تاریخ انتشار: سه شنبه 1403/06/20 - 16:27
کد خبر: 515998

ابوشریف: آمریکا مانع اصلی هرگونه آتش‌بس به نفع فلسطین است

ابوشریف: آمریکا مانع اصلی هرگونه آتش‌بس به نفع فلسطین است

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه آمریکا مانع اصلی هرگونه سازوکاری به نفع فلسطین و آتش‌بس است، گفت: نتانیاهو همواره به دنبال کارشکنی برای آتش‌بس است و اهداف سیاسی برای تداوم جنگ غزه دارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛  ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران عصر امروز (سه‌شنبه، ۲۰ شهریورماه) در جلسه هماهنگی و هم‌افزایی ستاد مرکزی انتفاضه و قدس، گفت: بی‌تردید عملیات طوفان‌الاقصی نقطه عطفی در تحولات بود، اما هنوز در این جنگ هستیم و جنگ غزه ادامه دارد. طی یک سال گذشته شاهد بودیم که چگونه جهانیان علیه فلسطین بسیج شدند.

وی افزود: فقط آمریکا مواد منفجره و بمب فراوانی را برای رژیم صهیونیستی ارسال کرد. متأسفانه روسیه و چین و برخی از کشورهای شرقی کاری برای ملت فلسطین نکردند.نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: البته جنگ اکنون فقط در فلسطین نیست، بلکه جنگ علیه کل جهان اسلام است. اوضاع نوار غزه بعد از ۱۱ ماه جنگ با وجود مقاومت اسطوره‌ای مردم غزه شرایط سختی است.

ابوشریف تصریح کرد: کشتارها علیه ملت فلسطین هنوز ادامه دارد، بیمارستان‌ها همگی در پایین‌ترین ظرفیت خود برای خدمت‌رسانی هستند، شرایط بهداشتی در فلسطین بسیار بد است، شیوع بیماری‌هایی را در غزه شاهد هستیم. از ۸ اکتبر تا به امروز جنایت علیه بشریت در تمام مناطق غزه در حال انجام است.

وی تأکید کرد: آمریکا مانع اصلی هر گونه سازوکاری به نفع فلسطین و آتش‌بس است. بی‌تردید نتانیاهو اهداف سیاسی خاص خود را برای ادامه این جنگ داشته و همواره به دنبال کارشکنی در روند توافق برای طولانی‌تر کردن این جنگ دارد.نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران بیان کرد: کرانه باختری هم شرایط بهتری از نوار غزه ندارد طرح‌هایی که رژیم صهیونیستی برای کرانه باختری در دست اجرا دارد طرح‌های قدیمی است و اصولاً این رژیم ساختاری مبتنی بر مهاجران شهرک‌نشین است و طرح اصلی آنها الحاق کرانه باختری به این رژیم بوده است.

ساختار رژیم صهیونیستی با اتحاد مسلمانان دچار فروپاشی می‌شود

ابوشریف آخرین پیشنهاد و پیش‌نویسی که برای این توافق مطرح شده و به طرح ژنرال‌ها محبوب شده تخلیه کامل منطقه شمال نوار غزه به بهانه سرکوب و پاک‌سازی آن از مقاومت است.نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران اظهار کرد: اوضاع و شرایط در کرانه باختری سخت است و رژیم صهیونیستی تمام اموال فلسطینیان را بلوکه کرده است. شرایط قدس هم شرایط بسیار بدی است.

وی ادامه داد: شرایط برای فلسطینیان بسیار دشوار است، اما برای رژیم صهیونیستی هم شرایط آسان نیست. ساختار رژیم صهیونیستی ساختگی است و می‌توان با اتحاد این رژیم را دچار شکست و فروپاشی کرد.نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران عنوان کرد: باید نقاط قوت خود را برای مقابله با رژیم صهیونیستی تقویت کنیم. یکی از مهم‌ترین کارها آن است که باید در نهادهای بین‌المللی علیه رژیم صهیونیستی صحبت کرد و دروغگویی‌های این رژیم را افشا کرد تا مشروعیت این رژیم از بین برود.

ابوشریف تصریح کرد: باید برای مقابله با رژیم صهیونیستی وحدت داشته باشیم. کشورهای عربی باید در حمایت فلسطین متحد باشند، اما متأسفانه برخی از آنان با رژیم صهیونیستی همراهی می‌کنند.

هیمنه رژیم غاصب صهیونیستی با عملیات طوفان الاقصی فروپاشید

حجت‌الاسلام محمدمهدی عرب انصاری معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز در این جلسه گفت: طوفان‌الاقصی برای همیشه در تاریخ به‌عنوان یک افتخار و سند بزرگ باقی خواهد ماند و ما باید از آن حفاظت کنیم. وی افزود: طوفان‌الاقصی در وهله اول ایمان، باور و مقاومت مثال‌زدنی مردم غزه را به همگان نشان داد و مردم غزه در مقابل این همه جنایت مقاومت کردند و با رشادت و ایمان در مقابل ظالمان ایستادگی کردند.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تأکید کرد: هیمنه رژیم غاصب صهیونیستی با عملیات طوفان‌الاقصی فروپاشید و اگر آمریکا اوضاع سیاسی و اجتماعی صهیونیست‌ها را مدیریت نمی‌کرد، وضعیت این رژیم بسیار به هم ریخته‌تر از الان بود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تبریک دبیرکل اوپک به پاک‌نژاد برای انتخاب به‌عنوان وزیر نفت ایران
دیوارنگاره ونک اکران شد
توضیحات سخنگوی قوۀ‌قضائیه دربارۀ استرداد ساشا سبحانی +فیلم
انتقاد پاکستان از کارشکنی آمریکا در تکمیل خط لوله انتقال گاز ایران
استقبال از کاروان پارالمپیک با پرچم یا ام البنین +عکس
نتایج نهایی المپیاد دانشجویان علوم پزشکی فردا اعلام می‌شود
مهدی رسولی در هیئت دانشجویی اصحاب الحسین(ع) مرثیه خوانی می‌کند
محمدبیگی: ضرورت خوشایند سازی زایمان طبیعی در کشور
برخورد قضایی با سحر دولتشاهی به دلیل انجام اعمال خلاف موازین اسلامی
رئیس بنیاد ملی نخبگان: فصل تازه ای در حمایت از نخبگان رقم می زنیم
سفری از جنس صداقت
وزارت علوم، دستگاه برگزیده دهمین جشنواره ملی ارتباطات کشور
استارت برای تقابل با تیم متمول عربستانی؛ تمرین پرسپولیس در غیاب شش بازیکن
ابوشریف: آمریکا مانع اصلی هرگونه آتش‌بس به نفع فلسطین است
شهرقدس میزبان بازی‌های خانگی پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا
احمدیان برای شرکت در نشست بریکس وارد سن‌پترزبورگ شد
سلیمی: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اجرا نشود؛ مجلس ورود می‌کند
سفر ۳ روز پزشکیان به عراق، چهارشنبه آغاز می‌شود
بانکداری اسلامی نیازمند ابزارهای جدید است
آغاز پروازهای حج عمره از ۲۸ شهریور
صیدی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top