زیر می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

 تهمت زدن به یک شخص گناه است، تهمت زدن به یک نظام اسلامی(تهمت تقلب در انتخابات ۸۸)،به یک مجموعه، گناه بسیار بزرگتری است.

رهبری معظم انقلاب  ۱۳۸۸/۰۶/۲۹

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی

نیک مستحضرید هم اکنون مجلس شورای اسلامی درآزمونی خطیر جهت حفظ منافع ملت ایران و حراست از خطوط قرمز نظام اسلامی قرار گرفته است. بنظر میرسد برخی از کاندیداهای معرفی شده جهت تصدی جایگاه وزارت توسط رییس محترم جمهوری شایستگی لازم جهت کسب این جایگاه مهم را ندارند.

در راس افرادی که به عنوان هییت وزیران به مجلس معرفی شده اند متاسفانه جناب آقای محمدرضا ظفرقندی به عنوان وزیر پیشنهادی بهداشت معرفی گردیده است که فعالین دانشجویی نسبت به اعتماد خانه ملت به ایشان تذکر و هشدار میدهد:

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یکی از مهم ترین وزارت خانه هاییست که از جان مردم محافظت به عمل می آورد. همچنین این وزارت خانه به عنوان دستگاه بالادستی آموزش علوم پزشکی و بهداشتی میباشد و ده ها دانشگاه علوم پزشکی زیر نظر این وزارت خانه است.‌

طبیعت چنین وزارت خانه مهمی حکم میکند که سکاندار آن فردی باشد که از گرایشات جناحی و جنجالی به دور بماند. متاسفانه کارنامه آقای ظفرقندی نه تنها از مواصع جناحی و باندی خالی نیست بلکه بعضا در مواضع خود از گرایشات جناحی نیز عبور کرده و مواضع شبه براندازانه اتخاذ نموده اند. سو استفاده از نام مقدس انجمن اسلامی در اوج اغتشاشات ۱۴۰۱ و تعبیر اغتشاشات زن، زندگی، آزادی به جنبشی پاک نشان از مواضع شبه براندازانه ایشان دارد. 

فتنه ۸۸ بعنوان خط قرمز اصلی نظام اسلامی است.‌ اگر‌ چنانچه آن روزها نظام و رهبری معظم انقلاب بر رای مردم تاکید نمیکردند امروز شاهد خروج نام جناب آقای دکتر پزشکیان از صندوق رای مردم نبودیم و مشخص نبود که پس از هر انتخابات جریانات غوغاسالار آیا نتایج انتخابات را خواهند پذیرفت یا خیر. متاسفانه جناب آقای ظفرقندی پس‌ از گذشت ۱۵ سال از آن فتنه و آشکار شدن دروغ واضح تقلب به نظام اسلامی همچنان سعی در حمایت از سران فتنه و ایجاد شبهه در نتایج آن انتخابات دارند.

سوال اینجاست که آیا چنین فردی که هرگاه خروجی صندوق رای مطلوب نظرش نباشد نظام را متهم به مهندسی میکند بایستی در جایگاه وزارت نظام جمهوری اسلامی بنشیند و اگر در این جایگاه قرار بگیرد آیا با صدایی رساتر به اتهام افکنی علیه نظام دامن نخواهد زد؟

در پایان اعلام میداریم که رای و نظر نمایندگان محترم مجلس دوازدهم که همانا با شعار انقلابی گری از مردم رای گرفته مورد رصد جریان دانشجویی قرار خواهد گرفت و این بزنگاه مهم در حافظه تاریخی فعالین دانشجویی ثبت خواهد شد.

امید است مجلس محترم با عدم رای اعتماد به نامزد مذکور فضا را برای ایجاد نوعی از وفاق ملی در فضای دانشگاه که مورد تاکید ریاست محترم‌جمهور نیز هست فراهم آورند. لازم به ذکر است که پیش بینی میشود چنانچه فرد مذکور از مجلس محترم رای اعتماد بگیرد با اتخاذ مواضع ناسنجیده ای که علیه ارکان نظام اسلامی داشته است حتما فضای دانشگاه ها به سمت التهاب سیاسی پیش خواهد رفت و در آن آوردگاه حساس تشکلهای انقلابی دانشجویی از رسالت انقلابی خویش در مخالفت با ایشان کوتاهی نخواهند نمود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آزمون مهم مجلس؛ نه به مردودین وزارت بهداشت
سخنرانی استاد پناهیان در مسیر پیاده روی اربعین +عکس
تماس ژاپن با وزارت خارجه ایران؛ منطقی باشید!
موافقت کمیسیون عمران مجلس با برنامه‌های وزرای نیرو، راه و کشور
میانگین سنی زائران اربعین اعلام شد
هادی عامل: عذاب کشیدم و از امیرحسین زارع عذرخواهی کردم
هاآرتص: اسرائیل در آستانه فروپاشی
اسامی ۸ کرم غیرمجاز
تصادف اتوبوس مسافربری مشهد–شلمچه
استخدام ۱۲۹ هزار نفر در وزارت آموزش و پرورش در سال‌جاری
صحت سنجی حمله هکری ایران به انتخابات آمریکا
یارانه ۴۰۰ هزار تومانی واریز شد
هزینه VAR پول رضایتنامه یک بازیکن هم نیست!
نگرانی آمریکا از احتمال درگیری همزمان با روسیه و چین
رایزنی بلینکن با وزیر خارجه مصر درباره آتش‌بس در غزه
پزشکیان: سپردن کار به افراد کارنابلد خیانت است
برنامه های حمایتی شاخص بورس را بالا کشید
بهترین مرکز خرید پرینتر سه بعدی
دفاع چپ پرسپولیس نرسید!
اتفاقات غیرمنتظره قبل از پرسپولیس - ذوب‌آهن
محورهای رایزنی ترامپ و نتانیاهو
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top