تاریخ انتشار: یکشنبه 1403/05/28 - 20:37
کد خبر: 514232

اعتراض هیئت مدیره پرسپولیس به عذرخواهی تاج از استقلال

 اعتراض هیئت مدیره پرسپولیس به عذرخواهی تاج از استقلال

اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به عذرخواهی رئیس فدراسیون فوتبال از باشگاه استقلال اعتراض کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»،  اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز (یکشنبه) تشکیل جلسه دادند. در این نشست مسائل مهمی مطرح و درباره آنها تصمیم‌گیری شد. همچنین با توجه به گزارش مدیرعامل، مصوباتی در اختیار وی قرار گرفت.

در نشست امروز، در ارتباط با فرایند انتقال سهام و ثبت آن که از دغدغه‌های باشگاه، هواداران و سهامداران بود گزارش کاملی ارائه شد که مورد تقدیر قرار گرفت. استماع گزارش درباره مسائل حقوقی و تصمیم‌گیری درباره پرونده‌های مفتوح نیز از موضوعات طرح شده در جلسه بود و هیئت مدیره، با توجه به اعلام نظرهای صورت گرفته از سوی وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، مراتب تشکر خود از معاونت پیشین و کنونی حقوقی باشگاه را اعلام کرد.

گزارش کمیته اقتصادی و عقد قرارداد با اسپانسرها که رویه منظمی پیدا کرده است از دیگر موارد مورد بحث بود. تشکیل تیم بانوان پرسپولیس و استماع گزارش محسن خلیلی، مدیر آکادمی فوتبال باشگاه و اقدامات و تحولاتی که در آکادمی اتفاق افتاده و در شُرف انجام است نیز بخش مهمی از جلسه را به خود اختصاص داد. اعضا همچنین از تلاش‌های خلیلی تقدیر و تشکر کردند و در ارتباط با توسعه فعالیت‌های آکادمی تصمیم‌هایی اخذ و ابلاغ شد.

رضا درویش همچنین درباره روند نقل و انتقالات و اتفاقات در شرف وقوع گزارشی را به هیئت مدیره ارائه کرد. محمد دلبری، عضو هیئت مدیره پرسپولیس در این ارتباط به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: «دغدغه‌های هواداران عزیز کاملا قابل درک و در بسیاری موارد به جا است و اتفاقا باید از این حساسیت هواداران تشکر کنیم. مدیرعامل باشگاه گزارش خوبی درباره اقدامات در حال انجام ارائه داد و در روزهای پیش رو حتما اتفاقات خوبی روی خواهد داد که هواداران را از نگرانی خارج خواهد کرد»

هیئت مدیره باشگاه همچنین از مدیرعامل به جهت پرداخت 20 درصدی دستمزد اعضای تیم در حالی که تسویه فصول گذشته صورت گرفته است، تقدیر کرد.

در نشست امروز، اعضا با توجه به مجموع اتفاقات فصل گذشته و اشتباهات داوری در طول فصل از جمله در دربی به زیان پرسپولیس، نسبت به اظهار نظر ریاست فدراسیون فوتبال در ارتباط با رقابت‌های فصل گذشته لیگ، اعتراض کردند.

همچنین با عنایت به گزارش‌ها درباره اعلام رأی پرونده علیرضا بیرانوند به سود پرسپولیس و جلوگیری از اعلام رسمی آن ابراز نگرانی و اعتراض کردند و از مدیرعامل و معاونت حقوقی خواسته شد در راستای حفظ حقوق هواداران و سهامداران، پیگیری ویژه در این ارتباط و دخالت‌های غیرورزشی داشته باشند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
گوشه ای از سطح نازل مباحث رقبای انتخاباتی آمریکا
معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور منصوب شد
واکنش توییتری مهاجرانی به صحبت‌های ثابتی
اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
آغاز رقابت‌های مچ‌اندازی قهرمانی جهان با درخشش دختر ایرانی
اعلام جزییات ثبت نام پذیرفته‌شدگان‌ آزمون‌ دکتری سال ۱۴۰۳
تجلیل فعالان مساجد سراسر کشور در مسجد مقدس جمکران
بدرقه کاروان پارالمپیک ایران در حرم مطهر رضوی +عکس
اعتراض هیئت مدیره پرسپولیس به عذرخواهی تاج از استقلال
آیت‌الله نوری‌همدانی: وضعیت اقتصادی مردم مشکل دارد
زائران اربعین حسینی در گرمای ۴۷ درجه +عکس
جستجوی مدارک و اشیاء گمشده زائران اربعین فراهم شد
رسانه عبری: در صورت بن بست در مذاکرات حزب الله حمله می‌کند
هریس در نظرسنجی‌ها از ترامپ پیشی گرفت
پنج بازی برای الهلال، چهار جام!
سبقه سیاسی و عملکرد وزرا بررسی شود
جمله نامتعارف پزشکیان صدای معلولان را درآورد!
شیوه‌نامه اجرایی شناسایی و حمایت از دانشجویان سرآمد منتشر شد
اعتراض هیئت مدیره پرسپولیس به عذرخواهی تاج از استقلال
بررسی اعتراض پرستاران در شورای امنیت کشور
هشدار «مینو محرز» درباره بیماری آبله میمونی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top