تاریخ انتشار: دوشنبه 1403/06/19 - 13:10
کد خبر: 515831

راهنمای خرید اسباب‌بازی‌های موزیکال؛ بهترین اسباب‌بازی‌های موزیکال نوزاد را بشناسید!

راهنمای خرید اسباب‌بازی‌های موزیکال؛ بهترین اسباب‌بازی‌های موزیکال نوزاد را بشناسید!

اسباب بازی های مناسب نوزاد دارای ویژگی های خاصی هستند. در این مقاله سعی داریم ویژگی های یک اسباب بازی موزیکال مناسب نوزاد را برشمریم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بچه‌ها از زمانی که می‌تونن شما رو بشناسن و باهاتون ارتباط بگیرن، به بازی کردن علاقه‌مند می‌شن. اون‌ها دوست دارن ساعت‌ها باهاشون حرف بزنید و بازی کنید تا درنتیجه این ارتباط مؤثر، با جهان پیرامونشون بیشتر آشنا بشن. از طرف دیگه بازی کردن تو هر سنی می‌تونه باعث شکوفایی استعدادها و خلاقیت فرزندمون بشه. به‌همین‌خاطره که باید انتخاب اسباب‌بازی رو کاملا هوشمندانه انجام بدید. یکی از محبوب‌ترین انواع اسباب‌بازی‌ها، اسباب بازی موزیکال است که می‌تونه از دوره نوزادی توجه فرزندتون رو به خودش جلب کنه. در این مقاله قصد داریم چند مدل اسباب بازی موزیکال نوزاد رو بهتون معرفی کنیم تا اون‌ها رو از اسباب بازی فروشی بخرید و لحظه‌های شادی رو برای فرزندتون بسازید. همراه ما باشید.

محبوب‌ترین مدل‌های اسباب بازی موزیکال برای کودکان و نوزادان

حتما شما هم می‌دونین که بچه‌ها بخش زیادی از دانسته‌های خودشون رو حین بازی کردن به‌دست می‌آرن. فارغ از این‌که تنها بازی می‌کنن یا به‌همراه دوستاشون یک بازی دسته‌جمعی رو انجام می‌دن، می‌تونن دنیایی از مفاهیم مختلف رو حین بازی کردن یاد بگیرن. این موضوع از یک‌سالگی به بعد می‌تونه برای بچه‌ها اهمیت زیادی داشته باشه؛ درحالی‌که در دوره نوزادی هدف از بازی، سرگرم کردن و گاهی اوقات آروم کردن نوزاده!

معمولا اسباب بازی‌هایی که چندین حس مختلف رو درگیر می‌کنن، علاوه‌بر این‌که جذابیت بیشتری دارن، می‌تونن باعث پرورش خلاقیت بچه‌ها هم بشن. به‌خاطر همینه که انواع اسباب بازی موزیکال بین بچه‌ها و خانواده‌هاشون پرطرف‌دار شدن. اگر به فکر خرید یک اسباب بازی موزیکال مناسب برای فرزندتون هستید یا حتی می‌خواین برای فرزند یکی از اطرافیان‌تون کادو بخرید، به مواردی که در ادامه معرفی می‌شن توجه کنید.

اسباب بازی های موزیکال مناسب نوزاد را با حساسیت و مشورت بیشتری خریداری کنید.

جغجغه موزیکال نوزاد

جغجغه‌ها اسباب‌بازی‌های ساده‌ای هستن که با تولید صدا، توجه نوزاد رو به خودشون جلب می‌کنن. صدای جغجغه‌های قدیمی هیچ پیچیدگی خاصی نداشت و گاهی فقط از حرکت چند گوی ساده داخل محفظه جغجغه تولید می‌شد. این صدا می‌تونست بعد از چند دقیقه برای اطرافیان آزاردهنده باشه و حتی جذابیتش رو برای نوزاد هم از دست بده. این روزها بعضی جغجغه‌ها از فرم ساده مکانیکی به ابزارهای شارژی تبدیل شدن که می‌تونن موزیک‌های مختلفی رو پخش کنن تا جذابیت بیشتری برای نوزاد داشته باشن. با فشار دادن یک دکمه می‌تونین موزیک‌ها رو عوض کنین تا موزیک موردعلاقه فرزندتون رو پیدا کنین. بعضی از جغجغه‌ها چراغ هم دارن و با رنگ‌های مختلف، نظر بچه‌ها رو به خودشون جلب می‌کنن. این مدل اسباب بازی موزیکال نوزاد برای آروم کردن بچه‌ها در محیط‌های خارج از منزل هم فکر خوبیه!

سفره‌های موزیکال با تم‌های مختلف

یکی دیگه از بهترین انتخاب‌ها برای خرید اسباب بازی موزیکال نوزاد سفره موزیکاله. سفره‌های موزیکال از جنس پارچه هستن و طرح‌هایی روی اون‌ها وجود داره. هر سفره موزیکال تم خاصی داره؛ مثلا ممکنه تم پیانو داشته باشه یا یک مزرعه کوچک از حیوانات مختلف روش طراحی شده باشه. فرزند شما می‌تونه هر یک از قسمت‌های سفره رو فشار بده تا صدایی پخش بشه. به عنوان مثال اگر تم مزرعه رو خریداری کردید، با فشار دادن تصویر هر حیوان روی سفره، صدای اون حیوان پخش می‌شه. می‌بینید که این اسباب بازی موزیکال نوزاد چقدر می‌تونه آموزنده باشه. فرزندان شما با این اسباب‌بازی‌ها مفاهیم مختلف رو یاد می‌گیرن و با تصویر و صدای خیلی چیزها آشنا می‌شن. انواع سفره‌های موزیکال رو می‌تونین از اسباب بازی فروشی‌های مختلف خریداری کنید.

آویز موزیکال تخت نوزاد

برای دیزاین تخت نوزاد آویزهای مختلفی وجود دارن که بعضی از اون‌ها از نوع موزیکال هستن. البته انواع جذاب‌تری از این آویزها با نورهای رنگی مختلف هم دیزاین شدن تا به‌عنوان یک اسباب بازی موزیکال چراغ دار نوزاد، لبخند رو به لب‌های بچه‌ها هدیه کنن. این اسباب‌بازی‌ها برای نوزادها جذابیت زیادی دارن و برای آروم کردن اون‌ها فوق‌العاده‌ان. اگر می‌خواین چیزی بخرین که علاوه‌بر سرگرم کردن نوزاد به دیزاین محیط هم کمک کنه، آویز موزیکال تخت انتخاب خوبیه. معمولا این آویزها تو اسباب بازی فروشی‌ها یا سیسمونی فروشی‌ها پیدا می‌شن.

اسباب بازی های موزیکال مناسب نوزاد باید بی خطر، ایمن، بهداشتی و سرگرم کننده باشند.

عروسک موزیکال رقاص

اگر چند مورد از اسباب بازی‌های مختلف رو به بچه‌ها نشون بدین، به احتمال زیاد اون‌ها اسباب بازی موزیکال متحرک رو بیشتر دوست دارن. علاوه‌بر صدا، متحرک بودن اسباب‌بازی هم می‌تونه توجه بچه‌ها رو جلب کنه. عروسک موزیکال رقاص یکی از اسباب‌بازی‌هاییه که در مدل‌های مختلف تولید می‌شه و بچه‌ها عاشقشن. اگر می‌خواین برای دختربچه‌ها اسباب بازی موزیکال بخرین، عروسک‌های پرنسس‌های دیزنی انتخاب خوبی به‌نظر می‌رسن. برای پسربچه‌ها هم می‌تونین انواع عروسک موزیکال حیوانات رو تهیه کنین که مطمئنا از بازی با اون‌ها لذت می‌برن.

انواع اسباب‌بازی‌های متحرک موزیکال

علاوه‌بر عروسک موزیکال رقاص، انواع دیگه‌ای از اسباب بازی موزیکال متحرک هم وجود دارن که بد نیست اون‌ها رو هم بررسی کنید؛ مثلا بعضی از ماشین‌های اسباب‌بازی موزیکال هستن و صوت جذابی تولید می‌کنن. این اصوات برای بچه‌ها جذابه و تا ساعت‌ها اون‌ها رو سرگرم می‌کنه. اگر چرخی در اسباب بازی فروشی‌ها بزنید، حتما چند مدل اسباب بازی موزیکال متحرک پیدا می‌کنید.

جذاب‌ترین اسباب‌بازی‌های موزیکال را از «کودک پلاس» بخرید

برای خرید انواع اسباب بازی موزیکال نوزاد، توجه به کیفیت ساخت حرف اول رو می‌زنه. اگر کیفیت ساخت این اسباب بازی‌ها خوب نباشه، زودتر از اونچه که انتظارش رو دارید خراب می‌شن و حتی ممکنه در اثر شکستن، برای فرزند شما هم خطراتی ایجاد کنن؛ بنابراین باید حتما اون‌ها رو از اسباب بازی فروشی‌های بزرگ و معتبر خریداری کنید.

مجموعه «کودک پلاس» یک اسباب بازی فروشی تخصصی در حوزه فروش اسباب‌بازی کودک و اسباب بازی موزیکال نوزاده که تنوع بی‌نظیری از اسباب‌بازی‌ها رو در اختیارتون قرار می‌ده. به محض این‌که وارد سایت کودک پلاس بشید، دنیایی از اسباب بازی‌های متنوع رو می‌بینید که در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف به فروش می‌رسن. این مجموعه از سال ۱۳۸۹ به‌صورت فیزیکی فروشگاهی رو راه‌اندازی کرده که به‌خاطر استقبال گسترده، شعبه‌های دیگری از اون هم افتتاح شدن. حالا برای این‌که شما از هر گوشه کشور بتونین انواع اسباب بازی موزیکال و… رو با قیمتی منصفانه خریداری کنید، وبسایت این مجموعه هم شروع به‌کار کرده. اگر قصد خرید باکیفیت‌ترین اسباب بازی‌ها رو دارید، وارد سایت اسباب بازی فروشی کودک پلاس بشید و بدون این‌که نگران اذیت کردن بچه‌ها برای خرید اسباب‌بازی باشید، موارد دلخواه‌تون رو انتخاب کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
شنیده شدن صدای آژیر در محل سخنرانی مسعود پزشکیان ! +فیلم
گروسی: منتظر دیدار بار رئیس‌جمهور پزشکیان هستم
روس‌ها دریافت ابابیل و فتح ۳۶۰ از ایران را تایید کردند؟
چهل و نهمین حراج شمش طلا فردا برگزار می‌شود
افزایش دمای تهران تا پنجشنبه
لزوم تسریع ثبت‌نام رانندگان متقاضی سرویس مدارس تهران
توصیه‌های طب ایرانی در مورد تغذیه سالم برای دانش آموزان
«بیت سیاح» در بیلبوردهای پایتخت
تعداد دانشجویان خارجی در کشور، ۲ یا ۳ درصد است
اعلام نتایج نهایی یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی
انتخاب رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد تا شنبه ادامه دارد
بهترین برندهای لباس زیر مردانه ایرانی
رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی منصوب شد
افزایش ۷ هزار و ۸۰۵ واحدی شاخص بورس
عصبانیت فدراسیون فوتبال از کارشکنی اماراتی‌ها
انتخابی تیم ملی کشتی آزاد؛ قاسمپور با شکست فیروزپور مسافر آلبانی شد
دستور محسنی اژه‌ای برای بررسی «ادعای جعلی بودن مدرک تحصیلی ۱۰۰ متقاضی نمایندگی مجلس» و «وام هیئت مدیره بورس»
هیات منصفه دادگاه مطبوعات مدیر مسئول اعتماد و عباس عبدی را مجرم شناختند
بعد از درخشش در پاریس؛ صعود تکواندوکاران ایران در رنکینگ المپیکی
تماس تلفنی دختر شهید آیت‌الله رئیسی با مدال‌آور پارالمپیک پاریس
آشنایی با مهاجم جدید پرسپولیس؛‌ از حضور در تیم ملی پرتغال تا گلزنی به آرسنال
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top