تاریخ انتشار: دوشنبه 1403/06/19 - 12:11
کد خبر: 515816

پخش دورهمی مهران مدیری در تلویزیون

پخش دورهمی مهران مدیری در تلویزیون

مدیر شبکه نسیم از بازگشت جناب خان به این شبکه با یک برنامه مستقل خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم در نشست خبری این شبکه با محور برنامه‌های جدید که امروز ۱۹ شهریور برگزار شد، گفت: در مسیر فعالیت‌های شبکه نسیم ادامه برنامه‌های موفقی را که مردم دوست داشتند، داشته ایم مانند شبیه «دورهمی» و «خندوانه»، ادامه «کودک شو»، «شوتبال» و فصل پنجم «دست فرمون».

وی اضافه کرد: برنامه ریزی فصل جدید نفس را داریم و برنامه‌های معارفی هم داشته ایم. رویکرد عدالت گستری این است که بشود همه تولیدکنندگان محتوا بتوانند در شبکه سرگرمی جمهوری اسلامی امکان تولید داشته باشند. این امکان مهیا شده است در همین راستا مجموعه نمایشی «چاخان پاخان»، «جورچین»، «خوش نمک»، «بگو بخند» و … را طراحی کرده ایم. همچنین «شهروند و مافیا» با تغییر شبکه ای که پیدا کرد به برنامه‌های شبکه نسیم اضافه شده است. در برنامه‌های معارفی نیز «از سرگذشت» با موضوع مرتبط تولید شد.

خوشرو با اشاره به برنامه‌های جدید نیز گفت: «هزار و یک» که اسم قبلی آن «شب های جناب خان» بوده است به آنتن می‌رسد. برآورد ما این است که استقبال زیادی از آن می‌شود. ۶ ماه است که اتاق فکر این برنامه در حال کار هستند، بخشی از برنامه یک مسابقه است و مهمانان و مجریانی را در کنار جناب خان داریم و با هنرمندان مطرح کشور صحبت شده است که امیدواریم تا اواخر مهر به آنتن برسد.

وی همچنین از اجرای یک مسابقه توسط فرزاد حسنی خبر داد.

مدیر شبکه نسیم با اشاره به مشکلات مالی شبکه عنوان کرد: هرگاه ۲ برند «دورهمی» و «خندوانه» دیگر روی آنتن نبودند شبکه نسیم با چالش مالی رو به رو بوده است.

وی با اشاره به برنامه های جدید تصریح کرد: فصل جدید برنامه «بگوبخند» و «خوش نمک» به آنتن می رسد. فصل سوم «سرنخ» با اجرای کامران تفتی و طراحی متفاوت تری می آید. برنامه «برمودا» نیز با یک تیم ۲۰۰ نفره در حال ساخت دکور جدید است تا فصل جدید آن به آنتن برسد.

وی با اشاره به برنامه خانوادگی این شبکه عنوان کرد: فصل جدید «کودک شو» با آیتم ها و طراحی های جدید می آید و از یلدا با شرایط جدیدتری به آنتن می رسد.

خوشرو اضافه کرد: ستاره سادات قطبی با اجرای یک برنامه مرتبط با خیاطی، «همبازی» و مسابقه «شاداباد» از برنامه هایی هستند که با فاصله متفاوت تری پخش می شوند. سعی داریم در مقطع فعلی برنامه های سرگرم کننده را به آنتن برسانیم تا مخاطب دنبال ترافیک و اینترنت نباشد.

مدیر شبکه نسیم درباره برخی نقدها به این شبکه تصریح کرد: ذائقه مردم متنوع شده است. تلاش این است که سرگرمی ها هم متنوع شود. برخی از هنرمندان انتخاب کرده اند که در فضای شبکه خانگی کار کنند، برخی هم فقط می خواهند فقط در سینما کار کنند. ما با آن ها که مایل هستند با تلویزیون کار کنند همکاری داریم. هیچ شائبه ای وجود نداشته باشد که برنامه سازی بگوید من تمایل دارم اما شبکه با ما همکاری نمی کند.

وی اضافه کرد: هنرمندانی که چهره شده اند از آنتن صداوسیما حرفه ای شدند و یک روزی هنرمندان دیگری هم چهره می شوند و ما این فضا را آماده کرده ایم.

مدیر شبکه نسیم در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره برنامه هایی که بیشتر کپی «خندوانه» و «دورهمی» بوده اند، گفت: ما واقعا نمی خواهیم کپی داشته باشیم، آن برنامه ها هم خودشان برگرفته از برنامه های دیگری بودند و البته که این برنامه ها همچنان در سبد تولید شبکه هستند. ما همچنان آماده تولید برنامه های موفق هستیم. ریل گذاری برنامه های موفق قبلی یک طرف و ریل برنامه های جدید هم در طرف دیگر قرار دارد. اگر ببینیم برنامه ای ظرفیت ندارد، ادامه نمی دهیم.

وی اضافه کرد: ما پول اضافه نداریم. هیچ علاقه ای نداریم برنامه سازی فقط کسب و کار کند. حوزه سرگرمی در دنیا با چالش های جدی مواجه است و فقط محدود به ایران نیست. ظرفیت های جدیدی در فضای مجازی هم ایجاد شده است.

خوشرو درباره اعلام پربیننده شدن «از سرگذشت» یادآور شد: آنچه اعلام شد، نظرسنجی مرکز تحقیقات نبوده است. طبق نظرسنجی رسمی «حسینیه معلی» پربیننده بوده است اما در ادامه حتما برنامه «از سرگذشت» جزو پرمخاطب های سیما بوده است.

وی درباره پخش قسمت های باقی مانده «دورهمی» نیز گفت: «دورهمی» و آقای مدیری مشکلی ندارد و فکر می کنم یک گیر اداری و قراردادی با تهیه کننده است که حل شود حتما ادامه آن قسمت ها را هم داریم.

خوشرو درباره برنامه ایرج طهماسب نیز بیان کرد: «مهمانی» طراحی فصل دومش صورت گرفته، هم دکور جدید و هم تیم آماده کار است و امیدواریم مشکل مالی این برنامه هم حل شود تا به تولید برسد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اعلام نتایج نهایی یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی
انتخاب رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد تا شنبه ادامه دارد
بهترین برندهای لباس زیر مردانه ایرانی
رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی منصوب شد
افزایش ۷ هزار و ۸۰۵ واحدی شاخص بورس
عصبانیت فدراسیون فوتبال از کارشکنی اماراتی‌ها
انتخابی تیم ملی کشتی آزاد؛ قاسمپور با شکست فیروزپور مسافر آلبانی شد
دستور محسنی اژه‌ای برای بررسی «ادعای جعلی بودن مدرک تحصیلی ۱۰۰ متقاضی نمایندگی مجلس» و «وام هیئت مدیره بورس»
هیات منصفه دادگاه مطبوعات مدیر مسئول اعتماد و عباس عبدی را مجرم شناختند
بعد از درخشش در پاریس؛ صعود تکواندوکاران ایران در رنکینگ المپیکی
تماس تلفنی دختر شهید آیت‌الله رئیسی با مدال‌آور پارالمپیک پاریس
آشنایی با مهاجم جدید پرسپولیس؛‌ از حضور در تیم ملی پرتغال تا گلزنی به آرسنال
شکست عجیب قهرمان المپیک با فن معروف سنجاب پرنده
آشنایی با امارات حریف تیم ملی فوتبال؛ انگیزه بنتو برای انتقام با استفاده از دورگه‌ها
نرخ‌های جدید انواع نان در تهران اعلام شد
تامین ۶.۵ میلیارد دلار ارز ترجیحی برای واردات کالاهای اساسی و دارو
سفر رئیس‌جمهور به عراق فرصت خوبی برای ارتقای روابط تهران و بغداد است
جزئیات تازه درباره عقب نشینی تروریست ها از مرزهای ایران
سید حسن نصرالله ترور می شود؟!
علی دایی مدل تبلیغاتی شد؟
لیست قالیشویی های مجاز تهران [ شماره تماس ]
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top