تاریخ انتشار: یکشنبه 1403/06/18 - 23:24
کد خبر: 515741

سلامی: کابوس عمل قطعی ایران دشمن را می لرزاند

سلامی: کابوس عمل قطعی ایران دشمن را می لرزاند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کابوس عمل قطعی ایران دشمن را می لرزاند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، سردار حسین سلامی یکشنبه شب در کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد، افزود: کابوس عمل قطعی ایران دشمن را شب و روز می‌لرزاند و نشانه‌های ظاهری پایان حیات آنان را می‌بینیم.

سردار سلامی با تاکید بر آشفتگی دشمن، گفت: صدها هزار نفر در پایتخت اشغالی تظاهرات می‌کنند و راه نجاتی برای رژیم غاصب نیست.

وی ابراز داشت: دشمنان طعم تلخ انتقام از شرارت‌هایشان را خواهند گرفت و این معما زمانی برای همه حل می‌شود و دشمن عبرت خواهد گرفت که با دم شیر بازی نکند.

سلامی با اشاره به منفوریت و انزوای دشمن در مقابل فلسطین، ابراز داشت: فلسطین در حال بزرگ شدن است و هویت آن در قلب اروپا دیده می‌شود و در قلب مسلمانان نیز زنده است.

سردار سلامی با بیان اینکه حضور در جمع مردمان این سرزمین باشکوه، قله‌های رفیع، سرسبز و باطروات، سرزمین آبشارهای زلال، بام بلند ایران سربلند، توفیق است، ابراز داشت: مردمان این دیار به سلحشوری، حماسه آفرینی، غیرت، جوانمردی، پشتکار و مجاهدت شهره هستند.

سردار سلامی گفت: مردمان این استان، برای ایران عزیز سرمایه‌ای فداکار و سرشار از اعتماد هستند.

سردار سلامی با اشاره به حضور جمعیت وسیع در کنگره شهدای استان، ابراز داشت: مردمان مؤمن اینجا جمع شدند تا از ستاره‌های افتخاراتشان تجلیل کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران شخصیت هر قوم را به درخشش مردان و زنان آن در شرایط سخت تاریخ آن دانست و گفت: شهدا کسانی هستند که هویت دینی ما، اعتبار بین المللی ما، منزلت جهانی ما، تاریخ ما و سرنوشت ما را به زیبایی ترسیم کردند.

سردار سلامی گفت: ما زندگی را از شهدا به ارث بردیم و راه استقلال، حریت و آزادی و سربلندی، اهتزاز و آرامش ما را افتتاح کردند.

وی با بیان اینکه تاریخ یک حقیقت زنده است، گفت: عاشورا یک حقیقت جاری است و زمان آن را کهنه نمی‌کند و دفاع مقدس نیز زایده ی عاشورا بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران، گفت: عظمت و بزرگی که به ارث برده‌ایم، محصول فداکاری و جانفشانی شهیدان است و تأثیر این فداکاری تا ابد جاری است و تأثیر آن می‌درخشد.

سردار سلامی با بیان اینکه اقتدار و امنیت ما امروز و الی ابد مدیون شهیدان است، گفت: صبر، استواری، پایداری و نجابت خانواده شهیدان نیز همانند خورشید فروزان در جامعه می‌درخشند و معنا بخش روح فضیلتند.

سردار سلامی تصریح کرد: ما همه وجودمان متعلق به شهدا است و اگر این عزیزان نبودند که از حیثیت، ناموس و کرامت ملت دفاع کنند، دشمن بی رحمانه می‌آمد و ذلت را بر ملت حاکم می‌کرد.

وی افزود: شهدا اجازه ندادند پیکر ایران تجزیه شود و عظمت ایران برابر فشار استکبار تحقیر شود و شهدا رمز بزرگی ما هستند و باید به آنان افتخار کنیم.

سلامی گفت: برای ملتی که به خداوند ایمان دارد، ترس مفهومی ندارد و شهیدان هوشمندانه و هنرمندانه عمل کردند.

فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمن آمده است تا همه چیز را از جوانان ما بگیرد، تصریح کرد: جوانان مملکت امتداد خط نورانی شهدا هستند و با درک از فعالیت دشمن با آنها جنگیدند و حماسه‌ها آفریدند و دشمن را نا امید کردند.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه دشمن در جنگ فرهنگی شکست خورد، ابراز کرد: جوانان ما به جنگ فرهنگی رفتند و مدافعان حرم، مدافعان وطن و مدافع امنیت شدند و با آگاهی آمدند، و جهان را شگفت زده کردند.

سردار سلامی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن، گفت: اینجا سرزمین درخشش ولایتی است که کلام ولی فلسفه هدایت می‌آفریند و این سرزمین ایستاد و اجازه نداد کشور یک چهره محاصره شده به خود بگیرد و حیات اقتصادی کشور به زیبایی ادامه پیدا کرد.

وی افزود: تحریم با ایستادگی شکسته شد و با مقاومت ضعیف شد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به مقابله با تکفیر، گفت: دشمن از بلاد اسلامی یکی پس از دیگری گریخت و در یک اتحاد عمیق اسلامی شهدا از عزت و شرف دفاع کردند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
خسروشاهی به سمت ریاست کل بیمه مرکزی منصوب شد
توقف هندبالیست‌های ایران برابر عربستان در قهرمانی آسیا
نتانیاهو: ایران درصد دستیابی به سلاح هسته‌ای است!
چرا نیانگ به پرسپولیس نیامد؟
۱۹ مصدوم بر اثر واژگونی اتوبوس در جاده شیراز به سروستان
انتقاد پژمان‌فر از تصمیم سازمان سنجش درباره انتخاب رشته کنکور
آغاز انتخاب رشته داوطلبان آزمون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی
مدیران بنگاه‌های دولتی باید توأمان در سود و زیان سهیم باشند
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با وزیر کشور دیدار کرد
پیام تبریک رئیس‌جمهور به‌مناسبت روز ملی جمهوری دموکراتیک خلق کره
متقاضیان وام ازدواج بخوانند
پزشکیان به اقلیم کردستان عراق می‌رود
وام عشقی پس گرفته می‌شود
اختتامیه پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس برگزار شد +عکس
«فرزندان ایران» رکورد تاریخ حضور درپارالمپیک را با ۲۵ مدال شکستند +جدول
پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس به روایت تصویر
سلامی: کابوس عمل قطعی ایران دشمن را می لرزاند
پزشکیان قهرمانی امین‌زاده را تبریک گفت
سرلشکر سلامی: این بار متفاوت از اسرائیل انتقام می‌گیریم
مدیرعامل راه آهن منصوب شد
ظفرقندی: نباید اجازه بدهیم نخبگان بروند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top