تاریخ انتشار: یکشنبه 1403/05/28 - 17:10
کد خبر: 514219

ظفرقندی:

وظیفه‌ی ما کسب رضایت مردم است

 وظیفه‌ی ما کسب رضایت مردم است

وزیر پیشنهادی بهداشت گفت: وظیفه دولت کسب رضایت مردم است و حوزه سلامت یکی از مهم‌ترین ارکان این کار است. آماده‌ام تمام تلاش و تجربه‌ی خود را برای ارتقای حوزه سلامت و کاهش رنج مردم بکار ببرم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، محمدرضا ظفرقندی وزیر پیشنهادی دولت چهاردهم برای وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی در جریان بررسی صلاحیت‌های وزرا در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بنده امروز وارد مدیریت خطیری شدم که با جان انسان‌ها مرتبط است. آماده‌ام با توان و ظرفیت و حمایت جامعه سلامت کشور تلاش کنم تا مردم به جز رنج بیماری رنج دیگری را تحمل نکنند؛ این جمله عصاره همه برنامه‌های سلامت است.

وی با قدردانی از کادر درمان در سراسر کشور افزود: وزیر بهداشت از یک‌طرف نماینده 68 دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی، 250 هزار دانش‌آموخته پزشکی و 230 هزار پرستار، 22 هزار عضو هیات علمی و بیش از 250 هزار کارکنان سلامت در 1050 بیمارستان است. هم‌چنین خدمتگزار 87 میلیون ایرانی دریافت‌کننده خدمات سلامت است. من آموخته‌ام که باید حامی مردم باشم.

وزیر پیشنهادی بهداشت گفت: با پیشرفت‌های بسیاری در عرصه سلامت، هنوز چالش‌های بزرگی در این زمینه داریم. من از روستاهای دورافتاده بعد از انقلاب تا حضور در دفاع مقدس تا بیمارستان به‌عنوان پایه‌گذار بخش جراحی عروق و روش‌های نوین درمانی داخل عروق و از طرف دیگر 40 سال است بین همکاران، کار و زندگی می‌کنم و با کادر درمانی کشور در تماسم. ریاست دانشگاه علوم پزشکی تهران و ریاست سازمان نظام پزشکی را در کارنامه دارم و به مشکلات واقفم.

ظفرقندی با بیان اینکه شرط خدمتگزاری، ازخودگذشتکی است، اظهار داشت: برای حفظ کشور از هر آسیبی تعهد می‌کنم و در عمل هم ثابت کرده‌ام. با مشکلاتی از جمله مهاجرت کادر درمان مواجهیم، هم‌چنین هزینه‌های بالای دارو و تجهیزات، کمبودهای بهداشتی در مناطق محروم روبرو هستیم. در منطقه بحران‌زده‌ای هستیم که یکی از بحران‌های آن هجوم رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین و شهادت 40 هزار انسان است.

وی بیان کرد: وظیفه دولت کسب رضایت مردم است و حوزه سلامت یکی از مهم‌ترین ارکان این کار است. آماده‌ام تمام تلاش و تجربه‌ی خود را برای ارتقای حوزه سلامت و کاهش رنج مردم بکار ببرم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ردپای جوکر،‌ این‌بار در زمین فرهنگ ایرانی
ساعات کار طولانی چگونه ما را می‌کُشد؟
المپیک بازی‌های فکری دانشجویان ایران فراخوان داد
کودتای ۲۸ مرداد، جنایتی قابل پیگرد در دادگاهی بین‌المللی
وظیفه‌ی ما کسب رضایت مردم است
آقای نکونام بیا واقعیت را بگو وگرنه ...
صلاحیت همه وزرای پیشنهادی در دستگاههای ذیربط تایید شده است
ارتش ما از بیم حمله غافلگیرکننده در آماده باش کامل به سر می برد
شیوع سرخک در عراق
توییت ظفرقندی باعث شد چندین آمبولانس در اغتشاشات آتش زده شود
ظفرقندی نظارت استصوابی شورای نگهبان را انهدام جمهوریت میداند
تحول در گیربکس‌ صنعتی با ورود تکنولوژی‌های نوین
برای آموزش دی جی در ایران از کجا شروع کنیم؟
وینت در کنار شما ۹ ساله شد !
چگونه شخصیت خود را بهتر بشناسیم؟ راهنمای جامع برای خودشناسی
سوء استفاده از زن؛ از کودتای ۲۸ مرداد تا مسیح علی‌نژاد
گزینه پیشنهادی وزارت علوم فاقد کاراکتر علمی است
بدون انجام دیپلماسی اقتصادی به دور تسلسل خواهیم رفت
اعضای هیئت رئیسه کمیسیون اصل نود مشخص شدند
راه مقاومت و حمایت از فلسطین را گم نخواهیم کرد
بازخوانی کودتای ۲۸ مرداد/ از نهضت ملی شدن نفت تا طلیعه انقلاب اسلامی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top