تاریخ انتشار: پنجشنبه 1403/06/15 - 22:31
کد خبر: 515482

برخی کشورهای عربی برای خشنودی دشمن تلاش می‌کنند

برخی کشورهای عربی برای خشنودی دشمن تلاش می‌کنند

رهبر جنبش انصارالله یمن افزود: مسلمانان در نوار غزه از حملات وحشیانه و نسل کشی رنج می برند و این روند باعث شد وجدان های انسانی در کشورهای غیرمسلمان بیدار شود. در کنار این بیداری وجدان، تمام مسلمانان یک مسئولیت اخلاقی و دینی در برابر حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و کرانه باختری دارند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از شبکه المسیره، عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی امروز خود تاکید کرد: مسلمانان به بررسی و الگو گرفتن از شخصیت پیامبر اکرم (ص) به شدت نیاز دارند. امت اسلامی باید امروزه به عملکرد و سنت پیامبر بازگردد. ضعف ارتباط امت اسلامی با پیامبر و قرآن باعث شده امروزه به این شرایط دچار شود و زمینه را برای شرارت‌های یهودیان مهیا سازد.

وی در ادامه افزود: مسلمانان در نوار غزه از حملات وحشیانه و نسل کشی رنج می برند و این روند باعث شد وجدان های انسانی در کشورهای غیرمسلمان بیدار شود. در کنار این بیداری وجدان، تمام مسلمانان یک مسئولیت اخلاقی و دینی در برابر حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و کرانه باختری دارند.

رهبر جنبش انصارالله یمن اضافه کرد: همکاری برخی از رژیم ها با دشمن صهیونیستی و سرسپردگی آنها به تل آویو دیگر بر همگان آشکار شده و این شرایط، ذلت بار است. بسیاری از افراد امت و دولت ها، کاملا روحیه جهادی خود را از دست داده اند. این خمودگی و نداشتن روحیه جهادی یک خطر واقعی برای امت اسلامی به شمار می رود و باعث می شود نتوانیم به سیره پیامبر اقتدا کنیم که همین مسأله نتایج خطرناکی به دنبال خواهد داشت.

وی بیان کرد: ما به غیر از انجام عبادات، وظایفی از قبیل امر به معروف و نهی از منکر و جهاد در راه خدا نیز داریم. ترک جهاد در راه خدا در سایه حملات گسترده علیه امت اسلامی از سوی دشمنان پیامدهای خطرناکی به دنبال دارد. قرآن برخی از این افراد را منافق توصیف می کند. مهم ترین نقش منافقان، ارتباط گرفتن با کافران و منصرف کردن مسلمانان از مسیر جهاد با ترساندن آنها بود. ساکنان مدینه منوره که ۵ هزار نفر بودند عذری برای ترک جهاد نداشتند چه برسد به ۳۰۰ میلیون عرب که از حمایت از فلسطین شانه خالی می کنند.

رهبر جنبش انصارالله یمن اضافه کرد: کشورهای عربی تنها نظاره گر جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها، هتک حرمت آنها و سوختن مساجد و قرآن ها هستند بدون آن که موضع گیری خاصی در این زمینه داشته باشند. امت اسلامی در صورت از دست دادن روحیه جهادی خود، عزت و استقلالش را نیز از دست می دهد. برخی از کشورها و رژیم ها برای خشنود کردن دشمن و امتیاز دادن به آن تلاش می کنند تا در مقابل از حمایتشان برخوردار شوند.

وی همچنین تاکید کرد: برخی از رژیم های عربی هر چقدر هم که برای دشمن خوش خدمتی کنند، زمانی که دیگر نیازی به آنها نباشد کنار گذاشته می شوند. بزرگترین رسوایی در قبال مسأله فلسطین، اقدامات تکفیری ها است که مسیر را کاملا منحرف کرده اند. مفهوم جهاد نزد آنها تنها به معنی نابود کردن امت و فتنه انگیزی های مذهبی و طایفه ای است.

عبدالملک الحوثی تصریح کرد: جهاد تکفیری ها کجا رفته و انتحاری های آنها کجا هستند تا خود را مقابل صهیونیست ها منفجر کنند؟ باید مفهوم جهاد احیا شود و راه کار واقعی برای نابودی دشمن صهیونیستی در این مفهوم نهفته شده است. نابودی دشمن حتمی است و هر حساب و کتاب دیگری در این خصوص به شکست می انجامد.

وی در ادامه افزود: حتی ارتش های بزرگ کشورهای عربی در برابر حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی به این میزان که رزمندگان فلسطینی در نوار غزه ایستادگی کرده اند نمی توانستند پایداری کنند.

رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: عملیات نیروهای مسلح این کشور برای هدف قرار دادن دشمنان با موشک های بالستیک و هدایت شونده ادامه دارد. ما به فعالیت های خود ادامه می دهیم و نتایج مطلوبی در عرصه عملیات دریایی کسب کرده ایم. در خشکی نیز دشمنان را غافلگیر خواهیم کرد همان طور که در دریا با تکنولوژی های جدید و بی سابقه در تاریخ غافلگیر شدند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
برگزاری رایگان جلسات آموزش سواد رسانه در مساجد و حسینیه ها
پدر بازیکن سابق تیم ملی فوتبال درگذشت!
زلزله نسبتاً شدیدی شمال استان اردبیل را لرزاند
حواشی تیم ملی ادامه دارد/ طارمی: چرا به ما «بی‌شرف» می‌گویید؟
برخی کشورهای عربی برای خشنودی دشمن تلاش می‌کنند
حاتمی‌کیا سریال «موسی(ع)» را می‌سازد یا سینمایی؟/ جنجال «جواد»
پیروزی نفس‌گیر ایران مقابل قرقیزستان +حواشی
سخنان جالب رحیم‌پور ازغدی درباره اقدامات معاویه/ همه خوبن، دوقطبی نکنید! +فیلم
لاریجانی پشت پرده اصرار اصلاح‌طلبان برای اجرای FATF را لو داد +فیلم
آیا مدرک پزشکی ترکیه در ایران معتبر است؟
معرفی شرکت آچیم در
بورس ایران در حال رشد است: چرا؟
نحوه رفع فرورفتگی فرش از روی مبلمان
افزایش تقاضا برای سفرهای ماجراجویانه؛ گلبرگ سیر به مقصدهای کمتر شناخته‌شده می‌پردازد
کاهش دمای هوای تهران از فردا
یک انتصاب جدید در سازمان برنامه و بودجه
درخواست مهم پیاتزا از هواداران والیبال در ایران
صعود تیم میکس ریکرو ایران به یک چهارم نهایی
ساعت کاری مترو از شنبه تغییر می‌کند
واکنش وزیر اقتصاد به وام میلیاردی هیئت مدیره سازمان بورس +عکس
حمایت پوتین از هریس؛ خنده او بسیار جذاب است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top