تاریخ انتشار: دوشنبه 1403/06/19 - 12:29
کد خبر: 515824

۸ نکته مهم برای انتخاب قالیشویی

۸ نکته مهم برای انتخاب قالیشویی

ارزیابی روش های شستشوی تخصصی انواع فرش های ماشینی، دستبافت، شگی و ... می تواند در انتخاب قالیشویی راهنمای بزرگی برای شما باشد. وقتی یک قالیشویی می تواند انواع روش های شستشوی دستی، شستشوی با دستگاه، اعلاشویی و ... را ارائه می دهد، می توانید متناسب با نیازهای تان از این خدمات استفاده نمایید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ برای انتخاب یک کارخانه قالیشویی در شهر قدس مهم است که تجربه کار و همچنین سابقه تکنسین هایی که در آن جا فعالیت می کنند را در نظر بگیرید. وقتی یک قالیشویی در حرفه خود متخصص است، می تواند انواع فرش را به خوبی شناخته و موثرترین روش ها را برای پاک کردن لکه ها و آلودگی ها از آن انتخاب کند و در عین حال به فرش تان آسیب نرساند.

قالیشویی در شهر قدس

روش های شستشوی قالیشویی را ارزیابی کنید

ارزیابی روش های شستشوی تخصصی انواع فرش های ماشینی، دستبافت، شگی و ... می تواند در انتخاب قالیشویی راهنمای بزرگی برای شما باشد. وقتی یک قالیشویی می تواند انواع روش های شستشوی دستی، شستشوی با دستگاه، اعلاشویی و ... را ارائه می دهد، می توانید متناسب با نیازهای تان از این خدمات استفاده نمایید.

به طورمثال در قالیشویی هایی که خدمات اعلاشویی ارائه می شود، شما می توانید از این روش برای فرش های با الیاف حساس تان استفاده نمایید. خدمات شستشوی دستی توسط تکنسین ها نیز معمولا برای فرش های با قدمت بالا یا فرش های دستبافت خاص مورد استفاده قرار می گیرد. به این ترتیب با انتخاب قالیشویی پرند مطمئن خواهید شد که هم کثیفی ها و لکه ها را بدون آسیب رساندن به فرش تان از بین یم برید، هم ماندگاری فرش های تان را حفظ خواهید کرد.

قالیشوسس پرند

بررسی دیگر خدمات قالیشویی

یک قالیشویی معتبر باید بتواند خدمات جامعی در حیطه کاری نظافت منزل ارائه دهد تا شما بتوانید با انتخاب خدمات متنوع از یک کارخانه، به راحتی نظافت منزل خود را با بالاترین کیفیت انجام دهید.

به طور مثال امروزه قالیشویی های حرفه ای علاوه بر شستشوی فرش، خدمات دیگری نظیر شستشوی موکت، شستشوی مبلمان و حتی خدمات ترمیم فرش را نیز به مشتریان ارائه می دهند. به این ترتیب شما می توانید بدون نیاز به جستجوی مجدد یک مرکز برای هر خدمت، تمامی خدمات موردنیازتان را از قالیشویی در هشتگرد دریافت کنید.

قالیشویی هشتگرد

در مورد مجوزهای قالیشویی مطمئن شوید

امروزه با افزایش قیمت فرش، مهم است که قالیشویی را انتخاب کنید که مجوزهای لازم را داشته باشد. قالیشویی موردنظر شما باید مجومزهای لازم از منابع معتبر نظیر مجوز اتحادیه را داشته باشد تا شما بتوانید روی خدمات باکیفیت آن ها حساب کنید.

قالیشویی انتخاب کنید که خدمات خود را تضمین کند

قالیشویی را انتخاب کنید که علاوه بر رعایت پروتکل های ایمنی، بابت خدمات ارائه شده به شما، ضمانت نامه کتبی بدهد. امروزه بسیاری از قالیشویی ها با ارائه ضمانت نامه کتبی، به شما اطمینان می دهند که فرش های تان را تمیز و سالم تحویل دهند.

در دسترس بودن و انعطاف پذیری در ثبت سفارش

انتخاب یک قالیشویی که همواره در دسترس است، بسیار مهم است. این ویژگی به خصوص اگر مشغله کاری زیادی دارید، اهمیت دارد. بهتر است به دنبال قالیشویی هایی باشید که در تمام ساعات شبانه روز در دسترس هستند و شما می توانید به راحتی خدمات موردنظرتان را رزرو کنید.

ارائه خدمات سریع

مسلما برای شما هم پیش آمده که عجله داشته باشید و بخواهید به سرعت منزل تان را تمیز کرده و برای یک مهمانی یا جشن آماده شوید. در این مواقع، مهم است که قالیشویی را انتخاب کنید که خدمات با سرعت بالایی ارائه می دهد و در عین حال از کیفیت خدمات کم نمی کند. پس قالیشویی هایی را انتخاب کنید که می توانند حتی در ایام تعطیل سال نیز خدمات سریع و باکیفیتی ارائه نمایند.

نمناک

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اعلام نتایج نهایی یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی
انتخاب رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد تا شنبه ادامه دارد
بهترین برندهای لباس زیر مردانه ایرانی
رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی منصوب شد
افزایش ۷ هزار و ۸۰۵ واحدی شاخص بورس
عصبانیت فدراسیون فوتبال از کارشکنی اماراتی‌ها
انتخابی تیم ملی کشتی آزاد؛ قاسمپور با شکست فیروزپور مسافر آلبانی شد
دستور محسنی اژه‌ای برای بررسی «ادعای جعلی بودن مدرک تحصیلی ۱۰۰ متقاضی نمایندگی مجلس» و «وام هیئت مدیره بورس»
هیات منصفه دادگاه مطبوعات مدیر مسئول اعتماد و عباس عبدی را مجرم شناختند
بعد از درخشش در پاریس؛ صعود تکواندوکاران ایران در رنکینگ المپیکی
تماس تلفنی دختر شهید آیت‌الله رئیسی با مدال‌آور پارالمپیک پاریس
آشنایی با مهاجم جدید پرسپولیس؛‌ از حضور در تیم ملی پرتغال تا گلزنی به آرسنال
شکست عجیب قهرمان المپیک با فن معروف سنجاب پرنده
آشنایی با امارات حریف تیم ملی فوتبال؛ انگیزه بنتو برای انتقام با استفاده از دورگه‌ها
نرخ‌های جدید انواع نان در تهران اعلام شد
تامین ۶.۵ میلیارد دلار ارز ترجیحی برای واردات کالاهای اساسی و دارو
سفر رئیس‌جمهور به عراق فرصت خوبی برای ارتقای روابط تهران و بغداد است
جزئیات تازه درباره عقب نشینی تروریست ها از مرزهای ایران
سید حسن نصرالله ترور می شود؟!
علی دایی مدل تبلیغاتی شد؟
لیست قالیشویی های مجاز تهران [ شماره تماس ]
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top