تاریخ انتشار: سه شنبه 1403/06/06 - 18:56
کد خبر: 514735

متلاشی شدن شبکه ارتشاء و مدعی اعمال نفوذ در مراجع قضایی

متلاشی شدن شبکه ارتشاء و مدعی اعمال نفوذ در مراجع قضایی

مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه از متلاشی شدن شبکه ارتشاء و مدعی اعمال نفوذ در مراجع قضایی خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در راستای عمل به تأکیدات مکرر رئیس دستگاه قضا در برخورد قاطع و قانونی با پدیده کارچاق‎‌کنی، غصب عنوان مقامات و همچنین ادعاهای واهی نفوذ در دستگاه قضائی که موجب بی‎اعتمادی اقشار مختلف و مخدوش سازی امنیت روانی جامعه می‌شود، باند بزرگ ارتشاء را شناسایی و متلاشی کردند.

مهر در خبری نوشت:طی رصدهای اطلاعاتی، سرکرده این باند بزرگ کارچاق‌کنی پرونده ه‎ای قضائی در دستگاه قضائی، ۲۹ نفر از مرتبطان آن شناسایی، بازداشت و روانه زندان شدند.

سرکرده این شبکه سازمان یافته با حضور در مراسم‌های مذهبی و سو استفاده از تصاویر مسئولان نظام، اقدام به غصب عنوان مسئولان امنیتی و قضائی کرده و با القای ارتباط با نهادهای حکومتی و قضائی، پس از اغفال اصحاب پرونده، با معرفی و حضور وکلا دادگستری در پرونده‌های قضائی ضمن قانونی جلوه دادن اقدامات خود، کارچاق‎کنی می‌نمود. معرفی تعدادی از وکلای دادگستری به عنوان رُخ در پرونده و سعی در تطمیع و پرداخت رشوه، از جمله شگردهای متهم بوده است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top