تاریخ انتشار: یکشنبه 1403/05/28 - 16:37
کد خبر: 514213

ظفرقندی نظارت استصوابی شورای نگهبان را انهدام جمهوریت میداند

 ظفرقندی نظارت استصوابی شورای نگهبان را انهدام جمهوریت میداند

نماینده بجنورد در مجلس در مخالفت با گزینه پیشنهادی وزارت بهداشت خطاب به ظفرقندی گفت: معرفی شما به این مجلس به عنوان وزیر، ماحصل همین نظارت استصوابی است که آن را انهدام جمهوریت خواندید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»،  محمد پاکمهر نماینده بجنورد در مجلس در مخالفت با گزینه پیشنهادی وزارت بهداشت طی سخنانی اظهار داشت: نمایندگان محترم مجلس بنده از شما تقاضا می‌کنم که مواضع آقای ظفرقندی نسبت به جریان فتنه را مطالعه کنید. همچنین مواضع ایشان  نسبت به اغتشاشات چند سال اخیر را بخوانید.

وی افزود: مواضع ایشان نسبت به انتخابات مجلس شورای اسلامی دور دوازدهم را مطالعه کنید که گفتند مشارکت حداکثری ولی در عمل مهندسی انتخابات است. آقای ظفرقندی در آن برهه گفته بود که این نوع نظارت استصوابی شورای نگهبان انهدام جمهوریت است که برای آن انقلاب شد.

نماینده بجنورد در مجلس خطاب به ظفرقندی تاکید کرد: معرفی شما به این مجلس به عنوان وزیر، ماحصل همین نظارت استصوابی است که شما آن را انهدام جمهوریت خواندید. جالب است که ایشان از نمایندگانی که معتقد است با مهندسی انتخابات روی کار آمدند انتظار رای اعتماد دارد.

پاکمهر خاطرنشان کرد: ما نمی‌توانیم سکان هدایت وزارتخانه‌ای که با جان مردم سروکار دارد را به شخصی سیاسی بسپاریم. ایشان هیچ برنامه‌ای برای مقابله با سقط جنین و فرزند آوری و سلامت گردشگری و اینکه 6 میلیارد یورو درآمدزایی در این حوزه کسب کنیم که مورد اشاره در برنامه هفتم توسعه است، ندارد.

پاکمهر همچنین گفت: در کتابچه مرکز پژوهش‌ها به برنامه وزیر پیشنهادی اشاره کرده و آورده است که به نظر می‌رسد برخی برنامه‌ها ماهیت شعار گونه دارد و برخی نیز توجه کافی به ظرفیت و رسالت وزارت بهداشت و درمان نداشته است.

نماینده بجنورد در مجلس در ادامه اظهاراتش خاطرنشان کرد: امام رحمت الله فرموده بودند که نباید افراد غیر انقلابی به مجلس معرفی شوند و در این صورت مجلس باید رد کند وگرنه باید عزای جمهوری اسلامی را بگیریم. آیا سپردن پست‌های کلیدی مثل وزارت بهداشت که با نظام زاویه دارند، آیا با سوگند ما همخوانی دارد.

وی افزود: من خود پزشک هستم و خوب می‌دانم که آقای ظفرقندی دارای سوابق ایثارگری و جبهه است و قضاوت راجع به حال او است. رهبری در مورد انتخاب وزرا 12 شاخص معرفی کردند به من نسبت به تخصص آقای ظفرقندی صحبتی ندارم اما اینکه تاپ بن دندان به نظام پایبند باشید این برای ما سوال است و باید حجت آن برای ما تمام شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ردپای جوکر،‌ این‌بار در زمین فرهنگ ایرانی
ساعات کار طولانی چگونه ما را می‌کُشد؟
المپیک بازی‌های فکری دانشجویان ایران فراخوان داد
کودتای ۲۸ مرداد، جنایتی قابل پیگرد در دادگاهی بین‌المللی
وظیفه‌ی ما کسب رضایت مردم است
آقای نکونام بیا واقعیت را بگو وگرنه ...
صلاحیت همه وزرای پیشنهادی در دستگاههای ذیربط تایید شده است
ارتش ما از بیم حمله غافلگیرکننده در آماده باش کامل به سر می برد
شیوع سرخک در عراق
توییت ظفرقندی باعث شد چندین آمبولانس در اغتشاشات آتش زده شود
ظفرقندی نظارت استصوابی شورای نگهبان را انهدام جمهوریت میداند
تحول در گیربکس‌ صنعتی با ورود تکنولوژی‌های نوین
برای آموزش دی جی در ایران از کجا شروع کنیم؟
وینت در کنار شما ۹ ساله شد !
چگونه شخصیت خود را بهتر بشناسیم؟ راهنمای جامع برای خودشناسی
سوء استفاده از زن؛ از کودتای ۲۸ مرداد تا مسیح علی‌نژاد
گزینه پیشنهادی وزارت علوم فاقد کاراکتر علمی است
بدون انجام دیپلماسی اقتصادی به دور تسلسل خواهیم رفت
اعضای هیئت رئیسه کمیسیون اصل نود مشخص شدند
راه مقاومت و حمایت از فلسطین را گم نخواهیم کرد
بازخوانی کودتای ۲۸ مرداد/ از نهضت ملی شدن نفت تا طلیعه انقلاب اسلامی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top