تاریخ انتشار: دوشنبه 1403/06/19 - 09:38
کد خبر: 515788

آخرین خروجی استقلال مشخص شد

آخرین خروجی استقلال مشخص شد

درست در ایامی که شایعات برکناری جواد نکونام از گوشه و اطراف به گوش می‌رسید، سرمربی استقلال به سکوت خود پایان داد و برای نخستین بار در این فصل، به انتقاد از عملکرد مدیریت و هلدینگ پرداخت و اعلام کرد که زیر بار بازیکن بی‌کیفیتی چون زیلیکیچ نخواهد رفت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ خرید جنجالی و پر سروصدایی که حواشی زیادی را به دنبال داشت، آلمدین زیلیکیچ که پس از پایان فصل قبل و بدون اطلاع جواد نکونام جذب شد، به بهانه‌ای برای تنش میان کادر فنی و هلدینگ تبدیل شده بود و در روزهای اخیر نیز، این اختلاف به اوج خود رسید.

نکونام که پس از کش و قوس فراوان و صادر شدن مجوز حضورش در استقلال توانست در این فصل نیز روی نیمکت تیم بنشیند، پیش از آغاز اردوی ترکیه در نخستین مصاحبه خود گفته بود که در ترکیه کیفیت زیلیکیچ را مورد ارزیابی قرار خواهد داد و سپس نظرش را درخصوص این بازیکن اعلام می‌کند.

درست در ایامی که شایعات برکناری جواد نکونام از گوشه و اطراف به گوش می‌رسید، سرمربی استقلال به سکوت خود پایان داد و برای نخستین بار در این فصل، به انتقاد از عملکرد مدیریت و هلدینگ پرداخت و اعلام کرد که زیر بار بازیکن بی‌کیفیتی چون زیلیکیچ نخواهد رفت.

زیلیکیچ که گفته می‌شود با قراردادی 150 هزار دلاری به استقلال پیوسته، اکنون به درهای خروج از باشگاه نزدیک شده است. طبق آخرین اخباری که به دست خبرنگار ورزش سه رسیده، باشگاه استقلال قصد دارد تا به همکاری خود با این بازیکن پرحاشیه و جنجالی پایان دهد.

فسخ قرارداد زیلیکیچ و جدایی او از استقلال، می‌تواند نشانه بزرگی برای عدم تغییرات روی نیمکت استقلال و ادامه همکاری نکونام با آبی‌ها باشد. سرمربی استقلال مخالف سفت و سخت این وینگر اهل بوسنی بود و حالا که قرار است او از تیم جدا شود، این بدان معناست که نکو نیز در تیم ماندنی خواهد بود.

البته سوال مهمی که در این میان مطرح می‌شود این است که در صورت فسخ قرارداد زیلیکیچ، تکلیف سهمیه خارجی استقلال چه خواهد شد. آیا یک سهمیه آبی‌ها برای فصل بعد می‌سوزد یا از آنجایی که تنها سه هفته از لیگ سپری شده و استقلال به همکاری خود با این بازیکن پایان داده، مشکلی در این خصوص این تیم را تهدید نمی‌کند؟

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تامین ۶.۵ میلیارد دلار ارز ترجیحی برای واردات کالاهای اساسی و دارو
سفر رئیس‌جمهور به عراق فرصت خوبی برای ارتقای روابط تهران و بغداد است
جزئیات تازه درباره عقب نشینی تروریست ها از مرزهای ایران
سید حسن نصرالله ترور می شود؟!
علی دایی مدل تبلیغاتی شد؟
لیست قالیشویی های مجاز تهران [ شماره تماس ]
انواع سیستم فروش برای کسب و کارهای آنلاین
راهنمای خرید اسباب‌بازی‌های موزیکال؛ بهترین اسباب‌بازی‌های موزیکال نوزاد را بشناسید!
۵ مزایای مهاجرت به کانادا؛ چرا کانادا برای مهاجرت خوب است؟
گسترش پذیرش تتر توسط صرافی های غیرمتمرکز (DEX)
انواع پیچ و مهره ساخت کشور در سال ۱۴۰۳
۸ نکته مهم برای انتخاب قالیشویی
تعمیرات موتورخانه تهران
تعمیرات موتورخانه تهران
عکاس خبری چیست و چگونه عکاس خبرنگار شویم؟
فولاد بلبرینگ و رولبرینگ چیست؟
راهنمای انتخاب رشته انسانی
حکم راننده اسنپ متجاوز به کودک ۱۲ ساله صادر شد
ممنوعیت پرداخت تسهیلات برای وکالتی کردن حساب‌ها
پخش دورهمی مهران مدیری در تلویزیون
تحلیلی بر فضای سیاسی استان یزد در تغییرات استانداری دولت چهاردهم!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top