تاریخ انتشار: شنبه 1403/05/27 - 15:13
کد خبر: 514146

کارت آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی ۳۰ مرداد منتشر می شود

کارت آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی ۳۰ مرداد منتشر می شود

جزییات نحوه دریافت کارت آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سال ۱۴۰۳ اعلام شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ کارت شرکت در آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سال ۱۴۰۳ از روز سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

داوطلبان برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، کد ملی، سال تولد) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و بر اساس آدرس و زمان تعیین‌شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار الزامی است.

چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ورود به سامانه پاسخ‌گویی اینترنتی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام کند.

این امکان برای داوطلبانی فراهم است که در سامانه پاسخ‌گویی عضو باشند. لذا ضرورت دارد داوطلبانی که اطلاعات فوق را مفقود نموده‌اند با عضویت در این سامانه نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام کنند.

نحوه اقدام در صورت وجود مغایرت در مندرجات کارت شرکت در آزمون:

۱- با توجه به دریافت اطلاعات شناسنامه‌ای متقاضیان از سامانه ثبت‌احوال، امکان ویرایش اطلاعات شناسنامه‌ای وجود ندارد. لذا چنانچه مغایرتی در اطلاعات شناسنامه‌ای کارت شرکت در آزمون وجود دارد ضروری است موارد مغایرت را از اداره ثبت‌احوال منطقه سکونت خود پیگیری کنند.

۲- چنانچه داوطلب به اطلاعات بندهای مربوط به سهمیه ایثارگران، تاریخ فارغ‌التحصیلی، عنوان مقطع و رشته تحصیلی، استان حوزه محل انتخاب سردفتری اسناد رسمی) معترض است می‌تواند حداکثر تا ۲ شهریور ۱۴۰۳ منحصراً به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند.

۳- درصورتی‌که داوطلب نسبت به بند مربوط به جنس در کارت شرکت در آزمون معترض است و یا چنانچه شماره داوطلبی به صورت عددی و یا به صورت حروف ناخواناست ضروری است در روز پنجشنبه اول شهریور ۱۴۰۳ از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰ و از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۸۰۰ بر اساس مندرجات جدول اعلامی به نماینده سازمان ملی سنجش مستقر در واحد رفع نقص مراجعه کند.

۴- چنانچه مغایرتی در اطلاعات مربوط به بند سهمیه ثبت‌نامی کارت شرکت در آزمون وجود دارد (برای متقاضیان استفاده از سهمیه بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت جهاد کشاورزی) لازم است جهت اعلام مغایرت حداکثر تا تاریخ ۲ شهریور ۱۴۰۳ منحصراً به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه و نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند تا درصورت تایید سهمیه توسط ارگان مربوط، سهمیه مورد نظر برای شما اعمال شود. در غیراین‌صورت با سهمیه آزاد گزینش خواهید شد و هیچ‌گونه اعتراضی قابل قبول نیست.

تذکر مهم:

داوطلبانی که در زمان ثبت‌نام متقاضی استفاده از سهمیه بودند و سهمیه درخواستی آنان از طرف ارگان مربوط مورد تایید قرار نگرفته است، ضرورت دارد پس از مراجعه به قسمت ویرایش اطلاعات و اصلاح سهمیه، حداکثر تا تاریخ ۶ شهریور ۱۴۰۳ موضوع عدم تایید سهمیه خود را از ارگان ذیربط پیگیری کنند.

۵- چنانچه کارت شرکت در آزمون فاقد عکس است و یا عکس روی کارت اشکالاتی از جمله؛ فاقد مُهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس دارد، لازم است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴ ×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور مستقر در واحد رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاری آزمون مراجعه کنند و موضوع را پیگیری کرده تا مشکل برطرف شود، در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی خواهد شد.

چگونگی رفع نقص کارت شرکت در آزمون:

نماینده سازمان ملی سنجش در روز پنجشنبه اول شهریور ۱۴۰۳ از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰ و از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۸۰۰ در واحد رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد. داوطلبانی که براساس توضیحات بند «ب» لازم است به نماینده رفع نقص کارت مراجعه کنند، برای اطلاع از نشانی واحد رفع نقص کارت هر شهرستان، جدول مندرج در بند (و) همین اطلاعیه را ملاحظه کنند.

یادآوری های مهم‌:

برای حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینتِ کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار الزامی است.

فرآیند برگزاری آزمون از ساعت‌ ۸:۰۰ صبح (هشت صبح) روز جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ شروع خواهد شد و دربِ ورودی حوزه های امتحانی رأس‌ ساعت‌ ۷:۳۰ (هفت و سی) بسته خواهد شد، لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درب‌های ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد. رَد و بَدل کردن این موارد در جلسه آزمون تخلف محسوب می شود.

داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، ریموت کنترل، هرگونه یادداشت و نظایر آن به جلسه آزمون اکیداً خودداری کنند. به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی شده و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری که بخشی از آن در بند «ﻫ » آمده است، رفتار خواهد شد.

به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد.

حوزه های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و … معذور هستند، بنابراین توصیه اکید می شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.

داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام کنند.

متقاضیان لازم است درصورت بوجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری آزمون برای آنها، نسبت به ارسال درخواست حداکثر تا تاریخ ۸ شهریور ۱۴۰۳ از طریق سامانه پاسخ‌گویی اینترنتی مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی https://request.sanjesh.org اقدام کنند. درخواست‌های واصله بعد از تاریخ فوق قابل بررسی و پیگیری نخواهد بود.

استان و شهرهای محل برگزاری و آدرس محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی ۱۴۰۳

استان شهر محل برگزاری موسسه آموزش عالی محل رفع نقص محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون حوزه خواهران و برادران
آذربایجان شرقی تبریز دانشگاه تبریز تبریز: بلوار ۲۹ بهمن دانشگاه تبریز، مدیریت امور آموزشی
آذربایجان غربی ارومیه دانشگاه ارومیه ارومیه: خیابان شهید بهشتی، دانشگاه ارومیه، ستاد مرکزی پردیس دانشگاهی دانشگاه ارومیه
اردبیل اردبیل دانشگاه محقق اردبیلی اردبیل: خیابان دانشگاه، دانشگاه محقق اردبیلی، ورودی دانشکده کشاورزی
اصفهان اصفهان دانشگاه اصفهان اصفهان: میدان آزادی، خیابان دانشگاه، درب شمالی دانشگاه اصفهان، ساختمان ستاد آزمونها
البرز کرج دانشگاه خوارزمی-پردیس کرج کرج: میدان حصارک، دانشگاه خوارزمی، ساختمان مرکزی، اتاق ۲ آموزش
ایلام ایلام‌ دانشگاه ایلام ایلام: بلوارپژوهش، دانشگاه ایلام، سازمان مرکزی طبقه همکف
بوشهر بوشهر دانشگاه خلیج فارس بوشهر بوشهر: بهمنی، خیابان شهید ماهینی، دانشگاه خلیج فارس، سازمان مرکزی، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی
تهران تهران حوزه برادران و خواهران: دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره تهران: خیابان انقلاب، میدان فردوسی، بن بست شاهرود
چهارمحال و بختیاری شهرکرد دانشگاه شهرکرد شهرکرد: بلوار رهبر، دانشگاه شهرکرد، معاونت آموزشی، ستاد برگزاری آزمون ها
خراسان جنوبی بیرجند دانشگاه بیرجند بیرجند: انتهای بلوار دانشگاه، پردیس شوکت آباد دانشگاه بیرجند، سازمان مرکزی دانشگاه، اتاق شماره ۱۳۴
خراسان رضوی مشهد دانشگاه فردوسی مشهد مشهد: ابتدای بلوار وکیل‌آباد، روبروی پارک ملت، درب شمالی دانشگاه فردوسی مشهد ، ساختمان آموزش دانشگاه
خراسان شمالی بجنورد دانشگاه بجنورد بجنورد: کیلومتر ۴ جاده اسفراین، دانشگاه بجنورد
خوزستان اهواز دانشگاه شهید چمران اهواز اهواز: جنب پل پنجم، اتوبان گلستان، ورودی دانشگاه شهید چمران اهواز
زنجان زنجان دانشگاه زنجان زنجان: کیلومتر ۶ جاده تبریز- دانشگاه زنجان - ساختمان مرکزی واحد رایانه
سمنان سمنان دانشگاه سمنان سمنان: کیلومتر ۳ جاده دامغان پردیس شماره یک دانشگاه مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه
سیستان و بلوچستان زاهدان دانشگاه سیستان و بلوچستان زاهدان: خیابان دانشگاه، ورودی زیباشهر، سازمان مرکزی دانشگاه سیستان و بلوچستان، دفتر معاونت آموزشی
فارس شیراز دانشگاه شیراز شیراز: خیابان ساحلی غربی مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز
قزوین قزوین دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین قزوین: بلوار شهید سلیمانی، دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)، سایت فنی و مهندسی
قم قم دانشگاه قم قم: بلوار غدیر بعد از شهرک قدس جنب درب ورودی دانشگاه
کردستان سنندج دانشگاه کردستان سنندج: بلوار پاسداران، بالاتر از بیمارستان تامین اجتماعی، دانشگاه کردستان، امور آموزشی
کرمان کرمان دانشگاه شهیدباهنر کرمان کرمان: بلوارجمهوری اسلامی ، چهارراه امیرکبیر، دانشکده فنی و مهندسی
کرمانشاه کرمانشاه دانشگاه رازی کرمانشاه کرمانشاه: طاق بستان، خیابان دانشگاه، سازمان مرکزی دانشگاه
کهگیلویه و بویراحمد بویراحمد (یاسوج‌) دانشگاه یاسوج یاسوج: میدان معلم، خیابان دانشجو، دانشگاه یاسوج، اداره آموزش
گلستان گرگان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گرگان : خیابان شهید بهشتی، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
گیلان رشت دانشگاه گیلان رشت: بلوار حافظ، خیابان ملت، روبروی درب غربی شهربازی، پردیس دانشگاه گیلان
لرستان خرم‌آباد دانشگاه لرستان خرم‌آباد: دانشگاه لرستان، کیلومتر ۵ جاده خرم آباد- تهران، ساختمان مدیریت امور آموزشی
مازندران ساری دانشکده فنی امام محمد باقر (ع) ساری ساری: بلوار خزر، خیابان شهید مطهری (طبرستان)، دانشکده فنی امام محمدباقر (ع)
مرکزی اراک دانشگاه اراک اراک: میدان شریعتی ، ابتدای بلوار میرزای شیرازی ، دانشگاه اراک، درب اصلی دانشگاه، روبروی باجه انتظامات
هرمزگان بندرعباس دانشگاه هرمزگان بندرعباس: آزادشهر، بلوار افروز شهابی پور، پردیس شماه ۲ دانشگاه هرمزگان (بنیاد نخبگان)
همدان ‌همدان دانشگاه بوعلی سینا همدان همدان: چهارراه پژوهش بلوار شهید احمدی روشن دانشگاه بوعلی سینا سازمان مرکزی دانشگاه
یزد یزد دانشگاه یزد یزد: صفائیه، بلواردانشگاه ، دانشگاه یزد، ورودی درب دانشگاه

مواد قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری در اطلاعیه درج شده است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نوزادان دوقلو به هوای مادر پزشکشان ترور شدند+ عکس
پرداخت وام بدون اولویت فاقد وجاهت است
پیام روشن «عماد ۴» به آرایش نظامی سنتکام
تقلای بی‌حاصل غرب برای نجات اسرائیل از مجازات
فیلترینگ چرا آمد؟ چگونه باید برود؟
۱۴ توصیه امام صادق(ع) به زائران امام حسین(ع)
زائران مراقب نیش پشه آئدس باشند
ادامه مذاکرات آتش‌بس در دوحه
سریع‌ترین دوقلوی هوش مصنوعی انسان از راه رسید
مراحل پایانی ساخت کشتی سفارش ایران در روسیه
تاکنون موردی از آبله میمونی در ایران شناسایی نشده است
یحیی گل محمدی و جواد نکونام زائر اربعین شدند +عکس
زائران حسینی قبل از فرا رسیدن روز اربعین به کشور بازگردند
نمایندگان «پزشکیان» را تشویق کردند
توصیه هایی از اهل بیت(ع) برای هزینه کردن در سفر اربعین
اسحاقی: باید از هرگونه دوقطبی سازی پرهیز شود
ضرب و شتم خانم پرستار در بیمارستان
آزمون کاردانی فنی و حرفه‌ای ۲ شهریور برگزار می‌شود
کارت آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی ۳۰ مرداد منتشر می شود
جندق اصفهان لرزه‌ خیزترین منطقه کشور اعلام شد
فاطمی: اعضای کابینه باید به برنامه‌ها، شعارها و رویکردهای رئیس جمهوری باور داشته باشند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top